היי!
o=;

מסע בזמן / פרק 1

15/03/2010 889 צפיות אין תגובות
היי!
o=;

נועה שיחקה עם עם הכלב שלה "שוקו" ופתאום היא נפלה על השטיח הצהוב שלה ושוקו הרים אותי ואת מה שהפיל אותי. "חבילה בשבילי, ועוד חבילה ענקית מאוד. זה לא ענק מידי, טוב לא חשוב נתמודד עם זה." אמרה נועה. נועה פתחה את החבילה ובה; "יש! יש! יש! קראה נועה בהיתלהבות. מכונת זמן אמיתית! רק השאלה במה הצטרך אותה? אה… אני יכולה ללכת למכולת ולקחת משם בטיל את הלחמניות ואת העוגיות שרציתי, אבל אם זה לא יהיה בטיל ויתפסו אותי, אטוס למכונת הזמן ואלחץ אל עתיד כך ששם לא ימצאו אותי. או שיהיה לי מבחן ואני לא ארצה ללמוד אליו אצא אל העתיד ואראה מי קיבל 100 ואני אקח לו את המבחן והעתיק מימנו את המבחן כך שגם אקבל 100."
נועה ערכה ציוד רב כדי להכין ולסיים את כל מטלות המכולת שיש לה, ולא חשבה על כלום עוד.
היה לה מבחן היא לא למדה. היא רק פשוט ניגשה אל המכונה וטסה אל עתיד הבחינות שלה. כשהיא היתכוונה לילחוץ על עתיד ראתה מדבקה וכתוב:
"הזארה! נועה עם את טסה לעתיד או לעבר את נישארת שם לנצח!" נועה פחדה פחד מוות ודפקה על הדלת ללא הפסקה, עד ש…
נועה ראתה עוד מדבקה ובה כתוב:
"הזארה! נועה אם תדפקי על הדלת יותר משלוש פעמים, תתיתקעי בבועת זמן!" "אוי לא, לא שוב נו אם אניעכשיו יעשה משהו אני אראה שוב מדבקה שכתוב בה מה עשיתי ומה יקרה… אולי כדי לקחת קצת מהערכה שלי. אני אקח את המקדחה הזאת!" צחקה, בקושי. היא לא היצליחה עם המקדחה כי שוב פעם ראתה מדבקה על מה שהיא עשתה ומה יקרה. היא לא רצתה לקרוא אותה אבל, היא בסוף הקריאה בקול רם מאוד ליופי כי אף אחד לא שם כדי לישמוע אותה. במדבקה היה כתוב:
"הזארה! נועה אם תקחי מקדחה יבוא אליך כלב מבועת הזמן וינשך אותך!"
"טוב", הינהנה ונישענה על הדלת.
היא שמעה יללות וכלב שקפץ אליה, והיא פתאום ראתה שהכלב לא מבועת הזמן אלה מהעתיד, והכלב היה שוקו, כלבה של נועה. כששוקו קפץ הוא עשה חור ענק בדלת כך שמדלת החור ראתה את ביתה מוקף בשוטרים…

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך