החולמנית
שלום כולם :)

הפרק העשירי בסיפור "מפחדת לומר קול" עלה!!
לבנדר פוגשת סוף סוף את אחותה...ואפילו מגלה את היופי בקשר החדש הזה- קשר אחיות.
נדמה כי הכל חוזר לשגרה בעוד ההסתבכות רק מתחילה..."רוע".
רק לי זה מוזר שהיא מדברת עם מתים?

אשמח אם תגיבו, תעירו, תביעו, תאירו, תגידו, תמליצו וכו'...
מקווה שתאהבו!! :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- החולמנית)

מפחדת לומר בקול- פרק עשירי (המפגש עם אחותה)

החולמנית 07/05/2012 690 צפיות 14 תגובות
שלום כולם :)

הפרק העשירי בסיפור "מפחדת לומר קול" עלה!!
לבנדר פוגשת סוף סוף את אחותה...ואפילו מגלה את היופי בקשר החדש הזה- קשר אחיות.
נדמה כי הכל חוזר לשגרה בעוד ההסתבכות רק מתחילה..."רוע".
רק לי זה מוזר שהיא מדברת עם מתים?

אשמח אם תגיבו, תעירו, תביעו, תאירו, תגידו, תמליצו וכו'...
מקווה שתאהבו!! :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- החולמנית)

מפחדת לומר בקול- פרק עשירי.

"איפה את?" הסתובבתי סביב עצמי כסביבון.
חשתי בה, נשיפות קצביות וחמימות על עורפי החשוף.
"כאן." ענתה לי במיסתוריות כשהסתובבתי אחורה בעקבות הנשימות.
איך היא כאן, אבל לא כאן?
"אם תפתחי את ליבך ותרצי לראות אותי, את תראי." אמרה בלי שביקשתי הסבר.
הבטתי מסביב, אין זכר לאחותי.
"איך אני שומעת אותך? את…את, מתה," שאלתי בקול רועד. אני חושבת שאני משתגעת, או בדרכי למוות. איך אני יכולה לשמוע מתים?
"יש כזה קטע אצל הרוחות. אם שני הצדדים מושכים לאותו כיוון, יש פגישה בין שני העולמות." הסבירה בקול רציני ונוקשה. אין כל זכר לאחות החביבה שדמיינתי בראשי.
"ואת היית זאת בתמונות? עם וויל?" שאלתי בסקרנות, בעודי מתיישבת בחוסר אונים על המיטה, שולחת מבטים לצדדים ולבסוף מתמקדת בשולחן הכתיבה על יד החלון הפתוח.
"כן." איך שהוא שמעתי צחוק בקולה הענוג, קול מוכר.
"למה? ואיך?" שאלתי כמעט בדמעות. אני לא יודעת למה, אבל המחשבה שאחותי נישקה את וויל גרמה לי לבחילה ולרצון עז להרביץ למישהו.
"אני רוח, שכחת?"
התחלתי לראות משהו.
חלקיקי אבק לבנים החלו להתקבץ יחדיו על יד שולחן הכתיבה, הרכיבו ביחד שמלת רפאים לבנה ואוורירית. מן השמלה הציצו שני רגליים שקופות, ארוכות ויחפות, ובפלג גופה העליון בלטו ידייה הדקיקות והבהירות ומשם גם ראשה, ממנו יצא שערה הדקיק. על כתפה הופיע סימן כלשהוא, קעקוע שחור בצורה מעגלית.
היא נראית בדיוק כמוני, רק לא אמיתית. גופה חסר צבע ובקושי ניתן לראות את הירוק בעינייה. היא אחרת, היא שונה, היא מתה.
"אני מצטערת." פלטתי מייבבת.
"מי התינוקת שמשכה את השנייה?" הוספתי בשאלה, סוקרת אותה ואת מבטה הקודר.
"למה זה משנה?" החזירה לי תשובה.
היא ריחפה באוויר, כמעט נוגעת בריצפת חדרי כמו אלה, גיבורה טרגית בכבודה ובעצמה.
כמעט עומדת על הריצפה, כמעט נושמת, כמעט צוחקת, כמעט חיה.
היא הייתה בסך הכל רוח.
"אני." ענתה וארשת פניה נשארה כמו שהייתה, קודרת ואפלה.
"למה?" שאלתי, דמעות עמדו בעיניי.
"מה זאת אומרת למה? רציתי לשרוד."

~~~~

כבר יומיים שאני מחזיקה בסוד את אחותי המתה, לא מספרת לאף אחד חוץ מטולי, חתול המחמד שלי. אני מוצאת את עצמי לפעמים צוחקת מהבדיחות שלה כשאף אחד לא רואה, מחייכת מהשמירה הקפדנית שלה, שמחה מהיותי תאומה אמיתית. שמחה לנצל את ההיזמנות שלי להיות כאחות למישהו, תפקיד אשר מעולם לא מילאתי. אני לא רוצה להישמע אנוכית, אבל אני אוהבת את זה ככה. כשיש לי את אחותי רק בישבילי.
אחותי.
אפילו שם אין לה. איך אקרא לה?
אמי לא דיברה איתי מאז השאלה על העבר, היא הניחה לי לעבור את הגילוי בשקט וכשראתה כי אני לא סקרנית עוד, החליטה כי המשכתי הלאה. אפילו פיגי לא חשדה, רק הופתעה מהצחוק הפיתאומי שלי, כשגיחחתי למראה פרצופיה המוזרים של אחותי מול דמותה של פיגי אותם היא לא ראתה כמובן.
אבל וויל? ממנו ניסיתי להתחמק. איך אסביר לו שלא אני נישקתי אותו?
"היי," אמר כשהוא מופיע משום מקום.
"שיט…" לחשתי לעצמי.
"לבנדר?" שאל וויל והתבונן בי מסמיקה ואז בפיגי המבולבלת.
"תגידי לו." לחש מיסתורי דחק בי לספר לו.
"אל תפחדי…" אחותי לחשה אל תוך אוזני בקלילות, עם הרוח הנושבת מסביב.
"נהיה קר, בואו נכנס, כבר צילצול." הובילה פיגי אל ביניין בית הספר.
"לבנדר? אנחנו צריכים לדבר." אמר ועצר בדרכי.
ארשת פניה של אחותי הפכה ללא מרוצה כלל, פחדתי שתנסה להזיק לו.
"וויל…די," ביקשתי.
"לעזאזל איתך דר!! אני לא מבין אותך…רגע אחד את חמודה, ברגע השני את מנשקת אותי במתיקות וברגע האחר את מתעלמת? מה את רוצה?" שאל בכעס רב.
"אני חמודה?" שאלתי בפיתאומיות.
"מה? אא…חמודה כידידה. נו…הבנת למה אני מתכוון!!" התעצבן עוד יותר ואפילו האדים קלות.
"וויל," התחלתי לדבר, לא ידעתי מה להמציא.
איך אוכל להסביר לו? אני לא יכולה להגיד שאחותי המתה נישקה אותו.
"תגידי לו…" שוב דחקה בי לומר.
"די כבר!!" צעקתי.
"מה כבר עשיתי?!" צרח בחזרה.
"מה יש לכם? בואו!" קראה לנו פיגי מרחוק.
"התכוונתי לומר שחשבתי שאתה מישהו אחר, כן. מישהו אחר. ואז כשגיליתי שזה אתה, התביישתי מעצמי. כי אני יודעת שאנחנו רק חברים טובים. ולא רציתי שתחשוב שחציתי גבול או משהו…" המצאתי בעצב.
כואב לי לשקר לחברי הטוב ביותר.
למה אני מתחילה לשקר?
"אוקיי…נגיד וזאת האמת. מי הוא הבחור?" שאל וחיוך ערמומי התנוסס על פניו.
"איזה בחור?" לא הבנתי על מה הוא מדבר.
"שרצית לנשק אותו…" המשיך להביט בי בשובבות.
"אה…זה. אתה לא מכיר," צחקתי בצחוק משוגע ולחוץ, נתתי לו אגרוף ידידותי בכתף ומיהרתי אל עבר פיגי, להשיג אותה ולהיפתר מחשדותיו המעיקות של וויל.
"מצטערים על האיחור." נכנסנו מתנשפים לכיתה.
"יצויין במשוב." הודיעה המורה, החזירה את משקפייה חזרה והמשיכה לכתוב על מבנה קרום התא על הלוח בטוש ירוק וזוהר, יותר מדי זוהר.
"אוף, זה מה שחסר לי, עוד הערה במשוב." נשפתי בייאוש.
למה המציאו בכלל את האתר הזה? האתר בו ההורים והתלמידים יכולים לראות את הציונים של כל השנה בלחיצת כפתור אחת.
חיפשתי מקום לשבת בו, פיגי כבר תפסה לה מקום בשורה השנייה באמצע, וויל הצביע על שני המקומות בצד הכיתה, מקדמי ליסה המפונקת. שוב ליסה, שוויל ישב לידה.
אני לא רוצה לשבת לידה.
חיפשתי אפשרות אחרת בשבילי, ומצאתי, מקום ישיבה על ידי החלון לצד נער בודד אחד שישב וקישקש במחברתו. התקרבתי וחייכתי אליו.
הוא הביט בי בשיעמום וחייך אליי בחזרה.
בדף מחברתו היו מצויים כל מיני דמויות לא מציאותיות וביניהם רוחות ומלאכים.
"אולי תשבי כבר?" רתנה המורה.
וויל שלח אליי מבט שואל ואני החלטתי לגרום לו לכעוס קצת, כדי שיבין שאני יכולה לדבר עם בנים אחרים מלבדו.
שישאר עם הליסה שלו.
התיישבתי במקום ליד הנער והתבוננתי מחוץ לחלון.
אחותי התעופפה לה מסביב לשיחים בהתאם לנשיבת הרוח, איפה שפעם עמד עץ האלון שלי ושל וויל.
אני יודעת שהתברכתי בכך שזכיתי שוב באחותי, אשר בינתיים מתנהגת כאחות טובה, עוזרת, מייעצת לי מה ללבוש, מסדרת את חדרי, מצחיקה אותי, מדברת, ממליצה לי מה לומר אבל עם זאת? אני שואלת את עצמי-
למה עם כל הכוונות הטובות שלה, חיוכה מלא בכל כך הרבה רוע?


תגובות (14)

אויי
שמעי…
האחות הזאת מתחילה לעצבן אותי!!!!
היא יותר מידי מתוקה!!!
מה היא כבר מתכננת??? הא????? מה??? תעני לי!!
פרק מעולה ומושלם!!
סדרה מעולה!! :)
המשך אני מקווה בקרוב, לא??

07/05/2012 12:23

האעאהעאהאה :O
כל-כך יפה! (:
מאיפה הרעיונות היפים האלו את מוכנה להסביר לי ? (:
מדהים!
וויל! חולמנית אל תשגעי אותי, הם חמודים מה ליסה עכשיו :'(
את כותבת יפהפה ואני מחכה להמשך!

07/05/2012 12:25

וואו!
אני ממש ממש במתח…
מה קורה עם אחותה?אולי תגלי לנו?לפחות רמז קטנטן…
הסיפור הזה כ"כ מסתורי ומושלם!
אני מאוד אוהבת את הסיפור הזה!!!ומחכה להמשך!
נ.ב הכתיבה שלך מעולה.
אוהבת:)

07/05/2012 12:33

אני מעירה שזה הסיפור הכי טוב בעולם!!!
אוייי בבקשה בבקשה תמשיכי

07/05/2012 14:04

אווווו.. אחותה עושה לי צמרמורת…אני יושבת לבד במשרד של ההורים שלי (לא נפרט על הסיבה.) ועכשיו בגללך אני מתחילה להרגיש קצת לחוצה מרוחות ושדים…
אוי ושוויל יקלוט כבר, כמה בנים יכולים להיות דפוקים???
דרך אגב, פרק מצוין כרגיל, מחכה להמשך מהיר במיוחד!! וגם ארוך!!

07/05/2012 15:35

ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי :)

07/05/2012 18:41

איזה אחות מעצבנת!!! הייתי נותנת לה כף!! אבל היא רוח ><
וואי איזה דביל וויל!! הלו? וויל כן היא מאוהבת בך אולי!!!!!!
פרק מהמם כמו תמיד!!
תמשיכי

07/05/2012 22:35

הממ….כן..זה מאוד מוזר שהיא יכולה לדבר עם מתים..אבל בעצם גם היא כמעט מתה לא? אז אולי זה מקשר…
האחות הזאת שלה…לא מתה עליה..
חה חה!!! ההורים שלי אפילו לא הורידו את התוכנה של המשוב…(גם בית הספר שלנו משתמש בו..)
אז ההורים שלי רואים את הצרות רק פעמיים בשנה (ואז הם כועסים..אבל זה רק פעמיים אז אני מצליחה לשרוד את זה..)
פרק מדהיים!!!!
תמשיכי ומהר!!

08/05/2012 06:22

יוו איזה פחד!
בואנה, האחות הזאתי מדליקה נורה אדומה במוח שלי…
לא שיש לי נורה אדומה במוח, אבל הבנת לבד…
אוחח, לא משנה!
תקשיבי לי, אם האחות-המוזרה-חסרת-השם-של לבנדר תהרוס משהו בחיים שלה אני… אני… אני יהרוג אותה!
אויש, בעצם היא כבר מתה… באסה!
חח הכתיבה שלך ממש מענינת, מרתקת כזאת. היה כיף לקרוא:)
יאלה חבובה, תמשיכי מהר!

10/05/2012 02:38

אעאעאעאעאעאעאעאעע
את כותבת מדהים !
תמשיכי אני במתח מטורף ><
וואי ומה אחותה מתכננת ? ~פרצוף סקרן~
נוונונונונונוונונ אינלי סבלנות !!

10/05/2012 11:15

היום אני הולכת לי לתומי בסופר, מחפשת אחר מטהר אוויר ואז כך פתאום, אני נתקלת במטהר בריח לבנדר.
בואי נחשוב יחד מה זה הזכיר לי……..
חחחח חולמניתוש אני מקווה מאוד בשבילך שאת מעלה היום\מחר את ההמשך! (:

11/05/2012 04:19

תודה בננות על כל המחמאות!!!
אני כל כך שמחה שאהבתן, לבי מאושר :)
האחות מפחידה אתכן? (צוחקת לעצמי)
חכו לראות את ההמשך…
איך כדאי לקרוא לה??
אתן חושבות שלבנדר מאוהבת בוויל ואתן לא מבינות למה הוא לא מבין?
אולי…היא בעצמה לא מבינה שהיא אוהבת אותו?
אני שמחה שאתן במתח- זה כל הקטע!!
סורי שלא היה לי זמן להמשיך לכתוב עם כל המתכונות…
אני אמשיך עכשיו וזה בטח יעלה מחר!!
עדינה- חחחח ראית מטהר אוויר בריח לבנדר? מז הסיפור כל מה שאני קונה בריח לבנדר!! זה משמח אותי שאת נזכרת בסיפור שלי במהלך יום רגיל :)
אמשיך בקרוב!!!

אוהבת מאוד מאוד,
החולמנית.

11/05/2012 07:36

השלמתי ה-כ-ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סיפור יפה!!!!!!!!!!!!!!! לבנדר חמודה!! אחותה מלחיצה אותי, אבל גם נראית לי חמודה P: וויל פשוט מתוק!! D:
תמשיכי מהר מהר מהר! אני רוצה המשך!!
יש לי שבוע ואני לא רוצה לבזבז אותו.

11/05/2012 07:41

סוף סוף!!!
אני שמחה שהחלטת לקרוא את הסיפור שלי כשאת את עייפה כל כך מהמתכונות!!
תודה על הכל :) אני שמחה שאהבת…
אחותה מלחיצה ונראית לך חמודה?
למה חמודה? זה משהו חדש שלא כולן אמרו P:
אני אמשיך בקרוב!! :)

11/05/2012 07:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך