Disney
אחד הפרקים האהובים עליי! השקעתי בו הרבה זמן בניסיון לתאר הכל בדיוק כמו שדמיינתי חחח מקווה שתאהבוו *צפויות הפתעות*

מר פופולארי ואני פרק 3

Disney 17/06/2014 931 צפיות 3 תגובות
אחד הפרקים האהובים עליי! השקעתי בו הרבה זמן בניסיון לתאר הכל בדיוק כמו שדמיינתי חחח מקווה שתאהבוו *צפויות הפתעות*

רוי עמד בחוץ ונשען על משקוף הדלת,אוויר הלילה היה לח וחמים והסמטאות שהקיפו את המועדון של בן משכו את תשומת הלב שלו. השמיים היו ריקים מכוכבים ורק מסך כחול כהה מילא אותם.זה היה מסוג הלילות שרוי כבר היה במיטה משתעשע עם בחורה או שתיים. זה היה חסר לו. במיוחד הלילה. אף נפש חיה לא הייתה בחוץ ורוי שאף נשימה עמוקה. מתי היא תגיע? רוי שאל את עצמו. הרי הוא ובן בכלל תכננו לעשות את הקמפיין הזה בסטודיו מאורגן עם מזגן ומקום שבו הבנות יכלו להחליף בגדים. לא. רוי רצה לראות אותה בסביבה הנורמאלית שלה. הוא שמע שהיא אוהבת עבודה קשה,והיה חייב לראות זאת במו עיניו. איך בחורה רזה ועדינה כמוה תרים ארגזי בירה או תעיף בחורים שיכורים ממנה כששלחו ידיים למקומות אסורים. זעם מילא אותו. לחשוב שהיא שם כמעט כל לילה,לבדה בתוך גוב של אריות,צריכה להסתדר לבד בלי שום מגן או עזרה. בתוך החשכה ששררה בחוץ הופיע אור מסנוור שנראה כמו פנס של אופנוע ונעצר מול רוי. יכולת הראייה של רוי באותו הרגע הייתה מוגבלת. הפנס נכבה והמנוע הושתק,רוי ניסה להחזיר לעצמו את יכולת הראייה. "הבר סגור" הוא שמע קול נמוך וגרוני אומר לו "אני יודע" הוא מצמץ כמה פעמים עד שהצליח לראות "ואתה עדיין פה?" הנה היא עמדה שם,נראתה טוב יותר מכל פנטזיה שאי פעם חלם עליה,מסתכלת עליו במבט נוטף סקסיות וגוף שהמילה אלוהי הומצאה בשבילו. "חשבתי שאסור לגרש לקוחות" הוא ניסה לשמור על קול אדיש,רגיל,אך בתוכו האדרנלין בעבע בדמו. "החוק הזה לא תקף עליי" היא אמר לו מחייכת חצי חיוך ורוי הרגיש את קצב לבו מאט. הוא שתק,היה בהלם. הוא היה צריך רגע להתאושש מהדבר הזה שהרגע דיבר איתו. האור הכתמתם שיצא מהמועדון העניק לפניה הצללה שהבליטה את עיניה ושפתייה. שוב פעם החיוך הזה. הוא הסתכל על התלתלים שהסתלסלו מצדו האחד של ראשה והגלח שנצבע בצבע חום בהיר. "אני חבר של בן" הוא אמר לה והסתכל עליה במבט רעב "אני מכירה את המבט הזה" היא אמרה לו והתקרבה אליו עם חיוך רחב יותר,"לא שתית" היא אמרה כשהייתה קרובה אל צווארו. "הייתי אמור?" הוא שאל והרגיש את כל גופו מתקשח כשהיא הייתה שם,במרחק של סנטימטרים ספורים. היצמדות קטנה אליה והוא היה מרגיש אותה. את כל כולה. את שדייה נמעכים אל חזהו ואת ידו מונחת על ירכה. "להתראות חבר של בן.." היא אמרה בקול מתגרה והתרחקה המקום אל תוך המועדון. רק אז יכל רוי לראות את בגדיה. ג'ינס קצר שחבק את ישבנה העגול וחשף רגליים מחוטבות וחזקות. היא לבשה גופייה לבנה שנתנה הצצה קטנה לזוג שדיים עגלגלים. רק המחשבה עליה ערומה במיטתו גרמה לו לגנוח בכאב.
"רוי!" בן קרא לי ואני נשמתי נשימה עמוקה. "שנתחיל?" התקרבתי אל הצלם ואל בן ושאלתי. "כן כן" בן אמר וחיפש מישהו בעיניו "נטלי! בואי תכירי.." הוא קרא לה והיא הגיעה עם חיוך "זה רוי עמר,חבר טוב שלי" הסתכלתי על חיוכה והיא נראתה כמו נערה תמימה שהגיעה למקום הזה בטעות,"רוי,זאת נטלי סבג היא הברמנית שלי" נטלי הסתכלה עליי והושיטה את ידה "היי" שוב פעם הקול הזה שגרם לעורקים שלי להתפוצץ ולכל מערכות הגוף שלי לקרוס. "נעים מאוד" לחצתי את ידה שמרוב שהייתה עדינה ונעימה למגע פחדתי שתישבר לי. איך יד כזאת מרימה ארגזים לעזאזל? "אוקיי אז עכשיו אפשר להתחיל לא?" בן שאל וחיכה להסכמתי "כן.." אמרתי לו וקראתי לדוגמנית הראשונה "מרי!" דוגמנית בסביבות גיל העשרים הגיעה אליי עם ג'ינס קרוע וגופייה קצרה "את ראשונה" חייכתי אליה והיא קיפצה בהתרגשות "אוח אני זוכרת את ההרגשה הזאת.." נטלי אמרה וחייכה כשידיה בכיסיה האחוריים "דגמנת פעם?" שאלתי אותה כאילו לא ביקשתי מהעוזרת האישית שלי לחקור עליה לפני שבוע. "פעם" היא ענתה בקצרה ופנתה לעזור לדוגמנית.
"היי" בן הגיח מאחוריי ותפח על שכמי "אה מה קורה?" שאלתי אותו כשמבטי בטלפון "תמיד היית כזה מכור?" הוא שאל וחייך "רק כשהעבירו לי חברת ענק" אמרתי לו וכיביתי את הטלפון "הייתי רוצה להחליף אותך לפעמים.." אמרתי לו והסתובבתי אל הבר "אותי? נפלת על השכל?" בן שאל והביא לנו שתי בירות "לא לא באמת..אתה עובד בשביל עצמך,כי זה מה שאתה אוהב.." אמרתי לו ולגמתי מהבירה "אז אתה לא אוהב להסתובב ליד דוגמניות לבושות בביקיני כשאתה חי בידיעה שאתה יכול להרוס להן את החלום או להגשים אותו?" בן שאל צוחק ואני רק חייכתי,"אתה מכיר אותי..אני לעולם לא אכריח מישהי לשכב איתי רק כדי שהיא תשיג עבודה ותפתח קריירה.." הסתכלתי עליו והמשכתי,"מה לי ולבגדים? תן לי ים בירה וגיטרה ואני מאושר" אמרתי ולגמתי מהבירה שוב. "מה עם בחורה?" הוא שאל אותי וחיכה לתשובתי "קשה לגרום לי להתאהב.." אמרתי לו וסובבתי את מבטי "אבל בינתיים רק אחת הצליחה לעשות את זה" מלמלתי כשמבטי עוקב אחרי נטלי. "נטי?!" הוא הסתכל אל הכיוון שאני הסתכלתי והחל לצחוק "אחי הבחורה הזאת היא כמו אחותי.." הוא אמר וחייך "אני אצטרך להרוג אותך אם תפגע בה" הוא צחק ושתה מהבירה "ואני יהרוג את עצמי אם אני לא אשיג אותה.." אמרתי לו והפנתי את מבטי אליו,"כנראה שאני יוצא מפסיד משני הצדדים" אמרתי לו ושנינו גיחכנו.


תגובות (3)

יואןווווופאקקקקקק זה מעלףףףףףף את חייבת להמשיךךךךך יש לך כתיבה מושלמת! תמשיכיייי

17/06/2014 19:12

מדהיים את חייבת להמשיך !!!

17/06/2014 19:32

איןןןןןןןןן כמה חיכיתי לפרק הזה :) מושלם חייבת להמשיך את זה במהירות=)

17/06/2014 21:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך