את הפרק הבא עומד להיות יותר ארוך ומעניין מבדרך כלל אז אני רוצה להיות בטוחה שהרבה יקראו אותו , 5 תגובות ואני ממשיכה(;

מציאות שונה – פרק 19

05/02/2013 784 צפיות 5 תגובות
את הפרק הבא עומד להיות יותר ארוך ומעניין מבדרך כלל אז אני רוצה להיות בטוחה שהרבה יקראו אותו , 5 תגובות ואני ממשיכה(;

דניאל לקחה את אושר לצד בשביל שנועה לא תשמע את שיחתם.
״למה עשית את זה ?״ שאלה דניאל בהלם.
״מהסיבה שאת סיפרת לנועה״ אמר אושר עם מבט עצבני.
״זה הקטע ? נקמה ?״ שאלה דניאל מאוכזבת מאושר.
״מה את חושבת שלי לא היו רגשות אשמה ? שאני לא הרגשתי רע עם זה שאני מתנשק עם חברה של החבר הכי טוב שלי מאחורי הגב שלו ?״ אמר אושר.
״זה לא היה נראה ככה..״ דניאל הטילה ספק בדבריו.
״אז למה נראה לך אמרתי שאני רוצה לגמור עם זה ?״ אמר לפתע אושר.
״מה זאת אומרת ? אמרת שאתה לא אוהב אותי , שזה היה סתם..״ ענתה לו דניאל.
״את עד כדי כך תמימה ? גם לי היו רגשות אשמה אבל לא עשיתי איתם כלום כי ידעתי שזה יפגע גם בך אם אני יספר , אבל את אפילו לא שאלת אותי אם זה בסדר לספר לנועה״ אמר אושר.
״אני לא מבינה מה אכפת לך שנועה תדע״ הייתה מבולבלת דניאל מכל המצב שנוצר.
״בטח שאכפת לי , הייתי איתה חודשיים ולפני זה היא הייתה ידידה טובה שלי. את חושבת שלא אכפת לי מאיך שהיא מרגישה ? לא מספיק שהיא גילתה שבגדתי בה היא צריכה לגלות שזה עם החברה הכי טובה שלה ?״ אמר אושר בטון שדניאל לא הכירה אצלו , ׳טון אכפתי ?׳ תהתה דניאל.
״לא ידעתי שאתה כזה״ אמרה דניאל.
״את לא יודעת עליי הרבה דברים״ ענה לה אושר בזמן שהסתכל מבט עמוק לתוך עיניה , אומרים שהעיניים זה ראי הנפש , דניאל הרגישה כאילו אושר נוגע לה בנפש רק במבט חד לעיניה.
״אל תסתכל עלי ככה״ פלטה דניאל , בלי לשים לב למה שהיא אומרת.
״אני משפיע עלייך יותר מידי אה ?״ ענה אושר בביטחון , הוא דווקא ידעה מה הוא אומר.
״מה עכשיו ?״ שאלה דניאל.
״ההחלטה בידך״ ענה לה אושר.
״אני לא יכולה לעשות את זה לנועה וגיא , במיוחד לא עכשיו״ הסבירה דניאל בזמן שהיא מפקפקת בכל מילה שהיא אומרת.
״מסכים איתך״ אמר אושר בביטחון.
׳איך הוא תמיד שומר על ביטחון׳ חשבה לעצמה דניאל , ׳הוא בחיים לא מפחד לטעות ? הוא תמיד כל כך בטוח שהוא צודק׳

***9 בערב***
רעשים קטנים נשמעו מחלונו של גיא , גיא יצא והסתכל לחלון וראה את דניאל.
״מה את עושה פה ?״ שאל גיא מופתע.
״אני מרגישה רומיאו מלמטה ואני לא אוהבת את זה , רדי שנייה יוליה״ צחקה דניאל.
״אין לי עצבים אלייך״ אמר גיא וסגר את החלון.
דניאל התקשרה לגיא וגיא ענה ״לכי מפה , לא רוצה לראות אותך״
״תן לי 5 דקות , לא שנייה יותר״ ביקשה דניאל.
גיא ירד למטה ופתח לדניאל את הבית.
״אפשר להכנס ?״ שאלה דניאל.
״דברי פה״ אמר גיא ששתיהם עומדים ליד מפתן הדלת , גיא בתוך הבית ודניאל בחוץ.
״רק רציתי להגיד שאני מצטערת״ אמרה דניאל בעדינות.
״זהו ? התנשקת עם החבר הכי טוב שלי וזה מה שיש לך להגיד ?״ אמר לה גיא בקרירות ונוקשות.
״לא באתי בשביל שתסלח לי ולא באתי להצדיק את עצמי , פשוט הייתי חייבת שתדע כמה אני מצטערת , אתה לא מבין בכלל כמה אני מצטערת״ אמרה דניאל שדמעות זלגו בעיניה.
״אל תבכי , את יודעת שזה הורג אותי״ אמר גיא שקולו נעשה רך יותר.
״אני מתחרטת על הכל , נשבעת לך שאני מתחרטת. זה לא מגיע לך , אתה אהבת אותי והיית אליי הכי טוב בעולם ואני פגעתי בך״ התחילה דניאל לבכות.
גיא לא אמר מילה וחיבק אותה חזק , החיבוק הזה הזכיר לה את החיבוק של אושר אך היא הוציאה אותו מראשו כמה שיכלה.
״בנים זה לא כמו בנות , וואלה היה לי קשה אבל לא בכיתי כל הלילה״ צחק גיא.
״חשוב לי שתדע שכל מה שהיה ביננו זה היה אמיתי , הכל!״ אמרה דניאל.
״אני יודע״ חייך גיא , ״וזה לא נגמר״ לפתע אמר.
״מה זאת אומרת ?״ שאלה דניאל שמחשבותיה לחשו ׳הלוואי הוא יגיד את זה עכשיו , הלוואי הוא יגיד את זה עכשיו׳ 
״אני לא מתכוון לוותר עלייך״ אמר גיא , ״אני עדיין אוהב אותך״ אמר וחייך.
ליבה של דניאל פעם בחוזקה , ׳הכי טוב בשבילי׳ חשבה לעצמה ושכנעה את עצמה שאושר כבר לא משנה.
״אני רוצה לחזור״ אמרה דניאל , בלי לחשוב הרבה.
״גם אני , אבל לא עכשיו…״ הפתיע אותה גיא.
״מה זאת אומרת לא עכשיו ?״ שאלה דניאל מבולבלת.
״אני לא רוצה לחזור אלייך אם יש סיכוי שעוד יש לך רגשות לאושר״ הסביר את עצמו גיא.
״אין לי״ שיקרה דניאל לגיא , ולעצמה.
״אל תקחי את זה אישית , קשה לי להאמין לך אחרי כל מה שקרה , קחי זמן לבד עם עצמך , תחשבי מה את רוצה , בנתיים אני יגרום לך להתאהב בי , יש לי עוד כמה קסמים שלא הכרת״ אמר גיא , חייך חיוך מתוק וגיחח.
״אוקיי״ הסכימה דניאל , ״אני יחשוב עד שאני יהיה בטוחה מה אני רוצה״ אמרה וקיוותה שגיא יצליח , שהיא באמת תתאהב בו.
המשך יבוא…(;


תגובות (5)

תמשיכיייייייייי (:

05/02/2013 21:57

תמשיכייייייי

05/02/2013 22:57

תמשיכיי דחוףףףף !!

06/02/2013 05:22

תתממממשששייכיייי היווום!!!
ולא מעניין אותי כמה תגובות יש לךךך! היוםםםֱֱ!

06/02/2013 07:22

רצית חמש תגובות, קיבלת חמש תגובות!
תמשיכי- היום !!

06/02/2013 07:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך