היי,
קודם כל, שוב, מתנצלת על חוסר העריכה הפתטית והכתיבה ה.. לא ממש ברורה. כתבתי את ההקדמה לאותו הסיפור בעת שיחה עם חברה, ולכן הנני מתנצלת מראש. כמו כן- בקרוב יצא סיפור חדש, אשר פרקיו יכתבו קודם לכן- ובפרקיו כוונתי לכל פרקיו, כך שאוכל להעלותו כבקשת קוראים.
בכל אופן, מקווה שאהבתם, אני מודעת שיצאה חרא הקדמה.
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה.

מעבר למסך- הקדמה

26/06/2013 633 צפיות 2 תגובות
היי,
קודם כל, שוב, מתנצלת על חוסר העריכה הפתטית והכתיבה ה.. לא ממש ברורה. כתבתי את ההקדמה לאותו הסיפור בעת שיחה עם חברה, ולכן הנני מתנצלת מראש. כמו כן- בקרוב יצא סיפור חדש, אשר פרקיו יכתבו קודם לכן- ובפרקיו כוונתי לכל פרקיו, כך שאוכל להעלותו כבקשת קוראים.
בכל אופן, מקווה שאהבתם, אני מודעת שיצאה חרא הקדמה.
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה.

היא חייכה חיוך רחב וייצבה מבטה אל עבר המסך הניצב כנגד עיניה,לעיניה נגלית אותה דמות מחוייכת ומוכרת, כתפיה רחבות וחולצתה הכהה והדקה נפרסת לאורכן.
"את נראית טוב היום" פלט מחמאה עדינה בחיוך זעיר ושובבי, מותח גופו, מחליק אצבעותיו בשיערו ומיישר מבטו אל עברה, תשוקתם למגע כזה או אחר אפפה את גופם, אופפת עצביהם בתחושת לחץ מאיימת, אופפת את האוויר שסביבם, חודרת לגופם בצורה קיצונית. חיוכם תמך האחד ברעהו, ללא כל נבדל.
"תודה.. גם אתה" השיבה מבוישת , שובל רך של סומק נפרש לאורך לחיה, מבטה מושפל ואצבעותיה עוסקות האחת בשנייה, מחפשות אחר מענה, תעסוקה אשר תסיט דעתה מהמתרחש, מהמבוכה.
קול נוסף הוסיף וזעק בשמו, מהדהד ברחבי חדרו, וכמו כן מהדהד באוזניות הענודות לאוזניה. הוא נאנח עמוקות ,הבעתו מתנצלת, ועשה דרכו אל עבר דלת חדרו המצטיירת כמספר צעדים מהמקום בו התמקם קודם לכן.
"אני כבר אחזור, אל תלכי" אמר בחיוך רחב ,בלית ברירה, לוחץ על ידית הדלת, ועושה דרכו אל עבר המסדרון המואר בחיוך זעיר, סוגר דלתו אחריו.
והריי היא, ניצבת כנגד אותה נקודה זעירה המתמקמת בראש המחשב הנייד אשר נשאה ביומיום, וכעת הונח על גבי מיטתה, ממתינה כי אותו אדם המרטיט כל חלל וחלל בגופה, אדם אשר קיומו פעל כגורם העיקרי לצמרמורות החולפות בגופה, לאותם חיוכים זעירים הנמתחים על שפתיה, ולמצב הרוח המשפיע על סובביה.
והריי היא, שבוע ימים ניצבת כנגד פגישתם הראשונה, המאיימת, ניצבת כנגד אותה נקודה זעירה ומהרהרת בהחלטותיה, מהרהרת בכוונותיה, מהרהרת, האם קיים דבר מה טוב בפעולה זו או אחרת, במעשה זה? האם קיים טוב בפגישה בין זוג אנשים, אשר באים מיקום מקבילים? האם קיים ונוכח טוב בפגישה בין אנשים, אשר במצב זה או אחר לא מצאו או ימצאו דרך ראויה להיות אחד לצד השני?
מחשבתה ניתקה, אך לאכזבתה הרבה אף לא תשובה אחת צצה במוחה, הפרט היחיד אשר ניצב במחשבותיה ואפף את תחושותיה הינה חיבתה כלפיו, אהבתה הבלתי פוסקת, והלוא כיצד יכלה לאהוב אדם מצדו השני של המסך? והלוא כיצד הייתה ביכולתה האופציה, לאהוב אדם אשר מוחשיותו באה לידי ביטוי על צגו של מחשב.? דבר לא ענה להרהוריה, פרט לפרצופו. דבר לא תוכנן, הכל פעל לפי החלטות שגויות, וכנגדן החלטות נאותות.
היא נאנחה עמוקות והרימה מבטה, חושפת מבטו בחיוך. היא הפנימה- כעת החלטתה נחתמה. ההחלטה הגדולה והשגויה ביותר אשר קיימה לאורך חייה,אותה ההחלטה אשר תציב את מוסריותה ואושרה האחד כנגד השנייה.


תגובות (2)

אה….
חח סתם סתם, דווקא אהבתי מאוד את ההקדמה, יש בה משהו שסיקרן אותי (אולי החוסר מודעות המלא?XD)
מחכה בסבלנות להמשך…
ספיר (=

26/06/2013 14:15

לא יודעת, כשקראתי אותה לא הצלחתי להעמיק במה שהולך שם, כנ"ל כשכתבתי.. אני מניחה שהייתי צריכה לחכות שהשיחה תסתיים.. אבל רציתי להתחיל עם ההקדמה, וכך מצאתי את עצמי.. עם זה חח
אני מניחה שזה הכי צולע שהעליתי עד עכשיו, ואני מקווה שלהבא אלמד לא לכתוב בזמן שיחה עם חברה חחח בכל אופן המשך יבוא בקרוב^^

26/06/2013 14:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך