בחלק השני - הדוברת הינה נוגה !
וכן, אין להם חגים נורמלים. לרוב אלו תחרויות.
בבקשה תגיבו !

הידד לפרק ראשון של העונה השנייה !

משפחה בין כוכבים: פרק 13: תחרות הסודות חלק א' – נקודת המבט של ארץ

11/10/2011 678 צפיות 12 תגובות
בחלק השני - הדוברת הינה נוגה !
וכן, אין להם חגים נורמלים. לרוב אלו תחרויות.
בבקשה תגיבו !

הידד לפרק ראשון של העונה השנייה !

אז היום אנו "חוגגים" עוד חג.
למעשה – אצלנו חגים הם סתם מנהגים שחוזרים על עצמם מדי שנה כדי להעביר את הזמן ולעתים אפילו להביך זה את זה. שמש אוהב לעשות לנו את זה, זה משעשע אותו.
אז הפעם זה תחרות הסודות ( גם כן חג ) ובה כל אחד מספר בתורו סוד סודי וחיוני ביותר שלו, אם זה מביך, מתסכל, מאכזב, משמח, וכדו'.
אז בסוף התחרות כולם בוחרים את מספר הסודות הדגול של השנה, ולא – הוא לא זוכה בגבינה או בשקל. הוא זוכה בדרך כלל בחופשה. סופסוף פרס נורמלי – לא חושבים?

אז אני חשבתי ביומיים האחרונים על סודות סודיים ביותר שצברתי במהלך השנה, והיה לי אחד שכל הזמן ישב עמוק בתוכי, אבל אני לא רוצה לספר לאף אחד עליו הרי הוא סוד, לא ?
אז חשבתי לי על סודות, ולקחתי איתי את ירח ונפגשנו כולנו יחד מול שמש.
"אין צורך להסביר איזה חג היום" הוא אמר. אני עדיין לא מבין למה אנחנו קוראים לתחרות בשם 'חג'.
"טוב, אז אני אבחר מי מתחיל" הוא הוסיף. "אהה…. פלוטו ! אתה תתחיל".
אז פלוטו קם ועמד מול כולם "בתוך תוכי אני רגשן, תודה לכם" הוא אמר והתחיל לזרוק עלינו כדורי מים.
גם כן סוד, גם כן רגיש. הוא חוזר על אותן מילים כל שנה, אין לי אמץ לגלות את סודותיו ! או שפשוט אין לו…
"טוב, סוד סודי ביותר" אמר שמש וכולם נאנחו להם וחיכו שזה יגמר. "…חמה ! בואי לכאן" הוא אמר וחמה קמה ועמדה מול כולם. "טוב… אני… פתחתי תרופה שתגרום לכולם להיות בני-אלמוות ורק אני השתמשתי בה, עד היום. היום אני רוצה לחלוק אותו איתכם !" היא אמרה.
"משעמם, את פסולה" אמר שמש. התרופה נפלה מידיה והיא התייאשה.
"טוב, עכשיו…. נפטון ! גש אלינו" אמר שמש. נפטון קם ועמד מול כולם.
"אני מאוהב באורנוס הוא אמר". כולם הסתכלו עליו במבט של 'אוי באמת..?!' מכוון שהוא עלה לבמה יחד איתה והם התנשקו עוד לפני שהוא אמר את ה'סוד' שלו.
בנוסף לכך – מאז שהיא עזבה את צדק הם כל הזמן ביחד.
"לא הייתי משער את זה !" הכריז שמש. "כל הכבוד על האמץ"
ככל שהזמן עבר התחלתי לפחד שאני אמצא סודות אפילם במערכת היחסים שביני לבין נוגה.
"טוב, עכשיו אני מזמין את מאדים" אמר שמש. סופסוף מישהו שעלול לעניין.
מאדים קם, הסתכל לכולם בעיניים ואמר:"חבר'ה… אני…. גיבור על !!!" הוא אמר וקרע את חולצתו.
"אוי נו באמת" אמרתי בתסכול. "אתה פשוט מכור לסרטים, תתבגר ! תביא לנו סוד איכותי !" אמרתי וכולם התחילו לצעוק יחד איתי.
"טוב, טוב, בסדר" הוא אמר. "אני מאוהב בך חמה !" הוא אמר ופניו הסמיקו. את זה לא הייתי מנחש !
חמה ישבה בפינה והתחילה להסמיק גם היא, הוא ניגש אליה והם התחילו לצעוד משם יחד.
"טוב… אז נראה שיש לנו כאן מישהו רציני לשם שינוי" אמר שמש.
"עכשיו תור ארץ !" הוא הוסיף. וואו, לא ידעתי מה להגיד, עד שפתאום נזכרתי במשהו.
עמדתי מול כולם. "לפני מספר שבועות – כולכם הפכתם למפלצות מוזרות בגלל שטעמתם ממרק העגבניות של אייל שני. מאדים, נוגה ואני לא טעמנו ממנו ויצאנו להציל אתכם, בעיקר אני. אתכם חייבים לי את החיים שלכם עכשיו" אמרתי.
"יופי לך" אמר שמש. "יש כאן מישהו אם סוד מעניין…?" צדק הרים את ידו, הוא עמד והתחיל לדבר.
"אני… לא תמיד צודק.." הוא אמר בעודו מסתכל על הרצפה, עצוב.
"יש כאן מישהו שבאמת יש לו סוד חשוב לספר לנו …?!?!" נוגה הרימה את ידה הפעם.
אוי ואבוי, אני מפחד שהיא תביך אותי…
"אני מתכתבת עם מישהו נחמד" היא אמרה. אני נדהמתי. יכול להיות שהיא מנהלת רומן???

המשך יבוא….


תגובות (12)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. "בתוך תוכי אני רגשן, תודה לכם" ואז פלוטו זרק עלינו בלוני מים.
הרג אותי גם "פיתחתי תרופה שתהפוך אתכם לבני אלמוות…" "משעמם, הבא"…
הרג אותי גם נפטון ואורנוס.
וצדק הודה שהוא לא תמיד צודק?!
אחד הפרקים היותר אדירים שלך אי פעם. סליחה, הפרק הכי אדיר שלך.
היא בטח מתכתבת עם אייל שני!
ומתי תצרף אותי לאחד הפרקים? אני צרפתי אותך

12/10/2011 00:42

אני אצרף, אל תדאג :)
ובנוסף – שמח שאהבת. חלק ב' יצא היום אם יהיה לי זמן לכתוב אותו.

12/10/2011 01:14

פרק ממש מצחיק ! תמשיייך :)

(הפרק הזה בעצם ההתחלה של העונה ה2?!אם כן , אני מתרגשת!!אהעאהעא)

12/10/2011 01:31

הפעם אני דומה לשמש!!! ולא לפלוטו (שחופר) ולא להוא שאוהב לחיות בסרטים (שכחתי סורי) אני אוהבת להביך אנשים!!! (אהמ אהמ סהר)

12/10/2011 01:54

ונגה???? מה נראה לה שהיא עושה??? זה לא יכול להיות!!!
מה?!?!?!?!?

12/10/2011 02:00

למה רק אני מחוברת???? סהר!!
באלי לחפור עם מישהו!!! משעמם לי….

12/10/2011 02:24

את יותר מוזמנת לבוא לחפור אצלי!

12/10/2011 02:27

איפה אתה רוצה לחפור? תגיד לי ואני יוצאת לדרך :)

12/10/2011 02:29

על הסיפור האחרון שלי – הוא בעמוד הראשי אז כולם יראו. D= תמונת פרופיל חדשה. מה דעתך?

12/10/2011 02:34

יש לך תמונת פרופיל חדשה?

12/10/2011 02:41

כן. תלחצי על "רענן" (F5)

12/10/2011 02:43

אני לוחץ עליו ! אני לוחץ עליו ! אל תבלבל אותי !!

13/10/2011 02:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך