המשך יבוא(;

מציאות שונה – פרק 1

17/01/2013 672 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא(;

"נוו אבל אבא אתה הבטחת!!" צעקה דניאל על אביה.
"אני יודע אבל אני אמרתי לך בפעם האלף, אין לי ברירה ! המצב בסרט גרוע ואנחנו לא עומדים בלוח זמנים, אני חייב להישאר שם כל היום, זה הרבה יותר חשוב ממחזה בית ספרי מטופש" ענה לה אביה.
"מחזה בית ספרי מטופש?! להזכירך הבת שלך משחקת תפקיד ראשי במחזה הזה והיה יכול להיות מאוד נחמד אם היית מקדיש טיפה מזמנך מלראות אותה במקום שחקנים שאתה בקושי מכיר!" צעקה דניאל והרגישה את הדמעות שממלאות את עיניה, היא לא האמינה שהוא עושה לה את זה שוב.

אז זאת דניאל , מלכת הכיתה , הילדה הכי יפה בגן , הנסיכה של הבית.. נראלי שכבר הבנתם את הרעיון.
אבל התכונה הכי בולטת בדניאל שמבחינתה המילה "לא" פשוט לא קיימת.
דניאל גרה בסביון , היא גרה בבית ענק , לומדת בבית ספר הכי טוב , לובשת את הבגדים הכי יפים וקונה את הדברים הכי יקרים.
זה שהיא מפונקת , זה נכון . זה שהיא ילדת שמנת , זה נכון. אבל זה שהיא ברבי.. זה ממש לא נכון.
היא ממש לא בלונדינית עדינה ומנומסת שהתפקיד שלה בחיים זה להיות יפה ולשתוק. להפך , אף אחד לא יכול להשתיק אותה , והיא בכלל שטנית.
אה ועוד משהו , לדניאל יש חבר (חתיך ועשיר מן הסתם) באופי ? אם צפונבוני מתנשא ושחצן זה הגבר המושלם.. אז אור הוא החבר הכי טוב שיש !!
ותכירו את אבא שלה , מפיק סרטים. אם מדובר בכסף-זה בחיים לא בעיה. אם מדובר בטיפה של יחס, זה סיפור אחר..
אמא שלה ? מחוץ לסיפור . שדניאל הייתה קטנה היא החליטה שלא מתאים לה לגדל אותה אז יום אחד בלי להודיע נסעה להודו ומאז דניאל ואביה לא שמעו ממנה יותר. פשוט לא?
בנתיים אבא שלה החליף איזה מאה בחורות שנראות כמו אחיות גדולות של דניאל , סתם בנות בגיל 20-25 שמחפשות מישהו עם כסף.

***לאחר חודש***
"נוו דניאל קומיי כבר" מנסה אור בייאוש להעיר את דניאל
"קמתי קמתי , אוף שונאת לישון אצלך , למה אתה חייב להעיר אותי ביום שבת ?"
"שונאת לישון אצלי ? טוב נראה לי אז את יכולה לוותר על הארוחת בוקר שהכנתי לך.."
"הכנת לי ארוחת בוקר ? אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך ?" אומרת דניאל ומנשקת את אור.
הפלאפון של דניאל ברקע הורס את הרגע, דניאל עונה ואביה מדבר איתה.
"דניאל , אני מצטער על ההודעה המוקדמת אבל לא נותרה לי ברירה. תארזי את כל החפצים , אנחנו עומדים לעבור דירה." אומר אביה של דניאל.
"מה שתגיד" עונה לו דניאל בזלזול.
"אני רציני איתך. שאגיע הבייתה נדבר"
"עד שתגיע ? יש לי עכשיו שנה לארוז"
"תפסיקי אם החוצפה שלך ותעשי מה שאמרתי" ענה אביה וניתק לה בפנים.
"מה הוא רצה?" שאל אור.
"סתם עוברים דירה , בטח לבית גדול יותר.. אל תדאג זה בטוח במרכז."
אור בא עם דניאל לביתה ועזר לה לארוז.
יותר מאוחר בערב אביה של דניאל חזר וקרא לה לדבר איתו.
"נו אבא , מי עכשיו ?" אמרה דניאל.
"מה זאת אומרת מי?" ענה לה אביה.
"תמיד שאתה כל כך רציני זה אומר שאתה צריך להודיע על זונה חדשה שאתה מלביש עליה כסף.."
"אין לי מישהי חדשה. ועכשיו תיהי לכמה דקות רצינית…"
"נו אני רצינית , דבר."
"את בטח יודעת שהסרט האחרון לא הצליח בכלל , ההוצאות היו גדולות בהפרש משמעותי מההכנסות והפסדנו הרבה."
"הסרט הזה שפספסת את המחזה שלי בשבילו ? אפשר לשכוח ?"
"דניאל, המצב הכלכלי שלנו לא זוהר כמו מקודם, בית בסביון ולימודים בבית ספר כל כך יוקרתי זה דברים שאני לא יכול להרשות לך יותר."
"אז מה אתה אומר בזה בעצם ? לאיפה אנחנו עוברים ?"
"לבאר שבע….."


תגובות (3)

תתתתממממששששיייייכייייייי!!!
מממייידדדדד!!!
סיפור מהמממםםםם!!!

17/01/2013 09:58

תמשיכי (:

17/01/2013 11:44

סיפור מהמם!!!
בהצלחה ותמשיכי! <3

17/01/2013 12:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך