ארז
מקווה שתאהבו

מקובלת פרק 2

ארז 06/12/2014 741 צפיות 4 תגובות
מקווה שתאהבו

פרק 2- התוכנית
אז איך קרה שממקובלת הפכתי ללא מקובלת, זה דווקא דיי פשוט, היה לי חבר וכשהוא התחיל להידרדר בלימודים, אז הוא התחיל לריב איתי, למרות שנפגעתי ניסיתי לא לריב איתו .
הוא היה אומר לי דברים ממש פוגעים, עד שיום אחד הוא פגע בי עד כדי כך שלא יכולתי לסבול את זה יותר… אז בסופו של דבר אמרתי לו שאני רוצה להיפרד הוא אמר שהוא מקווה שלא נריב שוב ושנצליח כל אחד בדרכו ונפרדנו, אני לא יודעת למה אבל לא בכיתי, ולא כעסתי אפילו. כבר לא היה לי כוחות לזה.
כנראה אהבה לא נמדדת בבכי.
אז איפה הייתי, אה נכון, לא כעסתי, והבנתי למה נפרדנו, שזה בכלל שיא כי בדרך כלל אני לא מבינה כאלה דברים מהר. הוא ניפרד ממני לא בגלל שהוא הידרדר בלימודים אלא כי הוא רצה להיפרד בלי קשר הוא נידלק על מישהי אחרת. שאני שנאתי לא בגלל שהוא נדלק עליה מהיסודי שנאתי אותה הוא גם לא ידע שאני שונאת אותה.
ואז המצב החברתי שלי התחיל להידרדר והבנתי שאהבו אותי רק בגלל שהוא היה החבר שלי. גם כן חברים.
חשבתי וחשבתי מה לעשות המצב החברתי שלי הולך ומידרדר ובשביל לא לסבול בתיכון אני צריכה לחזור שוב לניות מקובלת, ואז הגעתי לרעיון הכי טוב שהיה לי עד עכשיו.
הרעיון הוא בשלבים:
1. אני מנסה להתחבר ל"חברה הכי טובה" של הילדה המקובלת.
2. אנחנו נהיות החברות הכי טובות.
3. אני מתחברת לילדה המקובלת.
4.אני והילדה המקובלת נהיות חברות.
5. אני מתחילה להיות מקובלת.
6. הילדה המקובלת נהיית פחות מקובלת .
7. אני מקובלת והשאר לא!!!(צחוק מרושע)
ואז הבנתי שאני צריכה לשפר את התוכנית ולהוסיף שלבים כי לא כל דבר הולך עד כדי כך בקלות…


תגובות (4)

מה? מי? מו? איך? איפה? מתיי? כמה? את לא ענית על הרבה דברים……… אני דיי אהבתי בסך הכל, אבל הפרק היה ממש קצר ורץ לי יותר מידיי מהר………… אם תשכתבי מחדש תוך כדיי הוספת תיאורים, זה יהיה מדהים. אני מצטערת אם פגעתי, אני לא אוהבת לענות ולהביעה דעה בנוקשות כזו, אני מצטערת סליחה………… אני ממש רוצה לקרוא את זה שנית, פרק יותר ארוך, יותר תיאורים, בבקשה תשכתבי בישבילי!!!!!!!

06/12/2014 21:47

תודה על התגובה
לאחר שקראתי את מה שכתבתי שוב ושוב הכנתי שאני יכולה לתקן ותיקנתי. תודה שאמרת לי.

06/12/2014 23:19

    הבנתי

    06/12/2014 23:24

חחחחח הרבה יותר טוב ממש אהבתי!!!!!!!!! תמשיכי מהר מאוד!!!!!!!

06/12/2014 23:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך