Liel 0_o
תודה על הביקורת הבונה. יישמתי את העצות אני מקווה שיצא לי יותר טוב הפעם:)

מקום בגן עדן – פרק 4

Liel 0_o 04/08/2014 589 צפיות תגובה אחת
תודה על הביקורת הבונה. יישמתי את העצות אני מקווה שיצא לי יותר טוב הפעם:)

פרק 4-
בטח כבר הבנתם שאני יכולה לראות את המתים.. אני שונאת להיות בבית חולים כי שם יש הכי הרבה מתים. זה מפחיד ומלחיץ. אבל אני רגילה שהן ניגשות אליי.. אין לי מושג איך הן יודעות שדווקא אני יכולה לראות אותן.
״ליאן .. ליאן..״ שמעתי קולות של לחישה
״מי זה לוחש?״ שאלתי בשקט
״זאת אני ליאן , תסתכלי לפה ״ , סובבתי את מבטי וראיתי את סבתי.
לקח לי כמה שניות לקלוט שאני רואה נשמה מתה ולא בן אדם חי..
״רגע את.. את..״ גמגמתי ופשוט בהיתי בה , לא האמנתי שהיא מתה.
״כן ליאני.. הרופאים לא הצליחו להציל אותי. תשמרי עלייך ועל אימך , אני מצטערת על הכל..״ היא אמרה ונעלמה.
״אמא .. את יכולה לבוא שנייה?״ ביקשתי מאמי ובקושי הצלחתי להוציא מילה מפי. ״אני יודעת שאת לא מאמינה לי שאני רואה את המתים אבל ראיתי את סבתא.. והיא לא הייתה חיה אמא. אני מצטערת..״אמרתי וחיבקתי את אמי שפרצה בבכי.
התחלתי לבכות גם אני ואז התבלבלתי לרגע ושאלתי ״רגע .. ממתי את מאמינה לי שאני רואה מתים??״
״ליאן.. את לא יודעת הרבה דברים.. ואני חושבת שזה הזמן לגלות לך הכל.״ היא אמרה ואני עמדתי להשתגע! כמה שקרים סיפרו לי? כמה דברים היא מסתירה ממני?
הלכנו הביתה והיא התחילה לספר לי הכל .. ״אז ככה, כשנולדת כמו שסיפרנו לך היית תינוקת שרק צוחקת ומחייכת והגלי מוח שלך היו גבוהים ביותר. אני תמיד ידעתי למה , אך הרופאים לא.
לאמא שלי , כלומר לסבתא שלך הייתה את היכולת לראות מתים , כמו שלך יש. ולפי מה שהבנתי , מקבלים את זה בתורשה. זה מדלג בדור ולכן לי אין את היכולת הזאת. תמיד הכחשתי את זה כי רציתי שתהיי ילדה רגילה , נורמלית כמו שאר הילדים.. אבל זה התחיל להסתבך והבנתי שזה כבר לא יקרה ושאת לא ילדה רגילה .״
״למה לא סיפרת לי על זה אף פעם? יכל להיות לי הרבה יותר קל אם היית פשוט מאמינה לי!״ אמרתי ופשוט לא האמנתי למשמע אוזניי.
״אני מצטערת על הכל ליאן.. ״היא אמרה ״ כרגע מונח על כתפייך הרבה דברים, אני יספר לך הכל אבל בינתיים אנחנו צריכות למצוא את המפתח אחרת שום דבר לא שווה״ .
״טוב נתחיל מחר , אני עייפה״ אמרתי בכעס והעפתי את ידה שהייתה מונחת על הכתף שלי , ונשכבתי על המיטה , בוהה בתמונה של אבי וחושבת איך הכל השתנה כל כך מהר..


תגובות (1)

היי קראתי את הסיפור שלך הוא ממש יפה, תמשיכי מתי שתוכלי.
ואשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי.

04/08/2014 20:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך