מציאות שונה – פרק 10

23/01/2013 707 צפיות 3 תגובות

דניאל חזרה מהיום הולדת של אושר ב2 והייתה בטוחה שעל השנייה שתכנס למיטה כל העייפות תישפך ממנה והיא תרדם. אבל היא לא הפסיקה לחשוב כל הלילה , המחשבות רצו במוחה , מחשבה אחר מחשבה בקצב משחרר שלא נתן לה מנויה. נועה , אושר , גיא.. מה אני עושה ? מה אני רוצה ? לא הפסיקה לחשוב. היא שיחזרה את הנשיקה עם אושר שוב שוב ואת השיחה שלה איתו , את כל הפתיחות שהייתה שם , כל כך הרבה רגשות היו מעורבים בשיחה הזאת. היא גם חשבה על על נועה , מה יקרה אם היא תדע ? נקיפות המצפון שלה לא הפסיקו להציק לה, אני לא חברה כזאת חשבה לעצמה.
וגיא , גם על גיא היא חשבה. היא אהבה את הביטחון שלו , את הישירות שלו , את ההומור שלו , כל דבר בו היא אהבה , אז למה היא לא אוהבת אותו ?
גיא לעומתה נשאר עד סוף המסיבה , הוא חזר ב8 בבוקר ובלי הרבה מחשבות פשוט הלך לישון.
ב4 בצהריים נשמע הצלצול של האייפון של דניאל , על המסך היה רשום פשוט וקל "גיא״ בלי שם חיבה או כינוי , פשוט גיא. דניאל חיכתה כמה שניות , כדי שלא יראה שהיא חיכתה כל היום לשיחה הזאת , ואז ענתה.
״הלו?״
״מה קורה דני ?״
״הכל מעולה , מה איתך?״
״נחמד אבל יכול להיות יותר טוב״
״איך יהיה יותר טוב?״
״שאני יראה אותך״
״נו , אז לאיפה אתה לוקח אותי?״
״סוד״
״אז איך אני ידע איך להתלבש ?״
״תלבשי מה שבא לך , את נראית טוב בהכל״
״אתה מתחיל להתחנף יותר מידי , אל תהרוס לעצמך״ צחקה דניאל
״אל תדאגי , אני מתחנף לעצמי יותר״ חייך גיא ודניאל שמעה את החיוך מבעד לפלאפון וחייכה גם.
שהם סיימו לדבר היא התחילה להתארגן , היא שמה גופייה לבנה , שורט כחול כהה ועקבים לבנים , הלכה על מראה פשוט , שלא יחשוב שהיא משקיעה יותר מידי בשבילי.
ב5 גיא צפר לה מהמכונית וקרא לה לצאת.
״כל כך מוקדם ?״ שאלה אותו דניאל והוסיפה ״מחר יש חופש״
״אין לי את כל היום בשבילך מחכות לי עוד כמה בנות אחרייך״ צחק דניאל.
״לא נראה לי שתרצה ללכת אליהן שתהיה איתי״ אמרה דניאל בביטחון וחייכה.
היא נכנסה למכונית ושאלה את גיא לאורח כל הדרך לאיפה הם נוסעים אבל הוא לא הסכים לומר לה.
שהם הגיעו דניאל הייתה בהלם . זה היה מקום מבודד עם שתי קרונות וזולה.
״וואי, ממש כמו בעספור״ אמרה דניאל.
״כן רק שהשטח הזה לא שווה אפילו שקל״ ענה לה גיא.
״מה זה המקום הזה ?״ התעניינה דניאל.
״סתם מקום שהקמנו כל הבנים , את יודעת יושבים פה מעשנים ומדברים על תחת של בנות״ ענה לה גיא.
״למה הבאת אותי למקום של החבר׳ה שלך ?״ דניאל נשמעה מאוכזבת.
״הבנות תמיד מנסות להתגנב לפה לשמוע על מה הבנים מדברים , את יודעת איך זה בנות. אז אמרתי נפתיע אותך ניקח אותך לאיפה שהן תמיד מנסות לבוא שתרגישי מיוחדת״ הסביר גיא.
״הבנים אפילו לא פה ותתפלא אבל אותי זה דווקא לא מעניין. חוץ מזה זה לא המקום המושלם לדייט …״ אמרה דניאל שרואים את האכזבה על פנייה.
״איזה פטית את זה משהו״ לפתע אמר גיא , ״נראלך שהבאתי אותך בשביל לראות נרגילות? בואי בואי״ צחק והוביל אותה לתוך אחד מהקרונות.
שדניאל נכנסה לקרון היא הייתה בהלם , כל הקרןם היה מקושט באורות ובנרות , באמצע הקרון היה שטיח שמעליו שולחן קטן עם לזניה ושתייה.
״וואו״ התרגשה דניאל. ״כל זה בשבילי?״ 
״בשבילך ובשביל הבנות שאחרייך״ צחק גיא והוסיף ״אולי אני לא מפוצץ בכסף כמו האקס שלך, אבל אני לא מאמין בזה שצריך מטוס בשביל להרשים בחורה״
דניאל חייכה וגם גיא.
הם ישבו , אכלו ודיברו במשך שעות . גיא הצחיק אותה ובאותו זמן עניין אותה וכך גם היא אותו , הקשר בינהם היה נראה מושלם, היא סיפרה לו דברים והוא סיפר לה והם לא שמו לב איך הזמן עבר מהר.
השעה הייתה כבר 10 , ״בואי החוצה״ אמר לה גיא והוציא אותה מהקרון, הוא שם שמיכה על הרצפה והם שכבו עליה והסתכלו על הכוכבים.
״אתה ממש נדוש היום אה?״ צחקה דניאל
״כאילו את לא אוהבת את זה״ אמר גיא וסובב את פניו אליה , ואז הם התנשקו.
המשך יבוא….(;


תגובות (3)

מושלם!

23/01/2013 13:18

מושלםם!!!
תמשיכיייייייייי

23/01/2013 14:30

מהממם תמשיכי אבל היא מנצלת אותו כואב הלב
את רוצה שאני הבכה !!!
הנה אני בוכה !!!

סתםםםם תמשיכי

27/01/2013 09:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך