Disney
סופסוףףףף >

מר פופולארי ואני פרק 13

Disney 03/08/2014 942 צפיות 6 תגובות
סופסוףףףף >

"את נכנסת לשם. לוקחת את הטלפון הארור. חוזרת לישראל ומחליפה כתובת." אמרתי לעצמי בשילוב ידיים מסתכלת על הבית הענקי שעמד מולי. קולות צחוק נשיים ורעש מים נשמעו מהחצר האחורית. הורדתי את הסוודר וקשרתי אותו סביב למותני. "בהצלחה לי." מלמלתי כשלבי דופק בלחץ והתקדמתי בשביל הגישה. בנות חצי ערומות בבגד ים קטנטן התרוצצו סביבי מצחקקות ומתעלמות מקיומי. "וואו" הסתכלתי מאחוריי העציצים שהיו ליד הכניסה אל כיוון החצר עם הבריכה הענקית והבחורות שהיו בתוכה ומחוצה לה. "ממזר" סיננתי בפה פעור בהפתעה כשרוי התגלה יושב על אחת מהכורסאות,נהנה מתשומת הלב הנשית שהייתה סביבו. אחת מהבנות הסתכלה עליו בהזמנה מפורשת למיטתה והשנייה הכניסה את ידה אל תוך חולצתו.
לא ישימו לב אם אני אסתנן אל תוך הבית ויערוך חיפוש נורא יסודי בו נכון?
עם טיפת האומץ האחרונה שנשארה בי החלתי לפתוח את הדלת בזהירות רבה. החלתי להכניס את ראשי מסתכלת על גודל הבית ומנסה שלא להשמיע או ליצור שום רעש.
"את גם מישראל?" שמעתי מישהי שואלת ומרוב בהלה כמעט ששברתי את הכד שעמד על השולחן לידי. "מי את?" שאלתי בקול שנשמע כמו לחישה עצבנית ביותר. "חברה של רוי. למה אין לך בגד ים?" היא שאלה מחייכת ואני רק בהיתי בה. "סליחה?" שאלתי לא מבינה והיא רק צחקקה ותפסה בידי. "בואי נסדר לך משהו" היא החלה למשוך אותי אל תוך הבית וההתנגדויות הרבות שלי לא עזרו. היה לה כוח של בהמה ועקשנות של פרד. החלנו שתינו להתקדם אל הקומה העליונה ומבטי שסקר את כל הבית הסתכל אל כיוון המרפסת ופגש במבטו של אבי. "אבא?" שאלתי המומה ונראה שעל פי הבעתו הוא לא ציפה לראות אותי פה. שחררתי את ידי מאחיזתה של אותה בחורה וסימנתי לו לבוא אל הקומה העליונה.
"מה אתה עושה פה לעזאזל?" שאלתי אותו כמעט צועקת.
"קיבלתי הודעה מחבר שלך שאת רוצה שאני אבוא. איפה היית לעזאזל?"
"קודם כל,הוא לא חבר שלי. שנית כל,גם אם הוא היה חבר שלי,באופן היפותטי כמובן,למה לכל הרוחות שאניח ארצה שאבא שלי יבוא לחופשה שלנו?!"
"אוי עכשיו אני צריך לדמיין מה הייתם עושים אם לא הייתי בא"
"שלא תעז אבא. שלא תעז."
"הוא נוגע בך? תגידי לי עכשיו והוא יגיד שלום למפרקת שלו"
"אבא!" צעקתי לו והסתכלתי על עוד בחורה יוצאת מאחד החדרים בהליכת הבושה.
"זה סדום ועמורה מה שקורה פה אבא! למה לעזאזל אתה אמור להיות פה?"
"אני באתי בשבילך. נראה לך שאני אפילו אחשוב על להיות עם אחת מהילדות האלה?"
"קודם הוא מאפיונר. עכשיו הוא סרסור. אולי מחר הוא יהיה סוחר סמים? לעולם אין לדעת." אמרתי בפנים מצוברחות ואבא תפס את לחיי.
"על מה את מדברת ילדונת?"
"נורא חיבבתי אותו אבא. הוא היה נורא נחמד אליי,מה שאף אחד לא היה בשבילי הרבה זמן. ובשבוע אחד אני מגלה שהוא מאפיונר,אני כמעט הרגתי בן אדם! ועכשיו זה..אני מרגישה כמו בסרט דל תקציב." הרגשתי את הדמעות נופלות על לחיי ואת ידו של אבא מנגבת אותם עם חולצתו. "רוי לא מאפיונר נטלי." הוא אמר ואני הרמתי את מבטי אליו. "מה?" שאלתי אותו לא מבינה. "רוי רוצה להגן עלייך. אנשים רוצים לפגוע בך ובכך לפגוע בנקודת התורפה שלו. אני לא הגעתי הנה בשביל להרוס לך את החופשה. אני באתי להגן עלייך. ואני אעשה זאת גם אם חיי תלויים בכך." הוא אסף אותי לחיבוק דוב ענקי ושחרר אותי רק לאחר כמה דקות. "עכשיו בואי. אני חושב שאנחנו צריכים לנהל שיחה קטנה בפורום שלא נראה כמו מסיבת סקס" חיוך קטן עלה על פניי ושנינו החלנו לרדת במדרגות.
"רוי" אבא קרא כשיצאנו אל החצר האחורית בקול העבה שלו כשידו כרוכה סביבי.
"היי" חואן נעמד מולי וחיבק אותי. "היי" צחקתי כשהוא הרים אותי מהרצפה ותפסתי בחולצתו. "חואן" רוי עמד מאחוריו וחיכה לתורו. "מותר לי?" הוא שאל ואני שילבתי את ידי. "רק כשתסביר לי כמה דברים" אמרתי לו בהחלטיות והתקדמתי אליו צעד אחד. "אתה מזמין את אבא שלי למסיבת סקס?!" שאלתי בצעקה וכמעט שקפצתי עליו בעצבים אם חואן ואבא שלי לא היו תופסים אותי ממותניי. "נטלי.." הוא ניסה להתקדם אליי ותפסתי בחולצתו. "תנסה להציל את עצמך. קדימה." הוא תפס בידיי וסימן לחואן לעזוב אותי. "תתחילי להרגיע את עצמך ילדה. או שאני ארגיע אותך." הוא אמר קרוב אליי והסתכלתי עליו מעוצבנת. "אני ארגיע את עצמי כשתסביר לי מה קורה פה לעזאזל ולמה אבא שלי נמצא פה" ידיי עדיין אחזו בצווארון חולצתו וידיו שלו אחזו בי. "בואי נלך הביתה קודם." הוא אמר והתקדם אל תוך הבית כשאני משתרכת מאחוריו. "למאפיונר יש עוד בית?" שאלתי מנסה לעצבן אותו ונראה שהצלחתי כבר בניסיון הראשון. "אני מזהיר אותך." הוא אמר ומשך אותי אליו. "קודם הסברים,אחר כך אזהרות." חייכתי לו בציניות ויצאתי מהבית בסערה. "נטלי!" שמעתי את אבא צוחק מאחוריי ואחר כך את צחוקו המתגלגל.


תגובות (6)

תמשיכיייי וגם את אהבה וצרות אחרות

03/08/2014 16:35

באמת סופסוף !!
תמשיכיי !!

03/08/2014 18:05

ברוך שמו
תמשיכיייייייייי

03/08/2014 19:37

תמשיכיייייייייייייי

03/08/2014 21:09

אעאאעאעאטא פפפאאקקק מווושלםם!!
תמשיכייייייייי -קוראת חדשה-

05/08/2014 10:48

באמת סוף סוף אבל למה קצר :( תמשיכיייי במהירות :)

07/08/2014 19:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך