סיפורי האנגרית
הפרק הראשון.
כל הזכויות שמורות לסוזן קולינס ולהוצאת "כנרת".
פאנפיק לטרילוגיית "משחקי הרעב".

משחקי הרעב העשרים וחמש- הרבעון הראשון (1)

סיפורי האנגרית 02/11/2012 1215 צפיות 23 תגובות
הפרק הראשון.
כל הזכויות שמורות לסוזן קולינס ולהוצאת "כנרת".
פאנפיק לטרילוגיית "משחקי הרעב".

קמתי בבוקר. לא ממש הבנתי מה קורה כאן. הייתכן שיום האסיף היום?
הרגשתי מטושטשת. הרכבתי את המשקפיים שלי וצחצחתי שיניים.
שמעתי בכי מהחדר הסמוך. זו בוודאי ברי, אחותי חסרת המנוח. היא אף פעם לא מצליחה לישון בימים כאלה. היא אמנם בת חמש עשרה, אבל היא לעולם לא תשכח את היום שהחבר שלה, ג'ון, נבחר למשחקים הנוראים האלו.
היא הכי אהבה אותו. יותר מכל אדם אחר בעולם. טוב, זה לא ממש מפריע לי. אף אחד לא אוהב אותי. יש לי רק חברה אחת. אני קבר מחכה לרוץ אל בין זרועותיה הקפואות, להתפלל שהיום הזה יעבור בשלום.
ארזתי את התיק שלי. שמתי בו כמה פריטים בסיסיים. מים, קצת לחם. בדקתי שאף אחד לא עוקב אחריי וחמקתי החוצה.
תמיד ביום האסיף אני הולכת לאגם שליד היער. אני דגה דגים ומוכרת אותם בשוק, לפעמים מבשלת קצת לעצמי, אבל לעולם לא למשפחתי. נו טוב. שיסתדרו לבד.
התיישבתי ליד האגם ושלפתי את החכה שלי. העמדתי אותה ביציבות וחיכיתי. בתוך דקות כבר היו בידיי ארבעה דגי סלמון שמנים.
אני חותכת אותם בגסות עם היד. דם משפריץ ומכסה את פניי. אני מנגבת אותו בתנועה אדישה לחלוטין, כמעט לא מודעת לכך.
זה הדבר היחיד שאני יודעת "לצוד". דגים. אין ברשותי סכין או משהו כזה, אבל אני מקווה להשיג אחד. אני אורזת את הדגים שלי בתוך קופסת פלסטיק ישנה ועוטפת אותם בעלי מנטה.
השעה שש בבוקר ורבים מתושבי המחוז עדיין לא התעוררו. אני לוקחת קרש ישן מאחורי חנות הירקות ומעמידה אותו על שני לבנים קטנות. אני פורשת את הדגים והנה, אני רואה אותה. שערה החום בהיר הארוך מתנופף מאחוריה כשהיא רצה. עיניה האפורות הכהות נוצצות משמחה. טיילר.
היא מחבקת אותי ואני מביאה לה דג סלמון, שכבר הספיק לספוג את הריח והטעם של המנטה. אנחנו לא מדברות, ולא מתוך רשמיות או התרגשות או משהו כזה. טיילר היא אווקס נפשית. לא שחתכו לה את הלשון כמו לשאר, אבל אחרי שהוריה, סבתה ושתי אחיותיה הקטנות מתו ברעידת האדמה של מחוז שבע, היא לא מסוגלת לדבר מהצער.
אחרי שאני משיגה די והותר כסף, אני קונה כמה פריטים לטיילר, כמו מזון או שתייה. היא דוחה את ההצעה שאקח את הכל, אבל אני מסרבת. היא לא יודעת לצוד בעצמה, וצ'ייסה ולייזי מסרבות בתוקף שאביא אותה הביתה. "חיה מלוכלכת," לייזי הייתה נוהגת לומר. צ'ייסה בדרך כלל לא הייתה עונה.
צ'ייסה היא אימא שלי, והיא חברה אל לייזי כשהייתי צעירה מאוד, בת ארבע בערך. הן זוג עכשיו. אני כל כך שונאת את צ'ייסה על זה. תמיד שאלתי אותה איפה אבא שלי, והיא אף פעם לא הייתה עונה.
אני מורה לטיילר לחכות מחוץ לבית שלי ומביאה לה בגדים לבנים לאסיף. לעצמי אני לוקחת מכנסיים שחורות וטוניקה אלגנטית בצבע תכלת. לא שאני יכולה לומר שאני, ברי, צ'ייסה ולייזי עשירות, אבל טיילר גרה לבדה בתוך פח בחלק הדרומי של מחוז שבע.
טיילר הולכת לכיכר, ואני אומרת לבנות משפחתי שיזדרזו כבר. לייזי צורחת בחזרה ש"לא להיכנס הביתה, בדיוק שטפתי!" ומסלקת אותי החוצה בנפנוף חד של ידה החיוורת.
לייזי היא המפרנסת הראשית במשפחה. היא מנהלת משק הבית של ראש העיר. אני לא ממש אוהבת את זה כי בתו, סיירה, מעצבנת אותי מאוד. היא בת שש עשרה ולא מפסיקה להתעלל בי ובטיילר.
צ'ייסה עובדת בחנות בגדים. מדי פעם היא מצליחה לגנוב פה חוטי תפירה, שם גליל בד. היא תופרת לנו שטיחים, וילונות ובגדים לאסיף.
ברי לא עושה כלום, מלבד לשבת ולבכות בחדר. היא יודעת לצוד הרבה יותר טוב ממני. יש לה חץ וקשת, והיא מביאה הביתה שלל של בשר מדי פעם, כשהיא לא נזכרת בחבר שלה. היא מביאה לי שלושת רבעי ממנו, ואת השאר היא מביאה לצ'ייסה, אבל היא תמיד מסרבת לקבל.
אני נזכרת בתקופות היפות שברי הייתה ילדה מלאה ושמחת חיים. כשאני מנסה להיזכר בילדותי, אני מצליחה לחשוב רק על צעקה, קול הצלפה, הבזק שיער שחור. אין לי מושג מה זה אומר, ובחיים לא הקדשתי לזה תשומת לב מיוחדת.
בסופו של דבר, טפיפת רגליים. "ארינה!" היא צועקת עליי. "קומי כבר, יצור חסר תועלת," אומרת לייזי.
היא דוחפת אותי קלות עם המגב שלה. אני קמה באיטיות וגוררת רגליים בכיוון הכיכר.
אני מואת את טיילר באזור בני השתים- עשרה, מחזיקה בחבל המפריד כאילו הוא חבל הצלה. אני ממהרת לחבק אותה. "הכל בסדר." אני מייחלת ללחוש לה. אף שאני יודעת שלא כך יהיה. לא אחרי שהיא באה. בעיטות ודחיפות. פניי נלחצות אל החול. אחרי כמה שניות היא מרפה ממני, ואני קמה.
סיירה, בתו של ראש העיר. היא מסתכלת עליי בעיניים התכולות האלה שלה, עם שבבי הירוק. שמלתה ורודה בהירה והיא נועלת עקבים גבוהים מצופים בלקה. כמה כסף הייתי משיגה על כאלה בשוק.. המון.
"מי ייתן והסיכויים יהיו תמיד לטובתך!" היא מסלסלת בקולה. "נקווה שזה יעזור לך.." היא מסתכלת על החבר שלה, קולין, במבט רב-משמעות. הוא מתקרב אליה ומנשק אותה. שפתיהם זזות מהר כל כך שבקושי אפשר לראות. היא חולצת את נעליה ובועטת חול בפרצופי. אני שומעת את קולין צוחק והם הולכים.
"טיילר מוציאה מפית נייר ומנגבת את פניי. "מטומטמת," אני לוחשת. טיילר מהנהנת ומובילה אותי בחזרה למתחם שלנו.
פעמון העיר מצלצל שני צלצולים. אני רואה את פטרישה, המלווה של מחוז שבע.
"שלום לכולם!" היא אומרת. "השנה משחקי הרעב הולכים להיות אירוע מיוחד מאוד. הוספנו לכם קצת שינויים במשחק.." היא מצחקקת. "יש למה לחכות! וכעת, תצפו בשידור ישיר מביתו של נשיאנו, קורניאליוס סנואו."
אני רואה את הנשיא סנואו, הנשיא הכי צעיר שפאנם זכתה לראות. יש לו זקנקן קטן, שחור, ושיער בגוון זהה. על דש בגדיו יש ורד לבן.
"שלום לאזרחי פאנם," הוא מברך. "השנה, הקפיטול החליט שכל עשרים וחמש שנה ייערך 'הגמול הרבעוני'- אירוע מיוחד לזכר הבסת המחוזות ב'ימים החשוכים'. כחלק מכך, ייערך שינוי בבחירתם של השחקנים."
אני שומעת את הקהל מתלחשש בפחד. מה הולכים לעשות לנו? לבחור שחקן מכל מחוז? או כפול שחקנים? אין לי מושג, אני רק יודעת שזה לא הולך להיות טוב.
"במשחקי הרעב העשרים וחמש, הרבעון הראשון," הוא אומר, "הנציגים ייבחרו על ידי המחוז שלהם. הבן והבת שיזכו במספר הקולות הגבוה ביותר ייצג את מחוזו בתחרות."
הקהל צורח, מתענה במחשבות, זועק לעזרה. טיילר אוחזת בידי, ואני שומעת במעומעם את פטרישה אומרת לנו ללכת לתאי ההצבעה.
הסיכויים לא ממש לטובתי..


תגובות (23)

יוווואו איזה יפה ! אני מתה על משחקי הרעב ! תמשיכייי !

02/11/2012 09:01

תמשיכי

02/11/2012 09:48

ואוו סיפור מקסים יש לך כישרון מעולה תמשיכי לכתוב ממני בתודה בקי ♥

02/11/2012 10:07

ברוכה הבאה לאתר, תיכתבי המון כי אני תמיד רעב לסיפורים!!!
XD

02/11/2012 10:51

(למרות שאני בערך חודשיים באתר XD)

02/11/2012 10:53

מצטרפת לברכה של תפוזוני החביב שקידם אותך בברוכה הבאה לאתר תמשיכי לכתוב מהר מהר ♥

02/11/2012 10:54

תפוזוני אתה רק חדשיים באתר ???? לי זה נראה שאתה לפחות שנה באתר אתה הצלחת להתברג בין הכותבים וזה לא פלא הכתיבה שלך מושלמת נ ק ו ד ה !!!!!!!! ממני בקי ♥

02/11/2012 10:55

תודה XD
(אני מודה שאני מטורף O_o)

02/11/2012 11:01

אני בדרך כלל לא אוהבת סיפורים שמתבססים על ספרים מבחינת עלילה ורעיון, אבל זה ממש טוב! תמשיכי! :)

02/11/2012 11:27

איזה יפה!!
תמשיכי!!!

02/11/2012 11:32

יפה!
אני אוהבת את משחקי הרעב אבל הספר השלישי דווקא די שיעמם אותי.. בכל מיקרה, פאנפיק מדהים :)
מחכה להמשך :)

02/11/2012 12:00

וואי תודה אתם מדהימים 3> הקהל פה זה מה שמחזק אותי להמשיך!
תודה בקי על ברכת ״ברוכה הבאה לאתר״, אבל פשוט עברתי משתמש מה- כותבת.. ;)

02/11/2012 13:32

וואי תודה אתם מדהימים 3> הקהל פה זה מה שמחזק אותי להמשיך!
תודה בקי על ברכת ״ברוכה הבאה לאתר״, אבל פשוט עברתי משתמש מה- כותבת.. ;)

02/11/2012 13:32

וואי תודה אתם מדהימים 3> הקהל פה זה מה שמחזק אותי להמשיך!
תודה בקי על ברכת ״ברוכה הבאה לאתר״, אבל פשוט עברתי משתמש מה- כותבת.. ;)

02/11/2012 13:32

היי כותבת ,
האמת שבאמת לא הבנתי משהו ..
היה לי מוכר , רצף הכתיבה שלך !
בקיצור , מתה על זה . תמשיכי מיד !!

02/11/2012 15:58

גם את האנגרית???
יואווווו טים פיטה שולטטטטט!!!!
גו קטניס גו קטניס!
חחחח אני מושפעת *~*

03/11/2012 03:44

מההההה??
אבל אבל.. הצבעה??
יש יותר אכזרי מזה??

03/11/2012 03:53

יש יותר אכזרי מזה.. קראתם את משחקי הרעב המאה? סיפור שהיה לפני חודש וחצי… זה היה אכזרי ><"

03/11/2012 06:07

וואי איזה יפה, אני חולה על משחקי הרעב וחחח איזה קטע היום חלמתי
שאני מגיעה למחוז 7 כמו בסיפור שלך, תמשיכי!

03/11/2012 10:44

מחוז 7 זה מחוז ליצור ניירות..
נכון?
וג'והאנה משם!!
אני לא הכי מתה על הדמות שלה..
אבל נו טוב

03/11/2012 10:46

האמת הרבה אנשים לא זוכרים שבספר דווקא הוזכרו החוקים של משחקי הרעב העשרים וחמש. הרבה מאוד אנשים.. רק אני כן ;) חחח סתם..

03/11/2012 11:43

אני לא זוכרת כלום מהרבעון הראשון
אני יותר התמקדתי באקשן של הזירה ובמלחמה להישאר אנושיים בקרב לא אנושי

03/11/2012 11:46

נונה 333> איזה סיפור יפה 333>
בגלל שהיא הסבתא של ג'והאנה מייסון (אופס, ספויילר)
אז אני חשבתי שצריכים להיות לה מאפיינים כמו של ג'והאנה
באופי. אז מצאתי כמה. כל הקטע הזה שלא אכפת לה לדאוג
למשפחה שלה ("לא נורא, שיסתדרו לבד") שבתנאי מחייה
כאלה אפשר לקרוא לזה דבר מרושע וחסר אכפתיות, וגם זה
שהיא אמרה ש"אף אחד לא אוהב אותה" הזכיר לי את ג'והאנה מאוד.
סיפור מדהים 33>

נ.ב: פיטה.
זואי

06/11/2012 06:16
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך