מראות – פרק בכורה ;)

~game of thrones~ 23/12/2013 568 צפיות תגובה אחת

טוב אז לפני שאני מתחילה לכתוב את הסיפור , אני רוצה לומר שזה הסיפור הזה זהו הסיפור הראשון שכתבתי כאן , אני אשמח לתגובות !! (: הז'אנר של הסיפור זה רומנטיקה ופנטזיה
~הקדמה~
כשנטלי בת ה16 עם השיער השחור והעיניים הירוקות נוסעת יחד עם אחותה הקטנה שירי , ילדה מלאת חן ונמשים , למלון "מראה שחורה" – שבו מתקייימת תוכנית הלוקחת מבין כל פינות הארץ השונים ילדים ללא הוריהם ללמוד לאורך החופש הגדול, פוגשת נטלי את רוי , אמה , דין , אלינור ,אוראל ואחיו הקטן אלעד נקלעים כולם לסיטואציה לא מובנת במלון שקשורה לאדם שנטלי הכחישה שנים , עכשיו במלון הזה כל הזיכרונות עולים , שקרים וסודות שכבר שנים רוצים לצאת תגלה קשר בין הורי כל ילדי התוכנית של המלון לבין המנהל בפועל של התוכנית "מראה שחורה".
פרק 1 פרק בכורה
כשנטלי ואחותה שירי יצאו מדירתם הקטנה בתל אביב יחד עם אימן רונית ובידן מזוודות מלאות בבגדים , כשהן מתקדמות לעבר תחנת האוטובוס , קו 257 לכיוון אילת .
"זה רק לחופש הגדול" הזכירה להן רונית אימן
"משתגידי." הסתכלה אליה נטלי במבט עצבני
"נטלי אני רצינית ! למה את לא יכולה להיות שמחה ? זאת התוכנית הכי יוקרתית בארץ היום !"
"מה שאני לא מבינה , זה מאיפה יש לך כל כך הרבה כסף להכניס אותנו אלייה , לקנות לי פלאלפון חדש ולחדש לי ולשירי את המלתחה , משהו שכבר כמה שנים את לא עושה" התעצבנה נטלי "חודש שעבר בקושי הצלחנו לשלם שכר דירה !"
"אני עושה את זה לטובתכן !! כדי שבזמן הזה אני אוכל למצוא עבודה רצינית עם שכר קבוע !"
הן עמדו בתחנת האוטובוס , ההסעה אמורה להגיע רק עוד 5 דקות.
"אז עכשיו אני ושירי צריכות לבלות חודש וחצי מהחופש שלנו עם ילדים עשירים ומנופחים ??" התעצבנה נטלי , היא כל כך תתגעגע לדניאלה ויעל , כל החופש היא תכננה להיפגש איתן .
"אנחנו נתגעגע אלייך מאוד אימוש !! " חייכה שירי בת ה-10 חיוך גדול וילדותי
"כן..אימוש…" חייכה נטלי במרירות
באופק נראה ההסעה.
"טוב קדימה מתוקות , צריך ללכת" חייכה רונית וחיבקה את שתיהן.
"נתראה עוד חודש וחצי!!!"ציחקקה שירי
"ביי אמא , תודה על הכול" חייכה נטלי כשהיא מרגישה כאילו הקשתה יותר מידי על אימה .
"תשמרי על שירי נטלי" צעקה רונית בדיוק שנייה לפני שנסגרה דלת האוטובוס
הנסיעה הייתה ארוכה מאוד , מזה הקו הזה בכלל ? חשבת נטלי , קו 257 , בקושי ראיתי אותו עובר אצלנו!
כהנסיעה עברה , כמובן אחרי קיטורים והערות של שירי כמו "מתי מגיעים ??" "אוף נטלי לא נוח לי! "
"נהגוס מתי מגיעים???"
כשירדו נטלי ושירי (שנטלי לוקחת את רוב המזוודות של שתיהן..)
ציחקקה נטלי כשהיא מורידה את מזוודות מהבגאז' של האוטובוס
"ממש התעלקת על הנהג הזה אה שירי ?" חייכה
"הוא אפילו לא ענה לי!" חייכה
כשנטלי ושירי הסתובבות , זה היה שם , שירי כמובן הסתכלה על הבית מלון הענקי עם הכותרת הגדולה "מראה שחורה" אבל נטלי הסתכלה על משהו אחר , מישהו אחר…
הוא היה מושלם , שיער שטני , עיינים כחולות , שזוף וחיוך משגע , הוא עמד ליד התחנה והתסכל ישר עלייה , והיא לא הצליחה להוריד את העיניים, עד שהיא קלטה את הסיטואציה היא התחילה להסמיק לקחה את שירי והתחילה ללכת.
"וואו" לחשה בצחקוק לעצמה
"נכון ??? פשוט מלון מושלם!!" חייכה שירי
"כן.. כן" אמרה כשהיא מסתובבת להסתכל אליו שוב
אבל איך שהיא הסתובבה הוא עמד שם , ממש מאחוריה כאילו עוד רגע הוא עמד לגשת אלייה
"היי" היא אמרה מובכת , כשפתאום היא קולטת…


תגובות (1)

יאי יש אמה בסיפורר:)
כמונייייייייייייייייייייייייייי♥

23/12/2013 09:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך