הייתם מאמינים ? תראו את כל הסודות האלו !
הידד לפרק הראשון מנקודת המבט של נוגה - רק תזכרו שזה לא עומד לקרות הרבה מכוון שארץ הוא בכלל הדובר בסיפור.
חשבתם שזה יהיה הנצח ?! מה יהיה עכשיו בין ארץ לנוגה ?!?! בעעעע!!!
חכו ותראו !
תגיבו בבקשה !

משפחה בין כוכבים: פרק 13: תחרות הסודות חלק ב' – נקודת המבט של נוגה

12/10/2011 673 צפיות 18 תגובות
הייתם מאמינים ? תראו את כל הסודות האלו !
הידד לפרק הראשון מנקודת המבט של נוגה - רק תזכרו שזה לא עומד לקרות הרבה מכוון שארץ הוא בכלל הדובר בסיפור.
חשבתם שזה יהיה הנצח ?! מה יהיה עכשיו בין ארץ לנוגה ?!?! בעעעע!!!
חכו ותראו !
תגיבו בבקשה !

*הפרק הזה שונה מהאחרים, בפרק הזה נקודת המבט היא של נוגה*.

"איזה סוד !" אמר שמש. "מחיאות כפיים על האומץ !"
כולם מחאו לי כפיים ואני התחלתי להסמיק. כן, זה מביך.
הסתכלתי על ארץ – הוא נראה מאוד מאוכזב. אולי זה פגע בו ? חששתי שזה יקרה…!
נגשתי אל ארץ. "היי" אמרתי לו. "היי…" הוא ענה. "אתה נראה עצוב. למה? אין לך עוד סוד?"
הוא נעץ בי מבט חשדני. "מה… קורה בינך לבין ה'חבר' שלך?"

אני נדהמתי. "זה מה.. שאתה חושב עליי?" שאלתי אותו. "אתה חושב שאני אבגוד בך?"
"אני מקווה מאוד שלא" הוא נאנח. "אבל משום מה – נראה לי שכן".
שוב הוא שלף אליי את המבט הזה. "אבל… אני אומרת לך, אני אוהבת אותך..". אמרתי לו בתקווה שהוא יאמין הפעם. "אני מקווה מאוד" הוא ענה שוב והלך משם.
אני נשארתי לי שם וישבתי מתוסכלת. הסתכלתי אחורה וראיתי את חמה ניגשת אליי.
"מה קרה בינך לבין מאדים" שאלתי אותה. "זהה… עזבי, כבר היה תורך?" היא ענתה בזמן שנהייתה אדומה. "אה…" "כבר היה תורך?!" היא שאלה שוב. "כן…" אמרתי לה. "נו?? ומה סיפרת??" היא שאלה בסקרנות רבה.
"זה סוד בינינו? זה סוד שאני יודעת עליו? תספרי לי !"
אני נאנחתי לי. "ספרתי על החבר שאני מתכתבת איתו" אמרתי. "אז למה הפרצוף העצוב?" היא שאלה. "בגלל שארץ חושב שאני מנהלת איתו רומן..!" עניתי לה בעודי מתחילה לבכות קצת.
"אוי…" היא השיבה לי. "זה… בהחלט..מסובך" אני דמעתי עוד קצת ולבסוף הפסקתי.
"איך אני יכולה להוכיח לו שאני אוהבת אותו?" שאלתי את חמה.
"טוב.. אפשר לבצע ניסוי קטן" היא אמרה בקול זעיר. "והוא? תמשיכי …" עניתי בסקרנות.
"את יכולה לספר לכולם על סוד ה'אהבה' בינך לבין ארץ, והוא השתכנע מזה"
וואו ! זה רעיון טוב. "לא חשבתי על זה ..! תודה לך, חמה" עניתי לה בהתעודדות.
"בטח, למה יש חברים? במקרה הכי נורא – אני יכולה להמציא מכונה לאיבוד זכרון" היא צחקקה.
"אין צורך" צחקקתי לעברה חזרה בעודי מנגבת את הדמעות שהיו על פניי. "אני אטפל בזה בעצמי".

"רגע ! שכחנו מישהו שעוד לא סיפר לאף אחד סוד !" שמש אמר. כולם חשבו לרגע וענו יחד:
"אורנוס !" "אורנוס – גשי הנה !" אמר שמש.
אורנוס עמדה מול כולם. "אהה… לי.. יש סוד." היא אמרה. "אני אוהבת ארנבים !!"
כולם כבר יודעים את זה, איך לא? היא כל הזמן אומרת את זה כשהיא לחוצה או מהופנטת.
"וואו ! ללא ספק את עולה לשלב הבא !" אמר שמש.
"ואיתך יעלו… צדק, נוגה, מאדים, נפטון וארץ" הוא אמר.
"על פי מה ?!" שאל אותו פלוטו. "על פי מה שאני חושב". שמש ענה.
"נהדר !" חשבתי לעצמי. עכשיו אני אוכל לחשוף את הסוד שלי בפניי ארץ !
"נתחיל איתך נפטון" אמר שמש בעודו מפהק מרוב שעמום.
"פעם אני… פרצתי לביתו של צדק בשביל לגנוב ממנו גבינה. אני מצטער צדק".
זה היה כבד לכולם, חוץ מלצדק עצמו. "זה לא משנה לי – הרי אספקת הגבינה שלי לעולם לא תגמר, שכחתם?" הוא אמר.
"סופסוף סוד נורמלי !" אמר שמש. "אני מקווה שעוד נמצא הרבה כאלו."
"עכשיו תורו של ארץ" הוא הוסיף. "בוא הנה".
אני מאוד פחדתי שארץ יגיד משהו לא לעניין הפעם.
"הסוד שלי הוא שאני לא צריך להיות עבד של נוגה. אני עושה עבורה יותר מדי, והיא לא מעריכה את זה. עד שהיא גם הסכימה להיות חברה שלי – לקח זמן מה. את האמת? אחרי כל מה שעשיתי בשבילה אני מרגיש פגוע כי היא בוגדת בי. ולכן – לא. אני כבר לא חושב שאני מרגיש רגשות כלפיה."
כולם התפלאו וסיבבו את פניהם לעברי. "איך יכולת?!" לחשה לי חמה. "אבל אני לא !" אמרתי לה בחזרה. "אהה… נכון." היא ענתה לי. "וואו, זה היה משכנע !"
הסתכלתי על ארץ, הוא הסתכל עליי. שנינו הבטנו זה בזה במבט עצוב ולבסוף הסתרתי את פניי והתחלתי לבכות. איזה יום נורא זה…
"כן, כן. סיפורי אהבה" אמר שמש בשעמום. "אולי מישהו פה רוצה לגלות לנו סוד חשוב..?"
"צדק ! בוא הנה." הוא הוסיף.
צדק קם מול כולם. "חלק מהירחים שלי הם… מטאורים" אמר צדק.
"מהההההההה?!?!?!" כולם ענו בבת אחת.
"וואו, איזו התקדמות ! צדק – אתה עולה לשלב הבא!" אמר שמש.
"נוגה, עכשיו תורך".
אני קמתי ממקומי וניגבתי בזריזות את דמעותיי.
"אני לא בגדתי בארץ" אמרתי. "אני לא מנהלת רומן – אני רק מתכבת. וזה בסדר, לא?
אם ארץ חשב שאני כל כך לא נאמנה לו – אז הוא טעה. ובגלל שהוא חושב עליי בצורה כזו, אני בספק אם אני רוצה שנחזור להיות חברים"
אף אחד לא הגיב. גם הסוד שלי היה כבד.
"לעזאזל !" אמר שמש. "נוגה, ארץ, אין מצב שאתם עוברים – שניכם משעממים".
לי לא היה אכפת. אני מעדיפה לא להשתתף בתחרות הזו מאשר לגלות דברים נוראים יותר ויותר.
"טוב… עכשיו נשמע את אורנוס שוב" הוסיף שמש.
"אני עגולה" היא אמרה. "זה הכל. היה קשה לדבר על זה איתכם"
לכולם יש חשש שבימים האחרונים אורנוס השתגעה לחלוטין.
"אורנוס, זה היה מרגש – אבל יש בגמר מקום רק לעוד אחד". הוא אמר.
"מאדים – גש אלינו. אם הסוד שלך יהיה טוב מספיק, אתה עובר ואורנוס תפרד ממנו".
מאדים קם ואמר בקול חלש: "אני.. כתום."
כולם השתגעו עכשיו ! "ואני חשבתי שאתה אדום !" צעק צדק.
"כן, הרי שמך הוא 'מאדים' מהמילה אדום !" הוסיפה חמה.
"יא עגבנייה" הוסיף פלוטו.
"עגבנייה תמימה" הוסיף לו אייל שני שנעלם שנייה אחרי.
שמש בכה ואמר בקול צרוד: "מאדים – אין צורך לגמר, כולם החליטו פה אחד שאתה מנצח בתחרות כולה ! אתה פשוט הדהמת אותי, לא ידעתי שאתה מסוגל לזה !"
"אתה זוכה לחופשה בגלקסיית המשולש !" הוא הוסיף ומאדים קפץ מרוב שמחה.
אני נגשתי אל ארץ.
"אז… זה נגמר?" שאלתי אותו. "נראה שכן" הוא ענה.

המשך יבוא…


תגובות (18)

בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

12/10/2011 05:35

אני דורש המשך!

12/10/2011 05:35

סליחה על התקלה הזו – אני הוספתי את ההמשך.
תקאו את הסיפור מחדש, עכשיו הוא שלם !

12/10/2011 05:38

תקראו, אני הוספתי כבר את ההמשך !
הפרק הזה בהחלט לא ייאכזב אתכם…!

12/10/2011 06:26

אני (כמו אור) דורשת המשך ומייד!!!!!!

12/10/2011 06:31

ירדן, לא ענית לי, לספר המשך של "הגיבור הלא מוגדר" שלי אני צריך גיבורה. את מסכימה שאני אצרף אותך (יחד עם השם או בלי) לסיפור? אם כן איך את רוצה שייקראו לדמות שלך ובת של איזה אל/ה?
מוחעחחעחע סהר, גם אני מגיב בלי קשר!

12/10/2011 06:35

אור, קראת את הסיפור אחרי שהוספתי את הסוף?

12/10/2011 06:37

אההההההההה. כן, תצרף אותי (שלא תעז להרוג אותי)
אמ…. בת פוסידון. (הכי טוב שיש) ושיקראו לי בשמי.

12/10/2011 06:37

ירדן – קיבלתי, ואין סיכוי שאני אהרוג אותך/אפליל אותך/אאשים אותך/אשפד אותך. בסדר?
וסהר – עכשיו קראתי. אהבתי ממש את הסוף. מי היה מאמין שמאדים לא אדום?!

12/10/2011 06:50

נכון ?!
נראה לי שהוא סתם שיקר כדי לזכות ! תחמן !

12/10/2011 06:51

אור תודה רבה שלא תעשה לי כלום :)
סהר, אמרתי לך כבר! הוא צובע!!

12/10/2011 06:52

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!! תמשיך!!!! למה ארץ ונוגה היו הזוג הכי שפוי עד כה!!! לאאאאאאאאאאאלאלאלאלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/10/2011 10:05

צור קשר עם קינדר בואנו צ'אן !!!!!!!
לא שמענו ממך הרבה בזמן האחרון :O

12/10/2011 10:08

חח לא היה לי זמן כל כך…

13/10/2011 04:55

אווו׳ סהר!!!!!
ממש נחמד לראות שמישהו ממש אוהב את הכתיבה שלי;)
העלתי עכשיו סיפור קצר ודי סתמי ומטומטם (-_-) מקווה שתאהב;)
ונראלי שזה יהיה הסיפור האחרון לזמן הקרוב כי אני מנסה לעבוד על ספר(עם רעיון הזוי לגמרי שאני די צריכה. רעיונות בשבילו ככה שאם יש לך רעיונות לניסויים מגניבים על בני אדם אני ישמח מאוד;) אז לא נראלי שאני יעלה בזמן הקרוב;)
נ.ב
זה שאני לא מגיבה לא אומר שאני לא קוראת את הסיפורים שלך *אינמצב* שאני לא קוראת אותם ברור?!
פשוט אני לא חושבת שאתה זקוק שאני אכתוב לך שהם מושלמים, זה משהו שאתה אמור לדעת;)
וגם ככה יש לך הרבה תגובות ככה שפחות אחת זה לא משנה;)
נ.ב
שמת לב כמה סמיילים קורצים עשיתי????
O.o
נ.ב.ב
אוהבת!
ח_ח 

13/10/2011 16:39

וואו ! כמה סמיילים קורצים, את צודקת !
שמח לדעת שלא וויתרת על הכתיבה בסוף, יהלה ותודה שאת קוראת את הסיפורים שלי ;)
סמיילי קורץ גם לך

13/10/2011 16:44

איזה סיפור יפה אני ממשיכה לקרוא (נכנסתי אולי 4-7 פעמים היום לאתר וכל הזמן המשכתי לקרוא עוד פרק או שניים ממה שכתבת, ייייפפפפפפפפפהההההההההה!!!!!!!

16/10/2011 11:47

אני גם אוהבת ארנבות!~!!!~!~~~!!!!!~~!!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

ארנבווותתתת!!!

17/10/2011 08:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך