mikenk
עוד כמה שעות אני חוגג שנה באתר- אז הגיע הזמן לסיפור חדש ;))

מסתכלים מהצד- הקדמה+ פרק ראשון

mikenk 22/01/2014 547 צפיות 6 תגובות
עוד כמה שעות אני חוגג שנה באתר- אז הגיע הזמן לסיפור חדש ;))

שלום לכם, היום אני הולך לספר לכם את הסיפור שלי.
נעים מאוד, אני שרון, בת 15 וחצי וממש עכשיו מתחילה את כיתה ט', אני בין הגדולים בשכבה שלי . לא שזה כל כך עוזר לי בחיים.
יכול להיות שחלק מכם מכיר אותי, אבל לא את סיפורי. אני זאת שיושבת אי שם בסוף הכיתה וקוראת ספר עם אוזניות באוזניי. או שחלקכם מכירים אותי בתור הזאת שמצילה אותך מאי הכנת שיעורי בית.
רוב חי אבודים, ללא חברה בכלל, רק אני והספר שלי.
הבדידות הזאת לפעמים הוא הדבר שאני הכי אוהבת בעולם, להתנתק מכל השכבה הזאת, ומכל השנאה הזאת. כן, שנאה.
רוב השכבה שלי לא מדברת איתי, סוג של חרם כזה שנמשך כבר שנים, בהתחלה כל היום פשוט בכיתי, לא הבנתי במה טעיתי , אבל עם הזמן התרגלתי ללבד הזה, התחלתי לרגל אחרי השכבה שלי ולהבין מי נגד מי ולפעמים זה דווקא ממש מעניין ..

בסופו של דבר החלטתי להראות לכם מה קורה בשכבתי המלאה בשקרים, מזימות, חבריות, ודברים פשוט לא ברורים. אבל קודם כל תכירו את הנפשות הפועלות בשכבה שלי, לא את כולם אני יכיר לכם כאן אבל את המרכזיים ביותר אני ירכז לכם כאן, במשך הסיפור תגלו עוד ועוד ילדים, רובם לא מדברים איתי בכלל או בכלל יודעים על קיומי.
ראשונה זאת קרן, חברתי לשעבר, בכיתה ז' הייתה החברה הכי טובה שלי אבל כמו כולם גם היא התחילה בחרם מולי ולא מדברת איתי כבר שנתיים. למרות הכול אני עדיין נורא מחבבת אותה ודואגת לה, למרות שאני יודעת שהיא לא דואגת לי. חבר שלה בחודשים האחרונים הוא רם, החמוד מהכיתה המקבילה, היה עליו כמה שמועות שהוא בגד בקרן אבל הזוגיות בניהם נראית מרחוק טובה וחזקה.
החבר הכי טוב של רם זה אלון, ערס מצוי שלפי מה שראיתי כל יום שני יש לו חברה חדשה, ונראה לי שאני הבת היחידיה שאותה הוא עדיין לא בדק לעומק. עם אתם מבינים על מה אני מדברת…
כמו שאמרתי, אף אחד כמעט לא דיבר ומדבר איתי כבר שנתיים חוץ מכמה ילדים, עידן. ילד נורא מבודד שגם לא הכי מקובל בשכבה הזאת ולפעמים מדבר איתי בין ספר לספר, וגם שיר, כן. זה נורא הפתיע אותי שדווקא היא מדברת איתי בגלל שהיא נורא מקובלת בשכבה אבל אותה אני דווקא מחבבת, כי אני מרגישה שהיא יודעת מה נכון בשבילה, עובדה שהיא הבת היחידה שלא עשתה עלי חרם..

עכשיו. כמה שבועות אחרי תחילת כיתה ט' היו המון שמועות ששיר נפרדה מאלון אחרי שנה שהיו ביחד, שמעתי מכמה ילדות דיברו על זה בכיתה שזה נגמר בפיצוץ רציני וששיר שבורה, שמעתי גם מכמה בנים מגיעלים שביניהם אלון שצריכים לעשות על שיר חרם, שאסור לדבר איתה כי היא מכוערת ומוזרה. מזכיר לי מישהיא …
אז החלטתי לקום ממוקמי. מה שלא קורה הרבה פעמים ביום וללכת לכיוון מקום ההתבודדות של שיר, אני מכירה את המקום הזה טוב מאוד כי אני הרבה קוראת שם ספרים ופעם ראיתי את שיר שם.
כשהגעתי אל מאחוריי הקיר, למקום המבודד היחידי בבית ספר כולו ראיתי את שיר לבד. בוכה.
״מה את עושה כאן? ״שאלה אותי שיר כשראתה אותי
״ שמעתי מה קרה לך, וחשבתי אולי את כאן … ״ מלמלתי בבלבול, לא יודעת למה אפילו … מה אני קשורה לשיר ?!?
״ אני בסדר, את יכולה ללכת .״ שיר ניסתה להסתיר את הדמעות אבל לא הצליחה
״ וזאת הסיבה שאת בוכה? כי הכול בסדר?״ החלטתי לעמוד על שלי , מה שלא קורה הרבה אצלי
״ שרון … אני לא יכולה יותר עם כל הצביעות הזאת !״ שיר קמה ממקומה והתקרבה אלי במהירות
״ אני יודעת למה את מכוונת , אבל אסור לך להראות להם שאת נפגעת . ״ נשמעתי תקיפה כמו שאף פעם לא נשמעתי
״ תחייכי , תמיד אמרתי לך את זה.״ עידן, הילד המתבודד הציץ משום מקום ושיר רצה במהירות כדי לחבק אותו. רגע! מה קרה כאן הרגע ?! ממתי הם חברים חברים כל כך טובים ?!
״ תמיד אמרתי לך שאת צריכה להתרחק מהרוע הזה, שנקרא אלון ..״ אמר עידן בבוז והסתכל לכיווני
״ שרון, טוב לראות אותך כאן ! אני חושב שאת בין היחידים בשכבה שעדיין לא התקלקלו.״ עידן אמר והיסוס נשמע בקולו
״ תודה ..? אני חושבת״ הייתי מבולבלת לגמרי
״ אתם יכולים להבטיח לי מה שהוא?״ שיר עצרה לשנייה את הדמעות והצליחה להוציא משפט שלם מהפה שלה סוף סוף
״ כל דבר ! ״ אני ועידן אמרנו ביחד, רק שאני לא באמת התכוונתי לזה ונראה לי שעידן דווקא כן
״ שנישאר ביחד, שלושתנו, לא משנה מה קורה״ אמרה שיר והזילה עוד דמעה בזמן שעידן הנהן ואני הייתי עסוקה בלהפנים שיכול להיות לי חברים השנה !
״ חברים הכי טובים לעד?״ החלטתי ללכת עם זה
״כן ״ אמרו עידן ושיר ביחד וחיבקו אותי חזק חזק .
רגע! רגע! מה קרה פה הרגע ????
נראה לי .. נראה לי … שיש לי חברים !!!


תגובות (6)

וואו, שנה?
זה מלא.
אני לא יכולה לדמיין שאני אהיה פה יותר מחודש.
טוב, אז, מזל טוב!
וסיפור נחמד.

22/01/2014 12:46

נשמע נחמד

22/01/2014 12:52

תודה רבה :)

22/01/2014 12:52

מזל טוב על ההתמדה,
ויופי של סיפור.

22/01/2014 12:54

ואו יפה! חח נחמד שבחרת דווקא מנקודת מבט של בת למרות שאתה בן ;)

23/01/2014 07:04

תודה רבה לכם :,)
ונעמה חיפשתי מה שהוא מאתגר ;)

23/01/2014 09:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך