2 תגובות וממשיכה [=
מקווה שאהבתן לא תמיד הפרקים יהיה כאלה ארוכים זה רק להתחלה...

מקובלת פרק 1

16/01/2014 1372 צפיות תגובה אחת
2 תגובות וממשיכה [=
מקווה שאהבתן לא תמיד הפרקים יהיה כאלה ארוכים זה רק להתחלה...

~~צלצול~~
"טוב תלמידים אני אמשיך את המשימה בשיעור הבא, תישארו אני מחלקת את המבחנים" המורה ניגשה, אני ידעתי מראש שאני אקבל ציון גרוע, הרי זאת המורה למתמטיקה, יש לה פשוט משהו נגדי, נראלי היא הייתה ילדת כאפות בגן או משו שהיא מתעללת ככה בילדים. הרמתי את עיניי מהמבחן, 39???!!! אמא שלי תהרוג אותי!!! לגבי אבא, אני די בטוחה שהוא עדיין חושב שאני בכיתה א' עם הקוקיות ולא בכיתה י'. "כמה קיבלת נסיכה?" אמר החבר שלי דין, אחחח איזה נסיך, כ'כ באלי עליו. "39, אני במצב נואש" עשיתי פאפי פייס והוא אמר "אוי מסכונונת שלי, זה ישפר לך את ההרגשה?" אמר ונישק אותי. "מאוד שיפר לי, רק אתה יכול לעשות את זה שוב בשביל אממ…..שאני ארגיש עוד יותר טוב?" הוא חייך שוב ונישק אותי. אלו אחת מהסיבות שאני הכי מקובלת בכיתה והוא הכי מקובל בכיתה, כמו בכל בית ספר, אנחנו הזוג המלכותי. "מייסי בואי בואי, למוניקה יש משהו ממש חשוב לספר!" אמרה דקוטה וסחפה אותי לעבר ערימת הבנות,הספקתי לשמוע את הצעקה של דין:"טוב אז נתראה אחר כך" הרבה חושבים שהן שפוטות שלי, אבל הן הרבה מעבר לזה, הן חברות שלי "נו תגידי אנחנו במתח" אמרה לילי בקפיטריה, אפשר להגיד שהיא אמרה את מה שכולם לא העיזו לומר, לילי היא האמיצה בנינו. "אני וג'ייסון? החבר שלי?" פתחה מוניקה ואמרה, כולם הנהנו והתאומות אשלי ובת'אני אמרו:"נווו!!!" "עשינו את זה!!" מוניקה בישרה את הבשורה, "מה כאילו…..סקס יו נואו?" שאלה בריטני, היא הסקרנית ששואלת כל הזמן שאלות בחבורה. "כן!" כולן צחקקו והתרגשו, "דקה," דקוטה עצרה את הצחקוקים, "ואיך היה?" "מ-דהים!" שוב התחילו הצחקוקים ואז הם נפסקו. "אז כולנו עשינו את זה!!" אמרה זואי. "רגע," אשלי אמרה, "מה איתך מייסי?" בת'אני המשיכה את המשפט. כל הבנות הפנו את ראשם אליי, ציפו לדבר מה שיצא מפי. "מה…כאילו אני ודין?" שאלתי, והסמקתי, "לייק דא! למה למי נראלך שהתכוונו לכלב של הסבתא שלי? נו עשיתם את זה כבר?" שאלה בריטני. "וזה היה כיף?" שאלה דקוטה, "ואיך פיספסנו את זה?" שאלה לילי. "כן ואיך לא סיפרת לנו?" שאלה זואי, "ואצל מי זה קרה? ואיך?" הוסיפה מאדי ושאלות נשמעו מכל עבר. "בנות!" צעקתי, "לא עשינו את זה…" אמרתי בקול מבוייש, שקט כזה. "אז מה זה אומר?" שאלה בת'אני. "זה אומר שהיא הבתולה היחידה מהבנות" ענתה לה זואי במקומי.
~אצל הבנים בקפיטריה~
"נו די שפוך אחי" זירז מארק את ג'ייסון. "עשינו את זה אתמול, היה מדהים היא מה זה זרמה" אמר ג'ייסון. "לחצת עליה אחי?" שאל רוס, "לא אחי זה קרה לבד" "אה ואני ובריטני גם עשינו את זה אתמול איפה הפרגון שלי?" אמר אלכס והתחילו קולות. "אז מה איתך גבר?" פנה אליוט לדין. דין שתק בקול מובך. "אל תגיד לי שעוד לא דפקת אותה.." אמר מארק. "סתום י'דפוק" אמר דין, "אני פשוט מחכה לרגע הנכון" דין אמר. "פשוט מחכה לרגע הנכון.." חיכה אותו שון בקול מלגלג. "אמרתי לך סתום אתה דפוק בשכל אתה" ענה דין. "אתה הבתול היחידי בחבורה" חזר אליוט על נימתו המעצבנת. "תיזהר שלא תברח לך.." הוסיף רוס ושניהם צחקו.

~אצל הבנות~
סוף סוף השתחררתי עם הבנות מהשיחה המלחיצה הזאת..כל דבר קורה בקצב שלו! התנגשתי במישהו. זה היה ילד שאני לא מכירה, הוא נראה בגילי, היה לו שיער שטני עם פוני לצד ועינים כחולות בוהקות, כן הוא היה חתיך אבל…..אבל….אני רק התרכזתי בקוביות שלו בבטן שראיתי כשעלתה לו החולצה קצת שהוא נתקל בי….לדין אף פעם לא היו קוביות ככה….אבל תתרכזי מייסי את לא הולכת להתאהב במישהו שהרגע ראית….במיוחד אם יש לך חבר. "היי" הוא חייך חיוך כובש, "אני ליאם, אני תלמיד חדש מפלורידה" "אה, אז אני מייסי, אני לא לא תלמידה חדשה כאן וברוך הבא לפלורידה" לחצנו ידיים. "וואו את יפה" מלמל…"מה?" "אה כלום שום דבר" אמר והלך בביישנות. "חכה שנייה ליאם" צעקתי לו, "מה?" "רק תיזהר לאן שאתה הולך.." אמרתי בצחוק ונופפנו זה לזה לשלום וכל אחד הלך לדרכו. כל היום הזה הוא היה מקסים, הוא ישב לידי וליד הבנות בקפיטריה, הוא ממש התחבר לבנות, ובמיוחד אליי! הוא היה ג'נטלמן אלינו כשאף אחד מהבנים לא היה…ראיתי את הקנאה בעיניו של דין. ראיתי את דין ניגש אל השולחן. "תגיד לי, אתה חושב שרק בגלל שאתה תלמיד חדש אומר שהבנות שלך?? אז תלך לעזעל!" הוא כנראה דיבר בשם כל הבנים…..ליאם הפתיע…"אני לא צריך את כל הבנות קח אותן…אני רק צריך מישהי אחת ומיוחדת…." עכשיו גם השולחן של הבנים ראה אותנו. הוא ניגש אליי. "את זאת" הוא התכוון אליי. "כל השאר מקסימות אבל זאת….אותה אני אוהב" זה היה ממש מרגש…..איזה מזל יש לי שדין לא טיפוס אלים….אחרת היה מתחיל מכות. "אז תחליטי מייסי," דין אמר בפסקנות, "זה או אני או הוא"
במי לבחור?? בבחור שפגשתי רק היום אך הג'נטלמן והחתיך ביותר או בדין שגם הוא חתיך ויש לנו היסטוריה ביחד…


תגובות (1)

המשך

17/01/2014 00:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך