מציאות שונה – פרק 24

14/02/2013 749 צפיות 5 תגובות

ההתנפלות על לוח המודעות בהפסקה הגדולה הייתה תגובה צפויה לבחירת התלמדים שישחקו במחזה אלאדין.
דניאל הייתה די בטוחה בעצה , היא תמיד הייתה תפקיד ראשי , למה שזה ישתנה ? הדבר היחיד שהלחיץ אותה זה מי ישחק איתה את אלאדין , ׳בבקשה שזה לא יהיה גיא או אושר׳ חשבה לעצמה כי הסיפור הזה יצא לה מכל חור אפשרי.
״מזל טוב יעל!!״ נשמעו כמה תלמידים שהצליחו להסתנן אל המודעה בשעה שעשרות ילדים דוחפים אותם.
״יש לך יום הולדת ?״ שאלה דניאל.
״לא , התקבלתי לתפקיד של יסמין״ אמרה יעל וחייכה.
דניאל מהר נדחפה ללוח מודעות , לא יכול להיות , זה בטח טעות.
היא חיפשה את השם שלה ומצאה אותו , אבל לא במקום שציפתה.

״חלק מהמקהלה ?!״ דניאל ישר פנתה לג׳ולייה , אחראית על ההצגה.
״הבמאי בחר את התפקידים , לא אני״ התחמקה מהאשמה ג׳ולייה.
״אבל את היית באודישן , את ראית את הכישורים שלי!״ דיברה דניאל בביטחון.
״את אכן ילדה מאוד מוכשרת דניאל , פשוט יעל .. יעל יותר מקצועית״ אמרה ג׳ולייה.
״מקצועית ? זה הבעיה ? חשבתי במחזה בית ספרי לא עושים אפליות״ אמרה דניאל ויצאה מהאולם עצבנית.
״דניאל שמעת ?״ בא אליה גיא ישר בצאתה מהאולם.
״שיעל יסמין ? תסלח לי שאני לא מזנקת מאושר פשוט תפוס לי קצת הגב״ אמרה דניאל בציניות.
״שאני אלאדין״ לפתע אמר גיא.
׳וואו זה לא יכול להיות גרוע יותר׳ חשבה לעצמה דניאל.
״בהצלחה.״ אמרה במהירות והחכה ממנו.
״רגע״ תפס אותה גיא בידה ״אם זה מפריע לך שאני ישחק איתה תגידי , נרשמתי להצגה בגללך..״ אמר לה גיא.
״אתה באמת חושב שהיא מהווה עלי איום ? כנראה שכחת מי אני״ אמרה דניאל והלכה.

***סוף היום***
״מה ג׳יני מה , אני ביקשתי תפקיד קטן!״ צעק אושר על ג׳ולייה לפני שהלך לביתו.
״אין תפקידים קטנים יש שחקנים קטנים. ואתה שחקן גדול! גילינו אצלך כישרון יוצא דופן , אם היה נראה שאתה קצת רוצה את זה כנראה היית מתקבל לאלאדין״ ענתה לו ג׳ולייה.
״אבל אני לא רוצה את זה! הלכתי בגלל המחויבות המזוינת הזאת , עכשיו את מביאה לי תפקיד של איזה חצי הצגה , נראלך יש לי כוח לחזור על זה ?״ אמר אושר.
״תקשיב טוב אושר , אני לא מתכוונת לוותר עלייך , אם אתה רוצה להשלים את השעות שחסרות לך משנה שעברה ולהוציא בגרות אתה ג׳יני , זה הכל!״ ענתה לו ג׳ולייה ויצאה.
בדיוק שיצאה דניאל נכנסה לאולם , היא שמעה את השיחה שלהם.
״מה את עושה פה ?״ שאל אושר , עדיין עצבני.
״באתי לקחת את הטקסט שלי , נקווה שיתנו לי איזה שתי שורות , עדיף מכלום״ ענתה לו דניאל.
״חבל שהמצב שלי לא הפוך״ אמר לה אושר.
״לא מבינה אותך , מה אכפת לך לנסות , לך תדע אולי תאהב את זה״ אמרה דניאל והתקרבה אל אושר.
״לא כמו שאני אוהב אותך זה בטוח״ שינה אושר נושא וקירב אליו את דניאל.
״די אושר דיברנו על זה , אתה לא רציני. חוץ מזה אני צריכה זמן עם עצמי אז בבקשה אל תבלבל אותי״ אמרה לו דניאל.
״כן כמו שגיא לקח זמן לעצמו״ אמר אושר.
״מה זאת אומרת ?״ שאלה דניאל.
״ראיתי אותו אתמול מתנשק עם יעל , אפשרות אחת נפלה לך , אני אומר לכי על מה שנשאר״


תגובות (5)

אמאאאאאא מושלם די אני לא יכולה עם הסיפור שלך תמשיכיייי היום פליזזזז

14/02/2013 04:17

את ממשיכה היוםםםםםםםםםם!!!!

14/02/2013 05:34

גיאאאאא שונאת אותךך!!!!!!!!!
תמשיכי מהררררר (:

14/02/2013 06:03

וואו! תמשיכי! :)

14/02/2013 09:53

תמשיכיייייייי

14/02/2013 18:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך