Disney
כיוון משעמם? תגידו מה דעתכןןןן

מר פופולארי ואני פרק 8

Disney 26/06/2014 914 צפיות 5 תגובות
כיוון משעמם? תגידו מה דעתכןןןן

"שרק!" צעקתי לחואן מהבריכה הענקית שהייתה בחצר עם חיוך מרוצה על פניי כששמעתי את הצעקה שיצאה מפיו כתגובה. "את אולי חברה של הבוס שלי אבל אני נשבע לך שפעם הבאה אני אטביע אותך" חואן צעק לי בעודו יוצא מהיער עם גרזן בידו. "אוקיי אוקיי" יצאתי מהבריכה וכרכתי סביבי מגבת,"נקרא לך חואני" נעמדתי מול המעקה שהשקיף על היער הענקי וחייכתי אליו. "מה רצית עכשיו פרינססה?" הוא שאל אותי עולה במדרגות ומנגב את הזיעה ממצחו. "שכחת" אמרתי לו במבט כועס ושילבתי את ידי. "יש לך טמפונים במגירה נטלי" הוא הוריד את האוזניות מאוזניו וכיבה את המוזיקה. "חה חה" אמרתי לו בציניות והמשכתי. "אמרת שתאמן אותי..אתה יודע..הגנה עצמית וכל השיט הזה" הסתכלתי עליו בציפייה וכל מה ששמעתי הייתה את האנחה שיצאה מפיו ושקט לאחר מכן. "למה את צריכה הגנה עצמית? יש לך את רוי" הוא נכנס לבית ואני אחריו. "שנינו יודעים שרוי לא יהיה איתי תמיד" הלכתי אחריו ותפסתי את שמלת החוף הקצרה שהייתה מונחת ליד הספה הלבנה. "אז יש לך אותי. כל פעם שרוי לא איתך אני המחליף שלו" הוא אמר ונכנס למטבח. "שרק.." קראתי לו בנימה מאיימת,"חוץ מבין הסדינים שלך!" צחקתי בשעשוע למשמע השאגה שלו ובאתי להיכנס למטבח גם.
דפיקת דלת.
"הזמנת מישהו?" חואן ואני הסתכלנו על הדלת בחדות "לא" עניתי לו מרוכזת בדלת הענקית ובנקישות הרועמות שבאו מכיוונה. "לכי תפתחי. ואל תעשי שום צעד פזיז" חואן אמר לי והוציא מתחת לאי לכיור סכין חדה בעיטור מיוחד עליה. "תסתירי את זה מאחורייך" הוא הושיט לי אותה ואני החבאתי אותה מאחורי גבי. הלכתי במהירות אל הדלת ופתחתי אותה. "כן?" חייכתי בנחמדות אל שתי הגברים הענקיים שלבשו שחור. "מי את?" הימני שאל בקול עבה. "נראה לי שאני אמורה לשאול אתכם את השאלה הזאת. לא?" שאלתי בהרמת גבה משועשעת. הם הסתכלו אחד על השני והחזירו את מבטם אליי. "רוי נמצא?" השמאלי שאל ואני רק צחקתי צחוק מתגלגל מנסה להסיח את דעתם. "בואו תבדקו" אמרתי להם ודקרתי את הגבר הימני בירך. "ברוכים הבאים למשכננו הקט" חואן עמד קומה העליונה המשקיפה על הסלון וחייך עם שתי רובים עצומים בשתי ידיו. צרור יריות יצא משני האקדחים האלה ולחואן היה חיוך חולני על הפנים. מה שגרם לי לחייך קצת.
שתי הגברים נכנסו פנימה ואני התרחקתי מהם ונעמדתי מתחת לחואן בקו ישר בקומה התחתונה. "אז עם מי תרצו להתחיל קודם?" חואן שאל ושתי הבחורים הסתכלו עליי בריכוז. "או! יש לכם טעם טוב" חואן אמר צוחק ואחר המשיך,"אבל נשבעתי לחבר שלי שהיא לא תיפגע אז-חואן." קטעתי אותו והסתכלתי על שניהם במבט חודר וחיוך חולני. "אמרנו שתאמן אותי לא?" שאלתי אותו וסובבתי את מבטי אליו. "זה יהיה אימון טוב להכניס אותי לכושר אתה לא חושב?" קרצתי לו והחזרתי את מבטי אליהם. זרקתי את הסכין שבידי מעלה במטרה להסיח אותם ורצתי אליהם כשמבטם עדיין מרוכז בסכין שבאוויר. מכה לגרונו של האחד והוא הפסיק לנשום לכמה שניות שעזרו לי לעכב אותו. נפלתי למטה והפלתי את השני ברגלי. נשימתו של הראשון חזרה וידו התרוממה לסטור לי. הסכין נפלה לידי והלהב שלה פגש את הצלעות שלו. אחד גמור. סובבתי את מבטי אל הגבר שעדיין היה שכוב על הרצפה עם מבט המום בפניו. התכופפתי אליו באיטיות וניגבתי את הלהב במכנסיו. "כנראה ששכחתי להזכיר שאני טובה עם סכינים" חייכתי אליו וזרקתי את הסכין שפגעה בכתפו. צעקה מחרישת אוזניים ושניהם סיימו על הרצפה מחוסרי הכרה. חואן הסתכל עליי המום בעצמו ואני רק חייכתי אליו. "נטלי" הוא הסתכל על הדלת מאחוריי ואני סובבתי את מבטי. ארבעה גברים נוספים עמדו שם עם סכינים מכל הסוגים. "או! סופסוף אתגר" אמרתי והגבר הראשון התקדם אליי. "הגבר הזה" הוא הצביע על הבחור שהסכין שלי הייתה נעוצה בכתפו,"התחתן לא מזמן" הוא אמר ועיניו נהפכו קטלניות. תלשתי את הסכין שלי מכתפו ורק אמרתי,"אז חסכתי לאשתו כאב ראש רציני" הגבר התקרב אליי עם גרזן משולהב והניף אותו לכל עבר. "טוב אתה" אמרתי לו כשהוא הצליח לשרוט אותי בבטן. "אבל לא כמוני" אמרתי והנחתי את רגלי על ברכו שהייתה מכופפת טיפה, תפסתי תאוצה וקפצתי מעלה. הסתובבתי באוויר ובעטתי לו בסנטר עם הרגל השנייה. "ותאמין לי.." נחתי על הרצפה נחיתה מושלמת והתקרבתי אליו,"שאתה לא רוצה לדעת על המשפחה שלי" אמרתי לו ונעצתי את הסכין בבטן התחתונה שלו. "מי הבא?" הרמתי את ראשי בציפייה והסתכלתי על שלושת הבחורים שנותרו. "אף אחד?" חיכיתי כמה שניות אך אף אחד לא התקדם. "נטלי" חואן נעמד לידי וסכין ארוכה בידו. "הלכת על צנוע?" שאלתי אותו ושנינו צחקנו. "חצי חצי?" הוא שאל אותי והסתכלתי על עוד שלושה מגיעים. "ואחר כך הם מתעצבנים שחברים שלהם מתים" אמרתי וניגבתי שוב את הסכין. "קחי" חואן הביא לי סכין נוספת "יש לה תאומה?" שאלתי אותו והסתכלתי על הסכין הזהה. "אלה פגיונות מצריים" הוא אמר ואני אחזתי בהן בהנאה. "בוא נעיף אותם מהבית הזה" אמרתי לו ושנינו התחלנו להתקרב לעברם.
תוך כמה דקות סיימתי להכניע את הבחור השלישי והסתכלתי על חואן שהתמודד עם שתיים עקשנים. "שלא תעזי לעזור לי!" הוא הזהיר אותי. הסתכלתי על הדלת ולא ראיתי אף אחד. "אז תן לי לעודד אותך" אמרתי לו וזרקתי פגיון אחד שפגע ברגל של אחד מהגברים. "מי אתם?" התיישבתי על הבחור שנשכב על הרצפה וידו מחזיקה ברגלו. "רדי ממני זונה" הוא סינן מבין שיניים חשוקות. "זונה?" קמתי ממנו ודרכתי על רגלו. צעקה צורמת יצאה מגרונו. "תענה לה" חואן הצמיד את הסכין המגואלת בדם אל גרונו. "אתה רוצה גורל דומה לחברים שלך?" שאלתי אותו מתחילה להתעצבן. " שלחו אותנו" הוא אמר מסתכל על חואן והמשיך, "כדי להרוג אותו" חואן הסתכל עליי ואני העברתי את מבטי אל הגבר ששכב שם. "למה?" שאלתי אותו בסקרנות והוא ענה בחיוך,"כי הוא מגן עלייך."


תגובות (5)

מהמםםם תמשיכיייי

26/06/2014 18:03

לאא נו מה הפכת את זה לאנימציה תחזירי רגילללל פליזזזזזז תמשיכייייי

26/06/2014 18:23

ומושלם עוד פרק פליז :)

26/06/2014 18:53

זה מושלםםםם תמשיכייייי

26/06/2014 20:48

כן כול הקטע שהיא משתמשת בסכינים קצת שינה ..
אבל בכול זאת תמשיכייי !!

26/06/2014 22:05
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך