היי אנשים אם אתם רוצים עוד תגידו לי בתגובות למטה אל תפחדו להעיר לי אני רוצה להשתפר שלכם Mastar of shadows

מפתח השלדים -חלק ראשון –

09/11/2016 833 צפיות 2 תגובות
היי אנשים אם אתם רוצים עוד תגידו לי בתגובות למטה אל תפחדו להעיר לי אני רוצה להשתפר שלכם Mastar of shadows

החשיכה עטפה אותו והוא אהב את זה .הוא הסתכל אל האנשים ההולכים ושבים מראש מגדל וניסה להבין מה מניע אותם אבל הוא לא הצליח כנראה שצריך להיות אחד הם כדי להבין . אפילו במסכת העורב שלו הוא היה יכול לראות אותם יותר טוב אדם או חיה "הם לא יודעים מה מצפה להם ". "הם טיפשים" אמר קול מתוך החשיכה "הם טיפשים העסוקים בבועה בקטנה להם לא מודעים בכלל למה יש לעולם להציע, "אני לא יכול לחכות להרוג אותם אחד אחד מהם בכאב הכי מרבי שגוף האדם מסוגל לסבול". הוא יצא מהצללים מזווית העין הוא ראה אותו .הוא לבש מעיל בלשים ישן כמו בסרטים של שנות השמונים ומכנסי עבודה שחרורים וישנים שנראה שעבר אליהם הרבה . גם מרחוק היה ניתן להבחין במיני הנשקים והתחמושת שהיה אילו . הוא היה ראה כמו בן אדם רגיל רק דבר אחד הפריע . תחבושות כיסו את כול גופו ידיו רגליו ופניו את עינו כיסו משקפי שמש שחורות ." אל תתלהב יש עוד הרבה זמן לתכנית הסופית אנחנו חייבים להשיג את זה קודם" אמר הבחור במסכת העורב ." אתה בטוח שאנחנו יכולים לגייס אותו הוא מטורף לגמרי ולא צפוי אי אפשר לשלוט בו"."זאת המטרה אנחנו לא צריכים לשלוט בו הם התמקדו בו ולנו היה זמן לשות את שלנו "אז מה אני צריך לעשות" שאל האיש התחבושות בעודו מוציא חבילת סיגריות ומצית שזה מוזר בהתחשב בעובדה שבתחבושות כיסו גם את פיו. " אתה רק צריך לצפות אתה צריך לנהל אותו בלי להוא ידע אתה המוח הוא הפנים ". איש החבושות טחב סיגריה מסוג מאלברו אל בין התחבושות בסמוך לפיו והדליק אותה "אתה חושב שהם הפלו הזה ?"." אני לא חושב אני בטוח" ענה העורב "הם יתעייפו ואנחנו ניקח את הכול בסוף". "רק רציתי להיות בטוח " ענה איש התחבושות בעודו מוציא את הסיגריה שלו ."אתה יודע מה יקרה אם תיכשל " אמר העורב בטון מוזר טיפה . " אני לא הולך להיכשל רייבן " ." כדיי לך לפחוד ריק כי לא אני יעניש אותך אלה הבוס הגדול כן" רייבן קפץ מהמגדל ונעלם .ריק צחק הקול שקט" בסופו של דבר אתם תקבלו עונש ממני".


תגובות (2)

באיחור של חודש, ברוך בואך לאתר, 'אשף הצללים'.

קשה מאוד לקרוא את הסיפור. לא בשל התוכן המעניין, אלא בשל העימוד. ליתר דיוק – חוסר העימוד.
שפכת את כל רצף האירועים, התיאורים והשיחות בפסקה אחת. טעות.
יש לחלק את הסיפור לפסקאות, לפי נושא. כל נושא יקבל פסקה משלו.
לאחר פסקה – הוסף שורה רווח.

כל תחילת ציטוט – בשורה נפרדת. רצוי בתוספת הערה אודות הדובר.

סימן פיסוק – יבוא מיד לאחר מילה, ללא רווח. לאחר סימן הפיסוק חייב לבוא רווח.

"במס[י]כת העורב" – יש להוסיף את מה שבסוגריים הרבועים.
"בבועה [ה]קטנה [ש]להם" – כדאי לעשות הגהה טרם העלאת הסיפור.
"למה [ש]יש לעולם להציע".
"בכאב המירבי" – ללא 'הכי'. אגב, הניסוח מסורבל.
"מכנסי עבודה שח(ר)ורים" – למחוק את מה שבסוגריים העגולים.
"עבר (א)[ע]ליהם הרבה".
"מיני הנשקים שהי[ו](ה אילו) [עליו]".
"הוא (היה) [נ]ראה כמו".
"עינ[י]ו".
"הם (ה)[יי]תמקדו בו[,] ולנו [י]היה זמן ל[ע]שות את שלנו". !!!
"האיש (ה)[ב]תחבושות".
"בעובדה ש(ב)[ה]תחבושות". שים לב לשני האחרונים – דבר והיפוכו.
"בלי (ל)[ש]הוא ידע[,]" .
"איש ה[ת]חבושות (טחב)[תחב] סיגריה" – 'טחב' הוא עובש ריחני המצוי במרתפים לחים, 'תחב' פירושו דחף בכח משהו, בין דברים אחרים.
"חושב שהם (ה)[יי]פלו (ה)[ב]זה?" – אתה גם קורא את מה שאתה כותב??
"כד(י)[א]י לך לפח(ו)ד".
"לא אני (י)[א]עניש אותך[,] (אלה)[אלא]" – אני 'אעניש', הוא 'יעניש'.
"הבוס הגדול (כן)" – לא א' אלא ב'. המילה 'כן' אחרי 'אלא' מיותרת.
"צחק (ה)[ב]קול שקט".

חוסר פיסוק משווע. נסה לקרוא בקול את מה שכתבת. בכל מקום שבו נדרשת הפסקה מתודית בקריאה, או הפסקה לנשימה- הוסף סימן פיסוק.

הסיפור עצמו מעניין, ואשמח לקרוא את המשכו.
ממתין לשיפורים (סליחה, סיפורים) נוספים פרי עטך.

תנו לחיות!! חיות.

11/11/2016 00:03

    תודה רבה לקחתי את הדברים לתשומת לבי

    11/11/2016 12:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך