פרק 2 ~

מקצה לקצה *__* פרק 2

26/10/2013 553 צפיות תגובה אחת
פרק 2 ~

אני די אוהבת לבטא את מה שאני מרגישה בשירים, לא משנה מי כתב אותם .
לשיר מול קהל שיר אהבה ולהקדיש אותו בלב למישהו שאת אוהבת, בלי שאף אחד ידע..
הדבר שנראה בעיני הכי כיף בלשיר זה לא לשיר מול קהל של עשרות אלפי אנשים עם אורות מהבהבים וצרחות ובלאגנים ושיגועים, רק לשבת עם מישהו שאני אוהבת, לנגן בגיטרה ולשיר דואט של שיר מוכר, זה מה שעושה אותי מאושרת, עדיין לא עשיתי את זה, אבל כשהרגע יגיע, אני כבר אדע שאהיה מוכנה אליו 
אחרי חצי שנה בערך התחלתי לאהוב את נייל הרבה יותר ממה שאהבתי אותי לפני, רק החברה הכי טובה שלי הבינה אותי, כי לא קורה "אותו דבר" עם ליאם, רשמתי את האותו דבר במרכאות כי היא אומרת שהוא אהבת חייה והיא בחיים לא תשכח אותו, היא כמוני מוכנה לוותר על החיים שלה בשביל שליאם יחייה, במקרה שלי נייל, אבל לה יש גבול למה שהיא מוכנה לעשות עבורו, היא לא בוכה בלילות וחולמת עליו כ"כ הרבה חלומות משמעותיים .., לי אין גבול למה שאני יכולה לעשות בעבור נייל, היא חושבת שאני השתגעתי, אבל אני לא, אני חושבת שאני פשוט מ-א-ו-ה-ב-ת ואף אחד לא יגיד לי אחרת .
אחחח, נייל אהבת חיי ! אני מתגעגעת אליו כמו שבחיים לא התגעגעתי למישהו ! לא שפגשתי אותו, אבל רק עצם הידיעה שהוא גר במדינה שלי !
היו לילות שהייתי בוכה בגללו, מגעגועים, היו לילות שהייתי חולמת עליו חלומות שאני לא אשכח בחיים .
לפי מה שאני יודעת נייל גדול ממני בשנה וחצי בערך …, אני התחלתי תיכון אז, מה שאמר לי שנייל אמור להיות גם בתיכון .
אחרי שבועיים מצאתי את הכתובת של נייל באינטרנט, פרסמו אותה, וגיליתי שנייל גר 6 בתים לידי !
הייתי הבן אדם הכי מאושר בעולם ! לא בגלל שיש לי את הכתובת המדוייקת, הרי אני לא הולכת לדפוק לו בבית להגיד לו "נייל אתה אהבת חיי" ולצפות שהוא יענה אותו דבר, הייתי מאושרת כי אנחנו היינו באותו תיכון ! יש רק תיכון מקיף אחד, לא כ"כ גדול במחוז וסמית', כך שרוב הסיכויים שאני אפגוש אותו !
ביום הראשון לתיכון כ"כ התרגשתי, אבל כמובן ידעתי שמלאמלאמלא בנות יפרפרו סביבו ויבקשו חתימות וינסו לעשות אליו רושם, אני לא כזאת נערה של לעשות רושם, אני חושבת שכשאתה עצמך זה הרושם הכי טוב, להפתעתי קראתי בעובדות על נייל שגם הוא חושב ככה, מה שמזכיר לי שלא אמרתי לכם שאני ונייל א-ו-ת-ו ד-ב-ר ! בכל דבר ! הוא חולה אוכל, אני חולת אוכל, הוא אוהב לישון, אני אוהבת לישון, יש לי את כל התכונות שהוא אוהב, פשוט הכל ! נגיד בשיר One Thing הרגשתי שכאילו הקטע סולו שלו נכתב אלי, זה היה מדהים, כל מילה במקום, כמעט כל סולו שלו נוגע בי בצורה מיוחדת, אחח, איזה מזל שהוא נכנס לחיי .
בתיכון לא היה תלבושת אחידה, אז לבשתי ג'ינס קצר על חולצה שדי גדולה עלי (נופלת), נעלי בובה עם עקב קטן, אודם אדום חלש, קצת איליינר, אספתי את השיער השחור והחלק שלי לקוקו גבוה כשהפוני שלי זרוק לצד, ולבסוף הבושם הכי טוב בעולםם ! זה בושם שהרחתי אותו בחלום אחד שלי על נייל, אני חיבקתי את נייל בחלום והיה לו את הריח הזה, פעם כשהייתי בחנות אחת בקניון הייתה שם מחלקת בשמים אז סתם מתוך שעמום הרחתי קצת בשמים, הרחתי את הבושם הזה, החזרתי אותו למקום הסתובבתי לכיוון היציאה מהחנות ואחרי שנייה זה הצליף בי כמו מכת ברק, בשנייה נזכרתי שזה הבושם, ישר רצתי לקנות אותו !
אז בקיצור שמתי בושם לקחתי את התיק שלי ואימא שלי חיכתה לי באוטו שלה עם אח שלי הקטן, היא הסיעה אותנו לבית ספר .


תגובות (1)

תמשיכי מהמוש

26/10/2013 12:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך