ולדה_ש
שווה להמשיך?

מקוללת – פרק 1

ולדה_ש 22/11/2012 809 צפיות אין תגובות
שווה להמשיך?

”אליס?, אליס קומי!” ,”אחמ…,מה ?” פקחתי את העיניים וראיתי את רוקי מעליי ,”קומי עצלנית אחת יש לימודים” התרוממתי לאט מהמיטה מטושטשת לגמרי, יופי עוד יום אומלל בחיי ,מתי זה יגמר? ,”מה זה?,כתבת משהו על היד שלך?” ,אוי לא אסור שרוקי תדע על הקללה, ”זה שום דבר רק שליף למבחן החוזר בהיסטוריה!” ,רוקי הסתכלה עלי במבט מוזר,”אוחח…, את והשליפים שלך,טוב תתארגני לבית הספר” היא אמרה ויצאה מהחדר שלי, היה לי מזל… רוקי הויא אחותי הגדולה והחורגת ,אני גרה במשפחה די רגילה עם הורים ושלוש אחיות גדולות שקוראים להן אוליביה,רוקי וטינה, ההורים שלי מתו לפני זמן רב ,אמי נפטרה מקללה שרודפת את משפחתי האמיתית דורות רבים ואבי נעלם, הוא לא היה אנושי יותר לכיוון של שד, ג'יין ואדם אימצו אותי לפני שנתיים ומאז אני גרה איתם בבית רגיל ובמשפחה רגילה בדרום קליפורניה. ”אליס מתוקה את מוכנה?” ,”כן ג'יין אני עוד שנייה יורדת” צעקתי, לבשתי חולצה ארוכה ,ג'ינס ואת המגפיים שלי וירדתי למטה. ”חומד, אני לא חושבת שהולך להיות קר היום את יכלת ללבוש גם חולצה קצרה” ,הבטתי בג'יין ,אילו היא ידעה זה יכל כל כך להקל עלי אבל אסור שהיא תדע,”אני בסדר ג'יין” אמרתי ולקחתי פרוסת לחם, אדם כמו תמיד קרא עיתון ושתה קפה,”בואו אנחנו נאחר” אמרה טינה ויצאנו מהבית אני ושלושת אחיותי, השיעור הראשון והשני עברו טוב אבל בשיעור השלישי כמעט נחשף הסוד שלי ,”מה על היד שלך פוקט?” שאל דון המורה שלי להתעמלות ,”אממ…כלום רק רישום של משהו שהייתי צריכה לזכור”, הלב שלי האיץ ולמזלי היה צלצול ,הצלצול הגואל .שאר היום עבר בשקט ,נשארתי בספרייה במטרה לחקור על הקללה, ”ספורים האנשים שהצליחו להינצל מהגורל שחיכה להם…דמם מורעל ולא ראוי לחיים…רק האור שבתוך ליבם יציל אותם מהאפלה”, אם אחת מן השטויות האלא היתה עוזרת לי ,אוחח…אצטרך להמשיך לחפש כל חיי אחר התרופה. כשחזרתי הביתה הייתי תשושה מרוב עייפות וצנחתי על המיטה,היה לי חיזיון: ראיתי את אמי ביום מותה,האותיות שאל ידה זהרו באור מוזר ועינייה נצבעו אדום דם, היא צעקה משהו לא מובן ,באותו רגע נראה כאילו זנקור ענק הופנה אליה,לפתע היא הייתה קרובה אליי יותר משציפיתי ואז ראיתי איך היא נשרפת מבפנים איך האש מכלה את גופה,איך היא נעלמת לאט לאט בתוך האש וממנה נשארות רק שאריות פחם ושרשרת ,באותה שנייה הרגשתי כאב חד בידי וצפיתי באימה כיצד סימן מוזר נחתם על ידי,במקום שבו הופיע הסימן היה דם ,זה היה היום שבו הועברה אליי הקללה. ”אההה” התעוררתי בבהלה,רוקי מיד הגיעה לחדר שלי ,”מה קרה?” שאלה אותי,”היה לי חלום רע זה הכל”, רוקי נאנחה ויצאה מהחדר ,כל הערב הייתי שקועה במחשבות,האים זה גורלי? ,האם כך אני אמות,אשרף למוות מהקללה או אתפרץ ואשחרר את צדי האפל?, שתיי האפשרויות הבהילו אותי ,לא חייבת להיות דרך נוספת חשבתי ,אני לא אמות ככה,אין סיכוי! זה לא יקרה ,אני אמצא דרך ,אני אפטר מהקללה הארורה הזו ואנקום באלו שהתילו אותה על משפחתי!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך