לקח לי קצת זמן לכתוב את זה, אני מקווה שתיהנו

מציאות אחרת חלק 2

11/08/2013 625 צפיות 2 תגובות
לקח לי קצת זמן לכתוב את זה, אני מקווה שתיהנו

עד היום אני לא בטוח שראיתי טוב, יכול להיות שזה היה האלכוהול עדיין או שהעייפות אבל אני מוכן להישבע שראיתי מישהו שולף את היד שלו מהאדמה ונעלם. וזה אפילו לא היה השיא, אחרי שהתקדמתי עוד, עדיין מבולבל ממה שיכול להיות שהזיתי, ליד איפה שהבן אדם עמד שכב לו עוד מישהו, נראה חסר הכרה, התקרבתי אליו לבדוק שהוא בסדר. הוא לא היה בסדר, הוא היה רחוק מלהיות בסדר, הוא היה מת.

ג'יפ האמר H1 שחור עם חלונות כהים דוהר בעננת אבק לכיוונך זה לא מראה מרגיע אבל נורא ממריץ. אני מנסה להתרומם לעמידה אבל הגוף שלי עדיין לא נח מספיק אז אני קורס לכריעה, אני מנסה לחשוב מה לעשות ומחליט לקפוץ הצידה, להתחבא מתחת לשיחי העגבניות ולהתפלל שהם ימשיכו הלאה ולא יראו אותי.
תגובה רציונאלית למצב כזה היא מן הסתם לבדוק סימני חיים, ולהתקשר לאמבולנס ולמשטרה, התגובה שלי הייתה קרובה.

"Holy fucking shit!!!!" נשמעה קריאה ברחבי השכונה, מבוהל ומבולבל מהמצב אני אומר לעצמי" תחשוב בהיגיון…טוב לפחות תנסה להבין את המצב, אתה שיכור, ראית עכשיו בן אדם שולף את היד שלו מהאדמה ונעלם, ויש פה גופה…מה עושים עכשיו? יש גופה אז צריך להתקשר למשטרה, זה מאה בטלפון, ולהזמין אמבולנס, זה מאה ואחד, רגע אולי הוא לא מת, אבל עם השלולית דם הזו הסיכויים לא לטובתו….Holly Fuck!!! יש דם!!!". אחרי שיחה עם המוקד של המשטרה והמתנה של כמה דקות הגיעה למקום ניידת. אחרי סגירת האזור וקריאה למז"פ, השוטרים התפנו אלי לגביית עדות. במחשבה לאחור לספר להם על הבחור הנעלם אולי לא היה הדבר הכי מבריק לעשות באותו רגע אבל ייאמר להגנתי, הייתי נורא עייף, מבולבל ומבוהל ממה שראיתי הערב, אחרי שהם סיימו לגבות עדות הם החליטו לקחת דגימת שתן לבדיקת סמים, במקום למחות בטענה שאני לא משתמש בסמים ואין שום סיכוי שאני תחת השפעת סמים החלטתי לשתף פעולה כדי לסיים עם זה כמה שיותר מהר. אחרי כמה דקות של המתנה התקבלה תוצאה בערכת השדה. החדשות הטובות הן שהם האמינו לי שאני לא השתמשתי בסמים, החדשות הרעות הן שנמצאו אצלי סמים בשתן.

למרות שלא ישנתי כבר יותר מיממה לא הצלחתי להירדם למרות שהרגשתי את העפעפיים נהיים כבדים מרגע לרגע, הלב פעם חזק מכדי שאצליח להירדם, שלא לדבר שבשדה עגבניות באישון הלילה על האדמה הקרה זה לא מקום האידיאלי להשלמת שעות שינה יקרות. אני כבר שומע את ההאמר והאופנועים ממש קרובים, ומתחיל להתפלל לכל כוח עליון שאני מכיר מכל מקום, החל מהיהדות, נצרות, בודהיזם, הינדו ועד לאלים מהמיתולוגיה היוונית, המצרית, הרומית, נורדית, סינית, הודית ואפילו גאלית קלטית. כשסיימתי לעבור על כל רשימת האלים שאני מכיר אני רואה את ההאמר נעצר כחמישה מטרים ממני, "אחלה, זה כל כך מתאים לי להתפלל לכל כוח עליון כמעט שקיים וכולם יתעלמו ממני בו זמנית, בזמן הכי לא מתאים, טוב נאלץ להסתדר לבד" חשבתי לעצמי בזמן שמההאמר יצאו חמישה גברים, יותר נכון מקררים עם רגלים, כל אחד עם רובה M16 קצר, ואקדח גלוק 19, ברגע שראיתי אותם המוח שלי עבר ישר לאוטומט והתחלתי לזחול בשקט לאחור ולהתרחק מהם כמה שיותר, בזמן שאני ממשיך להתקדם לאחור ועדיין מקווה לאיזה מכת ברק שתכה בהם אני שומע את אחד המקררים אומר:"נתפזר, אני מתקדם עם ההאמר קדימה לחפש אותו, שניים הולכים לשם ושניים לשם, אופנוע אחד לפה ואחד לשם" ואז דלת נסגרת, מנוע ההאמר חוזר לחיים ועובר מולי בעננת אבק, והציד אחריי מתחיל…


תגובות (2)

זה אחלה פרק לדעתי! אהבתי מאוד, תמשיך

11/08/2013 10:24

תודה רבה ^^

11/08/2013 12:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך