Franz Vanilla
מקווה שאהבתם זה הולך להיות די סיפור אוהב או משהו כזה . אשמח לשמוע את דעתכם :))) ועל דאגה אני יתחיל לכתוב עד מעט את הפרק של כלא אקווה :)

משיכה מלאכית -הקדמה –

Franz Vanilla 10/04/2014 658 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם זה הולך להיות די סיפור אוהב או משהו כזה . אשמח לשמוע את דעתכם :))) ועל דאגה אני יתחיל לכתוב עד מעט את הפרק של כלא אקווה :)

-הקדמה –

הזיכרונות של אדם הם כמו נוצות .
נוצות ששזורות בכנפיו של המלאך השומר שלו .
בכל פעם שאדם שוכח מה באמת חשוב או מה המטרה שלו המלאך משחרר את הזיכרון המתאים כדי לעורר בו שוב את האש , הרצות שכבה .
בכל השנים בהם בני האדם חיים לא קרה מצב שבו מלאך התערב ישירות בחייו של אדם .
לא עד עכשיו .

אבריל קליין היא ללא ספר הבת המושלמת שהורה יכול לבקש .
היא מצטיינת בכל דבר שהיא עושה . 'כל אבן שידיה נוגעות בה הופכת לזהב ' כמו שאומרים עליה .
יש לה חיים טובים והיא מאושרת כי מבחינתה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא לקבל מתחת לתשעים בבחינות הכניסה שלה לתיכון הכי יוקרתי בכל המדינה .
עם הייתם מספרים לה על מלאכים היא הייתה צוחקת לכם בפנים ,עד שהיא פגשה את עדן .

עדן הוא מה שנקרא מלאך חושב .
בכל מאות השנים שבהם הוא חי הוא חיפש את משמעות קיומו .
תמיד הביט בקינאה על פני האדם שאליהם היה צריך לשמור , קינאה שנבעה מכך שלהם יש חופש בחירה ולו … לו אין שום דבר חוץ מחיי נצח ארורים .
אבל אחרי מאות שנים ההזדמנות שלו הגיעה ובת האדם שלו הייתה זקוקה להתערבות שלו בנושא שיוביל את השניים לקומות חשוכים ואפלים שבסופם שניהם יבינו מה משמעות קיומם .


תגובות (3)

ספק* אהבתי, רעיון מקורי ומאוד נחמד.
אני מעוניין! תמשיכי.

10/04/2014 12:37

נשמע מעניין

10/04/2014 12:43

זה נשמע מאוד יפה!
ואין לי ספק שזה באמת יפה!
תמשיכי את זה….. חכי יש עוד משהו למטה…
נ.ב. (המשהו למטה הזה שהיה מוזכר מעליו)
יש לך כיוון מחשבה מדהים, אין בזה בכלל ספק…
אני רק קראתי את ההקדמה וישר התאהבתי בסיפור, יש לי הרגשה שאני יודעת מה יקרה…
אבל זה הכי מעניין, לחשוב שאת יודעת מה יקרה, ואז זה מתנפץ לך מול הפנים,
יש לי הרגשה שתוכלי לנפץ את זה לי (תדגישי את הלי כשתקראי) מול הפנים.
נ.ב. של הנ.ב. (חשבת שנפטרת ממני אה? ;) )
אני יודעת, אני חופרת, אבל אין מה לעשות זה חובה לכול סיפור יפה,
רציתי דבר אחרון להציע לך עזרה…
אם את תצטרכי עזרה, אני (תדגישי את האני) פה. נקודה.
דבר אחרון, ובאמת אחרון,
בהצלחה!

10/04/2014 12:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך