A-188
מקווה שאהבתם , אין לי כול כך הרבה זמן עכשיו לכתוב פרק ארוך סורי :/
אם היו תגובות אני ימשיך הכי מהר שאני יכולה ❤❤❤❤
אוהבת !!;)

משוגעת – פרק 26

A-188 30/06/2013 964 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם , אין לי כול כך הרבה זמן עכשיו לכתוב פרק ארוך סורי :/
אם היו תגובות אני ימשיך הכי מהר שאני יכולה ❤❤❤❤
אוהבת !!;)

-נקודת מבט מלאני-

עייני נפקחו לאט לאט , מרגישה יד חזקה ושרירית עוטפת אותי , נשימות קצובות על עורפי .
הסתובבתי לאט אחורה , רואה את עיניו היפות של בראד , עיניים כחולות מבריקות .
כול מה שקרה אמש הכה בי במכה , הריב עם בראד , המכות , הדם , הסליחה שביקש , הנשיקה שנישק .
״כמה זמן אתה כבר ער ?, למה לא הערת אותי?״ שאלתי אותו ושפשפתי את עייני , מורידה את קורי השינה ממני.
״את כול כך חמודה כשאת ישנה , לא רציתי להעיר אותך״ אמר בשקט , פניו התקרבו אל פניי עד ששפתיו נצמדו בעדינות לשפתיי מנשקות נשיקה קצרה ונעימה .
לפתע ראיתי מה השעה , ״בראד 11 בבוקר ! , הייתה אמור להעיר אותי לבית הספר!!״ אמרתי לו וקמתי במהירות לישיבה .
״תרגעי , זה בסך הכול יום שישי , חוץ מזה חלק הבריזו״ צחקק עיניו היפות השרו בי נחת ונשכבתי בחזרה בזרועות על המזרון הרך .
״מי הבריז?״ שאלתי אותו , מקווה שרובם כדי שלא יגידו לי כלום על זה שאני הברזתי .
״טים וג׳ייסון הלכו לבית החולים יש לג׳ייסון הרעלת אלכוהול כרגיל , סאם לקח את יולי לקרנבל בעיר הסמוכה , אנג׳ל ואליסון בבית הספר עם לוק״ אמר בנשימה אחת ולאחר מכן לקח נשימה לראותיו וצחקק .
״עוד משהו מעניין שפספסתי ?״ שאלתי נאנחת עוצמת את עייני העייפות .
״כן , ג׳יימס אוסמנט נרצח״ שמעתי את קולו של בראד מצלצל באוזניי .
פקחתי את עייני במכה , הפעם קורעת את קורי השינה מעל עייני , ״מה?!?״ שאלתי מזועזעת .
בראד רק הנהן ולא הוסיף שום דבר בנושא , הייתי בשוק .
שתקתי מעדיפה לא לשמוע גם בנושא , למרות שלא הכרתי אותו אישית , ראיתי אותו מידי פעם ברחוב , אומר שלום לשכנים , תמיד הוא היה שכן טוב , זה העציב אותי , במיוחד המשפחה שלו שנשארה עכשיו לבד , אישתו ושתי בנותיו בנות החמש ושש .
״אני כבר חוזר״ אמר בראד וקם מהמיטה, הוא נכנס לחדר הרחצה , קמתי מהמיטה ונכנסתי אחריו לחדר הרחצה, מוצאת אותו מצחצח שיניים במברשת חדשה שהייתה בארון , לקחתי את מברשת השניים שלי מהכוס , מורחת עליה משחה ומים ודוחפת לפי .
צחצחתי את שייני טוב טוב וירקתי הכול לכיור , שטפתי את פי במים ויורקת את המים המרים .
בראד סיים לצחצח שיניים וחיכה שאני יסיים גם .
סיימתי לצחצח את שיניי ושטפתי את פניי טוב טוב במים קרים כדי להוריד ממני לגמרי את קורי השינה והעייפות .
יצאנו מחדר הרחצה וחזרנו אל החדר שלי.
״אני הולך לקחת בגדים מלוק , רק דקה״ אמר לי מטביע נשיקה קצרה על מצחי , הוא יצא מהחדר והשאיר אותי לבד .
סגרתי את הדלת ונעלתי , פתחתי את הארון והוצאתי בגדים להחלפה , הורדתי את הפיג׳מה הארוכה שלבשתי על גופי, ולבשתי עלי , מכנס ג׳ינס בצבע תכלת בהיר , סריג נוח וארוך בצבע בז׳ , ונעליים סגורות בצבע תואם לסוודר .
דפיקות חלושות נשמעו על הדלת , פתחתי את הדלת לבראד שלבש בגדים של לוק עליו .
ג׳ינס שחור אופנתי , וחולצה ארוכה שכתוב עליה הוליסטר בצבע אפור לבן .
סיימתי להתארגן וסידרתי את שיערי הארוך , עשיתי קוקו מתוח וקשרתי בגומייה שחורה .
״רוצה ללכת לבית של טים ? , נכין משהו לאכול לכולם לפני שיחזרו ויתלוננו שרעבים?״ שאלתי את בראד תוך כדי אני מוציאה את הפלאפון שלי מהשקע במטען.
״כן יאלה , אני פה עם האופנוע של טים, הוא לקח לי את הרכב בגלל ג׳ייסון ״ אמר לי והנהנתי אליו .
יצאנו מהבית , ונעלתי אותו , משאירה את המפתח מתחת לאדנית של הפרחים שאימי מתפחת .
עלינו על האופנוע ונסענו לכיוון הבית של טים כדי להכין אוכל לכולם לפני שיחזרו מאיפה שהם הלכו .


תגובות (7)

יאיי פרק מהמם ! אני מאוהבת במאללני ובראאד ! הם כאלה נווושים ! :)
תמשיכיי דחווופ ! ❤❤❤

30/06/2013 02:35

הם כאלה חמודים ביחד! המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30/06/2013 04:08

מוווששלללם את חייבת להמשיךך!!!♥♥♥♥

30/06/2013 05:56

תמשיכייי !

30/06/2013 06:17

אויש זה כלכך מושלםםם !!
תמשיכי ! ♥♥

30/06/2013 07:14

מהממת שליייייייייייי
אין דברים כאלו אני מתההההההה
הסיפור הזה באמת עושה אותי משוגעתתתתתתתתת חחחחחחחחחחחח
את חייבת להמשיך בטיל אין זה פשוט מושלםםםםםםםםםםם
אוהבת אותך נסיכה יפה שלי
שובל:)

30/06/2013 10:05

זה מושלםםםםםם!! הפרק מדהיםםםם!!!
אני מכורה לסיפור הזההההה!!! 3> 3> 3>
תמשיכייי מהררר!!!

01/07/2013 11:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך