fallen angel
אזזז בסה"ך הספור יסופר מ4 נקודות מבט, בנתיים אני מראה רק 3 מתוכן.
זאת אומרת שבפרק הבא כבר תתחיל העלילה שבמחנה לאומנויות...
אממ דרך אגב, חשבתי על לדחוס את ההכרות עם הדמויות (הפרק הקודם היה היכרות עם הדמות טיילור, בפרק הזה היכרות עם עוד 2 דמויות) לפרק אחד, אבל אז הייתה יוצאת מגילה ולא פרק של ספור בהמשכים..
חוץ מזה אחרי שתקראו אני גם מצפה להערות והכל, כי אני רוצה להשתפר ^^
טוב, זהו, אחרי החפירה, אפשר לחזור לספור 3:

פוף*=סוג של כיסא רך... פוף סורג נראה שונה מפוף רגיל...
XXX**=זה אומר שאני בנתיים לא רוצה לגלות את שמו, כדי שהספור יהיה יותר מעניין, אז הוא ישאר חסוי עד שאני אחליט לגלות את הזהות שלו.
בי אמ וי***=סוג של מכונית

מקום שאליו אפשר לברוח *פרק 2*

fallen angel 07/08/2013 561 צפיות 6 תגובות
אזזז בסה"ך הספור יסופר מ4 נקודות מבט, בנתיים אני מראה רק 3 מתוכן.
זאת אומרת שבפרק הבא כבר תתחיל העלילה שבמחנה לאומנויות...
אממ דרך אגב, חשבתי על לדחוס את ההכרות עם הדמויות (הפרק הקודם היה היכרות עם הדמות טיילור, בפרק הזה היכרות עם עוד 2 דמויות) לפרק אחד, אבל אז הייתה יוצאת מגילה ולא פרק של ספור בהמשכים..
חוץ מזה אחרי שתקראו אני גם מצפה להערות והכל, כי אני רוצה להשתפר ^^
טוב, זהו, אחרי החפירה, אפשר לחזור לספור 3:

פוף*=סוג של כיסא רך... פוף סורג נראה שונה מפוף רגיל...
XXX**=זה אומר שאני בנתיים לא רוצה לגלות את שמו, כדי שהספור יהיה יותר מעניין, אז הוא ישאר חסוי עד שאני אחליט לגלות את הזהות שלו.
בי אמ וי***=סוג של מכונית

*קודם רדו ל-רציתי להוסיף*

~נק' מבט של איימי~
ישבתי בחדרי על פוף* כחול סרוג, בוהה בחלון הסגור, שכבר במשך חצי שנה לא נפתח, כדי שלא אוכל לראות את הנוף הנשקף מחלוני. אני גם לא יוצאת מהבית כדי לא ראות את המקומות שיש בחוץ.
זה יכאיב לי מידי.
המשכתי לבהות בחלון הסגור, כנשמעה הקריאה של סבתא שלי, "איימי, את זוכרת מה קורה מחר, נכון?" שאלה. ניסיתי לאמץ את זכרוני, אך לא ידעתי מה קורה מחר.
הדבר היחיד שתפס מקום במוחי כבר במשך חצי שנה היה הוא… ודווקא את המחשבות עליו רציתי לסלק מראשי, כדי להפסיק לסבול סוף סוף.
"חכי רגע, אני תכף באה!" קראתי לה בחזרה והלכתי אל הסלון, שם סבתי ישבה, רואה כתמיד תוכניות על החיים וכל מה שמהווה סכנה לבריאות. "את רואה, איימי? אפילו שם אומרים שזה ממש לא בריא לשבת כל היום בבית, שלא נדבר על כל כך הרבה זמן שאת נמצאת בבית! חייבים לנשום אוויר צח, ואת אפילו לא מסכימה לפתוח את החלון!" אמרה בטון דיבור שנשמע כמו נזיפה, אך ידעתי שהיא לא כועסת, היא רק דואגת, אחרי הכל, אני הדבר החשוב היחיד שיש לה, והיא, כעת, הדבר היחיד החשוב שיש לי.
בכל זאת, היא זאת שמגדלת אותי-מה שההורים שלי לא הסכימו לעשות.
"סבתא, את דיברת על משהו שאמור לקרות מחר," החזרתי אותה לנושא הדיבור המקורי, ולקחתי לידי את סנואו (שלג), החתולה הלבנה שלי ושל סבתא.
"מחר את כבר נוסעת למחנה לאומנויות, אני כל כך מאושרת שסוף סוף תצאי מהבית!" קראה בשמחה.
'וואו, איך יכולתי לשכוח?!' זו הייתה המחשבה היחידה שהגיעה אל ראשי. הייתי שם גם בשנה שעברה ומאוד נהנתי, והכרתי חברים…
חברים…
גם כאן היה לי חבר, שהיה בהתחלה חברי הטוב ביותר, ומאוחר יותר הפך לבן הזוג שלי.
הוא היה אחראי, מה שאני לא, הוא היה מתחשב ומבין, ואני הייתי זקוקה למישהו שיבין, הוא תמיד הקשיב, ואני הייתי חייבת להוציא, הוא אהב אותי, ואני ממש אהבתי אותו…
אך יום אחד, קרה הדבר הנורא.
השנה, ב-23.1-תאריך שנחרט לנצח במוחי, ועוד שבוע לאחר יום ההולדת שלי, הוא נהרג בתאונת דרכים.
מאז, אני פשוט לא יוצאת מהבית, ולא מסתכלת על הנוף הנשקף מהחלון, כי כל מקום מזכיר לי אותו, בכל מקום קרה לשנינו משהו, עצוב או שמח, וכשאני נזכרת בו-מה שקורה כשאני מסתכלת החוצה, הכאב פשוט חזק מידי.
עד עכשיו, אפילו לא הצלחתי להכריח את עצמי לבוא לקבר שלו.
"נו, למה את שותקת?" שאלה סבתי. ליטפתי את סנואו שגרגרה בהנאה, ואז חשבתי שוב על המחנה. יכול מאוד להיות שזה טוב שאני אלך אליו…
סוף סוף אני לא אצטרך להיות בעיר הזאת, שבה כל דבר מזכיר לי אותו, את אהבת האמת שלי, שכבר אינו בחיים, ולא אצטרך לסבול מהמאבק שלי עם עצמי אם ללכת סוף סוף לקברו, או לא, כי לא תהיה לי אפשרות ללכת לשם.
כן, אני אולי בורחת מהמציאות-והמציאות היא שהוא אינו בחיים, ואני חייבת להתגבר על זה, אבל לא מצליחה, אך זה הפתרון שאני מוצאת…
"אני אלך לארוז את הבגדים ושאר הדברים, סבתא." אמרתי והנחתי את סנואו, שהתמתחה להאנתה, ואז נישקתי את סבתי בלחייה והלכתי אל חדרי.

~נק' מבט XXX**~
"נו כבר, אח גדול, אתה מוכן?" שאלה אותי לוסי, אחותי הקטנה. "כן, כן, ברור!"קראתי לעברה, ובזמן שאף אחד לא ראה דחפתי חפיסת סגריות אל התיק שלי.
אמא שלי חושבת שאני כבר לא מעשן, אבל האמת היא שאני כן. והשבעתי את אחותי שלא תספר לה שאני ממשיך לעשן, כדי שלא תילחץ-מה שבטוח היה קורה אם היא הייתה מגלה.
אני מפחד לדעת מה היה קורה אם היא הייתה מגלה עלי את הכל.
"נו, יאללה, יוצאים!" קראה אחותי ושנינו יצאנו מהבית. אמא כבר חיקתה במכונית הבי אמ וי*** השחורה שלה, וחייכה אלינו כשראתה אותנו.
בשנה שעברה, כשלוסי גררה אותי למחנה הזה לאומנויות, לא הייתי מרוצה במיוחד. אבל גיליתי ששם הרבה יותר עדיף. שם אני לא גונב, כמו כאן, ושם אין חבר'ה שחייבים לך כסף או שאתה חייב להם…
שם אפשר להיות פשוט אתה, בלי החיים המנוטפים האלה של גנבה, מכות וכל הדברים בסגנון…
"אמא, תסעי מהר! אני כבר רוצה להגיע לשם!" אחותי קראה בהתרגשות והתחלנו לנסוע.


תגובות (6)

חחחחחחחחח יואו כמה זה מזכיר שתי דמויות מסיפור משותף שיש לי.. הם ביחד.. הם כאלה חמודים^~^
בטח גם אלה יהיו יחד בסוףXD
תמשיכי^^

07/08/2013 04:14

נראה נראה מי יהיה עם מי חחח
ולא התכוונתי לעשות דמויות דומות :O נא לא להאשים בהעתקה XDXD חחח

07/08/2013 04:23

אחלה פרק אבל ההתחלה מצחיקה. איך היא רואה מהפוך את החלון הסגור? אז ראשה צריך להיות מקווץ ומורם למעלה עד איפה שהיכולת מאפשרת לה. ועם לא אז באיזה גובה החלון?!!!! חחחחחחח וגם בבקשה שהיא לא תתאהב בערס הזה. ומסכן חבר שלה הייתי בוכה הרבה מאוד במקומה ומבקרת ומשהה את רוב זמני אצלו, לידו ולדבר איתו כמו כולם. עוד שנייה ואני גורמת לעצמי לבכות חחחחחחחח תמשיכי.
וואי כמה חפרתי חחחחח

07/08/2013 04:56

חחח את יודעת פוף זה כמו כיסא כזה רק רך (כי פוף סרוג שונה מפוף רגיל והיא ישבה על סרוג), וגם החלון לא נמצא כל כך גבוה… חח
ולא לחפור לי מי יהיה עם מי. אני עוד לא אמרתי מי יהיה עם מי וזה יתגלה הרבה יותר מאוחר. חח

07/08/2013 05:04

טוב טוב הבעיה היא שהיא נראת ילדה נחמדה וחבל שזה יתגלה בסוף שיש לה טעם גרוע. כי הקודם הייתה בחירה לא רעה בכלל

07/08/2013 10:10

חחח נו מה החלטתן לי הכל מראש?! ס'הה
עוד לא אמרתי מי יהיה עם מי ואם בכלל יהיו זוגות (טוב נו, לפחות אחד יהיה) וכבר הכל מוחלט, ס'ההה >

07/08/2013 13:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך