החולמנית
היי כולם :)

הפרק החמש עשרה של מפחדת לומר בקול עלה!
הוספתי קצת שיח בין לבנדר לריין.
עם הפתעה קטנה בסוף :P
הפרק קצת קצר...או שהוא בסדר?
מה אתם חושבים?

אשמח אם תגיבו, תאירו, תעירו, תגידו, תאמרו וכו'...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- אלה החולמנית)

מפחדת לומר בקול- פרק חמש עשרה.

החולמנית 30/05/2012 668 צפיות 8 תגובות
היי כולם :)

הפרק החמש עשרה של מפחדת לומר בקול עלה!
הוספתי קצת שיח בין לבנדר לריין.
עם הפתעה קטנה בסוף :P
הפרק קצת קצר...או שהוא בסדר?
מה אתם חושבים?

אשמח אם תגיבו, תאירו, תעירו, תגידו, תאמרו וכו'...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- אלה החולמנית)

בפרק הקודם: דלת שמאז ומתמיד הייתה סגורה עכשיו נפתחה והשאירה את אמה מופתעת. דלת שיכולה להיפתח רק מבפנים בשל טעות של חברת המנעולים. איך? ריין עמדה ונעצה עיניים באמה של לבנדר. על מה היא לעזאזל חושבת?

מפחדת לומר בקול- פרק חמש עשרה:

אני לא יודעת איך לתאר את זה. מראה כל כך מטריד. מראה שמבחיל אותי ומאלץ אותי להביט לכל הכיוונים בכדי שאיש לא יראה אותי לידה ואולי יחשוב בטעות שאני קרובת משפחה שלה. מה עובר עליה? היא אמורה להיות בוגרת, היא אמורה להיות אמא שלי.
"אמא תעזבי את המעיל," ניסיתי לומר בקול סמכותי.
"הוא כל כך נעים, אני לא מאמינה שהוא היה כאן כל השנים האלה! את יודעת כמה זמן חיפשתי אותו? קניתי אותו ביוון! רוצה גם לגעת?" מילמלה כשחיוך של אושר התנוסס על פניה. אמי ישבה בתוך החדר הקטן שבפעם הראשונה בחיי נפתח כשהיא מחבקת את המעיל הלבן, מקרבת אותו אל לחיה ומלטפת את פרוותו בתאווה.
"אז תקחי אותו ותצאי." הצעתי מעוצבנת.
ריין שהספיקה להתעורר מרגע "האימה" בו שררה, צחקה על אמי ועפה בחוסר שליטה בכל הבית. מזל שאמא לא רואה אותה בגלל שאז היא הייתה כל כך כועסת שהיא מלכלכת את הקירות עד כדי כך שהיא הייתה מרתקת אותה. אפילו שעכשיו אני לא בטוחה מפני שאמא שמרתקת לא מלטפת במשך שעה איזה מעיל ישן שהיה מצוי בתוך חדר מלחיץ ומאובק במשך מספר שנים טובות.
"אבל תראי כמה דברים יפים יש פה! כמה זיכרונות…אני עדיין לא מבינה איך הדלת נפתחה." קיפצה באופוריה אל חדר השינה כדי לשמר את המעיל על ידי הכנסתו בעזרת קולב אל ארון הבגדים.
"ריין…" קראתי לה. אחותי התגלגלה באוויר, צחקה וצחקה. אך קולה לא נשמע. היא צחקה צחוק עילם, ריק או שאולי אני התחרשתי?
צחוקה היה חסר עונג, ריק מאושר, שום רמז לרגשות ולשמחה, חוסר בחיים. היא הייתה מתה בדיוק כמו הצחוק שלה. היא לא זכתה לקבל אחד כזה. היא פשוט לא זכתה לכלום.
"אני עולה לחדר…" אמרתי לאמי שהייתה מאושרת לגלות את שאר האוצרות בחדר המיסתורי.
ריין כנראה הבינה את הרמז והתעופפה אחריי.
"מה יש?" שאלה בסקרנות כשהיא שוכבת על התיקרה הלבנה שהייתה מלאה במעט כוכבים זוהרים בחושך שהדבקתי כשהייתי בת ארבע. "איך את מסתדרת?" שאלתי אותה. הייתי חייבת לדעת מה היא עושה כשהיא לא איתי.
"כיף לי כאן למעלה. התיקרה קצת קשה אבל קרירה," שלחה חיוך מאולץ לעברי. ידעתי שהיא מנסה להתחמק אבל לא עזבתי את הנושא. "מה את עושה כשאת לא פה לידי?" נשכבתי על המיטה. ישרתי את מבטי אל אחותי, שכבנו ככה זו מול זו. היא על התיקרה ואני על המיטה. תאומות זהות לכל דבר אבל כל כך שונות מבפנים ובמקומינו בחיים. אני חיה והיא רוח.
"אני מרחפת." הודתה בלי שום התלהבות בקולה.
"מה זאת אומרת?" ביקשתי לדעת יותר. מבטי התמקד בה, בענן גוף אנושי שמעל ראשי.
"כשאני לא פה…אני נמצאת בין לבין. אני עוברת למסדרון לבן, ריק, חלול, נקי. אני שומעת כל מיני קולות של לחשושים של נשמות כמוני אבל לא רואה אותם. אני רואה רק את מי שרוצה לראות אותי.
וככה אני תקועה במקום הזה, בחדר הגמיש והצחיח הזה שכבר ממזמן נמאס עליי אבל אין לי איך לברוח ממנו." אמרה בקול חסר צבע. ייאוש ניצת בעיניה.
"ואת לא יכולה לצאת ממנו?" שאלתי מעוניינת.
"אני יכולה. יש דלת כזאת בסוף המסדרון, דלת עץ לבנה וגדולה. אבל אם יוצאים ממנה, לא חוזרים לעולם. הדלת היא בעצם הפתח למוות מוחלט." קולה הצרוד כמעט נשבר.
אם הייתה בת אנוש הייתה בוכה. אילו הייתה חיה הייתי עומדת תחת דמעותיה אשר היו יכולות להציף אותי כגשם בלתי פוסק, אבל היא לא. היא אף פעם לא בוכה.
"אני מצטערת." הודתי בכאב. הרגשתי במועקה כבדה כלבנה על חזי. צר לי על אחותי.
"אמרת שרק מי שרוצה לראות אותך רואה אותך לא?" שאלתי.
עינייה נעצמו, ביקשו מנוחה, ביקשו להירגע כל עוד אני רוצה לראות אותה, כל עוד היא עדיין בחדרי ולא במיסדרון הדומם המסמל מפגש בין החיים למוות.
"נו…" מילמלה.
"אז איך נישקת את וויל?" שאלתי בעודי מתיישבת על המיטה כשראשי נישא אל התיקרה, לראות את תגובתה. אין לי הסבר הגיוני. ההסבר היחיד הוא שריין משקרת לי או שהיא עצמה לא מודעת למציאות מפני שהיא אמרה לי בעצמה- רק מי שרוצה לראות אותה מצליח לראות אותה. איך וויל ראה אותה?
"טוב זה פשוט," חייכה בניצחון והתקרבה אלי.
אחרי שהסתחררה סביבי במעגלים, רייטה את עצמה אל מיטתי ואז לחשה במפתיע,
"הוא רצה לראות אותך ויותר מזה- לנשק אותך."


תגובות (8)

הממממ
מעניין!!!!!
חחחח רצה לנשק אותה הא???
ובואנה?? האמא הזאת הייתה ביוון??? מעניין איך הגבינה שמה…
וויל הזה… משהו מיוחד!!
פרק מעולה אבל קצר… באסה:(
מתה על הכתיבה שלך!!
ואני לא סתם אומרת את זה!!!!!
המשך המשך המשך דחוף!! :)
רות סוף:)

30/05/2012 12:52

קוד קוד שומע עבור? חחח
תודה על הכל זברה תינוקית!! שמחה שאהבת :)
לכי תדעי מה וויל חושב…לפחות אנחנו יודעים שהוא רצה לראות את לבנדר ובמקומה קיבל את אחותה המתה ריין.
איזה ביש מזל חח XD
גבינה? יוון? חחחח מה הקשר?!
אבל אני אשאל אותה בשבילך…
סורי שזה קצר…
פשוט לא רציתי לדחוף לפה יותר מדי.
אמשיך בקרוב :)
שוב תודה על המחמאות ועל התגובה!!

30/05/2012 12:56

אעאעא!!
הוא באמת רצה לנשק אותה??
יוו כולי צמרמורת עכשיו!!
חחח איזה חמוד!
ומסכנה אחותה ריין. אני כבר לא יודעת מה לחשוב עליה.
פרק קצרצר, תמשיכי מהר!!
פליזי?
פליזי?
פליזי? ~עפעוףבעיניים~

30/05/2012 15:32

איזה פרק חמוד! אהבתי מאוד! המשך ד ח ו ף!

31/05/2012 02:07

חולמנית זה קצר!!!! יותר ארוך!! זאת פקודה!!!!
הכתיבה שלך כל כך טובה! כל כך מושכת ומסקרנת!! D:
תמשיכי מהר!! אני מחכה!! D:

31/05/2012 04:47

תודה לכן בננות!!
ידעתי שהוא יצא קצר…אוף! :/
שמחה שאהבתן!!
אמשיך בקרוב ;)

31/05/2012 12:06

וילוש, התפחלצתי. איזה חמוד אני מתגעגעת אליו חחחחחח (:
פרק יפה, את כותבת מדהיייים!
ריין ממש מסכנה אבל עם זאת יש בה משהו חשוד!
המשיכי מהר – למען האנושות! :)

03/06/2012 11:59

חחחח אני שמחה שאת מתגעגעת לוויל…
רק אל תגנבי אותו מלבנדר, שבטעות ריין לא תבוא להרביץ לך XD
תודה על המחמאה :)
אמשיך בקרוב…אני קצת נכנסת לתקופת הבגרויות אז זה לא יהיה קל אבל מי יודע? אולי אני אמצא זמן :)

03/06/2012 13:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך