זאת פעם ראשונה שאני כותבת סיפור אז אני אשמח לקבל כל מחמאה או הערה ויתייחס אליהם ברצינות .. (:

מציאות שונה – הקדמה

17/01/2013 895 צפיות 5 תגובות
זאת פעם ראשונה שאני כותבת סיפור אז אני אשמח לקבל כל מחמאה או הערה ויתייחס אליהם ברצינות .. (:

קודם כל חשוב שתדעו שהסיפור לא אמיתי.
קריאה מהנה (;

השעה 3 וכמה דקות בלילה, צרחה נוראית מעירה את כל הבית.
הוא קם מהמיטה והולך לחדר של אימו, הוא רואה אותה יושבת מבוהלת ובוהה בקירות , לבנה כמו רוח רפאים וקפואה כמו שלג.
"מה קרה?״ שואל בבהלה. ״כלום, אל תדאג, זה רק סיוט״ אימו מגיבה וחוזרת לישון. ״אני מצטער אמא״ לוחש לה. ״זה לא אשמתך״ אומרת שדמעות חונקות את גרונה.
הלילה הזה לא היה יותר מעוד לילה בשגרת חיים של אושר, ילד שהכרתי, יותר נכון-הילד הכי מדהים שהכרתי.
מהרושם הראשוני הוא לא נראה יותר מסתם עוד ערס, עוד אחד שמאוהב בעצמו והתפקיד של כל הבנות זה לנשק את הרצפה שהוא דורך עליה ולגרום לאגו שלו לגדול יותר בכל יום. אפשר להגיד שבהתחלה אפילו שנאתי אותו, עד שגיליתי מי הוא באמת, מי זה אושר מאחורי כל הפוזה, מאחורי הסטוצ׳ים, מאחורי האלכוהול ומאחורי המסיבות.. אושר בסך הכל תוצאה של אונס.
אימו נאנסה בגיל 16, ההלם שהיא הייתה בו היה כל כך ארוך שעד שהצליחה קצת להתעשת על עצמה היא גילתה שהיא בהריון, ושהפלה זה כבר מאוחר מידי.. היא רצתה למסור את אושר לאימוץ אבל ברגע שהוא נולד היא הבינה שהיא לא מסוגלת לוותר עליו.
שאושר גילה איך הוא נולד הוא הרגיש שאמא שלו שונאת אותו, שהוא סתם מכאיב לה. כי איך היא יכולה כל יום לראות אותו ולהזכר ביום הזה, ביום שהרס לה את החיים?
עכשיו תדמיינו שיער שטני חום ארוך, עיניים חום דבש , עור קצת שזוף לא יותר מידי.. זאת אני.
קוראים לי דניאל ופה אני רק בת 16 מסביון, כן כן סביון.. עוד ילדת שמנת שכל מה שהיא רוצה היא מקבלת וחיה בבועה שבגלל שאצלה הכל טוב ויפה אז אצל כולם הכל טוב ויפה.
טוב ככה לפחות הייתי.. עד שהכרתי את אושר והוא דאג לנפץ לי את הבועה בפנים, כמה שיותר חזק וכמה שיותר כואב.. אושר פשוט הכיר לי מציאות שונה , מציאות שלא הכרתי ..

5 תגובות ואני כותבת את פרק 1 (:


תגובות (5)

תמשיכייייייייי

17/01/2013 06:38

ברוכה הבאה (:
(חחח יש לנו את אותו השם: ספיר ^-^ )
נשמע נחמד, תמשיכי (:

17/01/2013 06:49

וווווואווו אני ממש רוצה המשךךך!!!

17/01/2013 08:17

עזבי אותך 5 תגובות!!!
תמשיכי!!!

17/01/2013 08:26

זה סיפור מעולה, תודה על השיטוף.

18/01/2013 06:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך