מסע אל גוש הזהב..4

אושרת963 18/09/2013 501 צפיות אין תגובות

"אווו,הנוף הזה מהמם" אמר מייקל שהוא מסתכל על הרים שהם מפליגים,הוא הריח את הריח של הים,מייקל ישב על ספסל שידו נוגעת במים,הוא הרגיש שאיזה דג דגדג אותו ביד ודולפין יצא החוצה והסתכל על מייקל,והוא התחיל לצחוק.
"מייקל,על מה אתה צוחק?" אמרה ג'יין שהיא מסתכלת עליו כאילו הוא איזה פסל.
"מה?" אמר מייקל ושהוא הסתובב אליה בחזרה.
"אוי לא!" צעק ירון שהוא מסתכל לצד האחורי של הספינה ורואה ספינה שחורה שמקדימה כתוב:"הדרקונים הסגולים"
"נו מה עכשיו?" אמר רון.
"מה קרה?" צעקו מייקל וג'יין שהם רצים אליו.
"זה הדרקונים הסגולים." אמרה ג'יין.
הספינה של הדרקונים הסגולים(נקרא להם בקיצור דר-סג=דרקונים סגולים) הפליגה לצידם היא הורידה את המדרגות אל האוניה של ,רון ,מורק ועוד 4 אנשים מאחוריו עברו לספינה של רון.הם עמדו בשורה ושמורק שם את ידו על לחייו שזה היה נראה שהוא חושב על משהו.מייקל נתן יד מאחורה לג'יין רון הלך למורק ואמר:"אדוני אין לי כלום אנא עזוב לנפשי."
"אותו!" הצביע מורק לעבר מייקל.
"מה? אני לא!" אמר מייקל שהוא מצביע עליו.
שני האנשים גררו את מייקל לספינה שלהם מייקל הושיט יד וג'יין החזיקה בו אבל טומי ועומי החזיקו בג'יין כך שלא תוכל לעזור למייקל,ג'יין לא רצתה לעזוב אותו היא נסתה להשתחרר אך ויתרה היא לא יכלה לזוז.
"רון,ג'יין" צעק מייקל הוא ניסה להתנגד אבל הדרסג הרימו את הגשר והפליגו ג'יין השתחררה ברגע שמייקל נכנס לאונייה של מורק.היא רצה לעבר הגדר שדמעותייה בכו היא הורידב את ראשה ומיד רצה לחדר של מייקל על המיטה היה את התרמיל היא מיד פתחה אותו וראתה את המפה היא ישבה על המיטה נושמת לרוויה,ודמעותייה עדין זולגות.
מייקל ישב בחדר קטן שבבטן הספינה,מורק נכנס אליו ואמר:
"חפשו הכיסיו,אולי המפה שם."
טומי ועומי הרימו את מייקל וסבבו אותו כך שראשו למטה ודמו עולה לראש,הם חיכו שיצא משם המפה אבל זה לא הצליח.
"אדוני המפה נמצאת עדין באונייה." אמר טומי שהוא ועומי מורידים את מייקל לכסא
"אההה" אמר מורק ויצא מהחדר.
"אדוני איך נשיג את המפה?" אמר עומי.
"פשוט נפוצץ אותה בתותחנים עד שהם יביאו לנו את המפה ועם לא…" אמר מורק שהוא מחייך חיוך רחב והמשיך:
"נשתמש שילד כפיצוי,חחחחח………" ומורק התחיל לצחוק צחוק מרושע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך