אהבתם? תגיבו !
אני לא יהיה בבית עד יום שבת, אנחנו הולכים לטיול עם המשפחה לכבוד ראש השנה.
אבל אל תדאגו - אני יידאג לפרסם הרבה כשנחזור. ססנניטצצצללללל!

משפחה בין כוכבים: פרק 7: שינוי זהות

27/09/2011 855 צפיות 30 תגובות
אהבתם? תגיבו !
אני לא יהיה בבית עד יום שבת, אנחנו הולכים לטיול עם המשפחה לכבוד ראש השנה.
אבל אל תדאגו - אני יידאג לפרסם הרבה כשנחזור. ססנניטצצצללללל!

-שלום לכולם, בשביל שתבינו את הפרק הזה, אני מציע לכם לקרוא את שאר הפרקים-

היום קמתי ליום משעמם. כל אחד מבני המשפחה מחפשים משהו לעשות – אבל כלום.
לבסוף שמש הצטרף והציע לנו לעמוד במשימה:
המשימה הייתה להחליף זהות עם כוכב לכת אחר, בלי היכולת לבחור מי.
על כל אחד לשרוד בתור כוכב לכת אחר למשך סוף היום, ובסופו של היום כל אחד יחליט מי היה הכי טוב. דווקא אהבתי את הרעיון, לפחות זה יעביר את הזמן.
"אני ינהל את המשחק" אמר שמש. "אני ייבחר בזוגות שיחליפו זהות".
"חמה, נתחיל איתך. את תחליפי זהות עם שבתאי".
"נוגה, את תחליפי זהות עם נפטון".
"ארץ, אתה תחליף זהות עם פלוטו". חשכו עיניי.
"מאדים, אתה תחליף זהות עם צדק".
"מכוון שהמספר לי מתאים לנו בשביל לנהל עוד החלפה – אורנוס תהיה הדובה הגדולה למרות שהדובה לא פה. וטוב שכך ! אני רוצה את הגלידה לעצמי הפעם".
"המשחק מתחיל… עכשיו !" אמר שמש.
אני לא יודע איך להיות כל כך מעצבן…! התחלתי לנסות לחשוב כמו פלוטו. את מי הוא היה מעצבן?
אותי, את מאדים ואת צדק כמובן ! אז אני ילך לנדנד קצת לארץ, כלומר – פלוטו !! הנקמה המושלמת! ניגשתי את פלוטו ו… אני לא יודע איך להתחיל. "אתה מכוער" אמרתי לו.
"תפסיק לעצבן אותי כל הזמן !!" הוא צעק חזרה לעברי. מה הלאה? נראה שהוא מנצח.
לקחתי את ירח והתחלתי לכדרר אותו עליו. "מה אתה עושה ?!" הוא צעק עליי.
"משחק כדורסל" עניתי לו. הוא ברח משם לביתו. עקבתי אחריו.
"בוא נצפה בטלוויזיה" אמרתי. "לא הישרדות !" הוא אמר. "רק לא זה !"
כמובן שהעברתי לערוץ של הישרדות. מוחהחהחה ! איזו נקמה.
"ירח" לחשתי. "לך לחדר שלו ותתחיל לקפוץ לו על המיטה" הוא צחקק והלך לו בשקט.
אני לא בטוח שפלוטו, ארץ, שם לב. פתאום הוא שמע את ירח קופץ על המיטה שלו ורץ לשם.
"תסתלקו מפה !!!" הוא צרח בזמן שפניו נצבעו בצבע אדום. טוב, עצבנתי אותו כבר מספיק.
אז עכשיו אני ילך לעצבן את מאדים, כלומר – צדק.
הלכתי לביתו של צדק וצעקתי: "מאדים ! לא תאמין את מי הדיחו בהישרדות !" צדק יודע שפלוטו ומאדים מכורים לראליטי, הוא ניסה לזרום.
"פספסתי, איך פספסתי ! מי הודח??" הוא ענה. "אתה טיפש" עניתי לו, שפכתי את כוס החלב שלו על הרצפה והלכתי לעצבן את צדק, כלומר – מאדים. וואו, זה מתחיל לבלבל. מזל שרשמתי על דף מי זה מי.
אז הלכתי לביתו של מאדים ושם פגשתי את צדק (מאדים). באתי מוכן עם המון בוץ ומכחול.
נכנסתי לביתו וזרקתי עליו בוץ. "מה אתה עושה ?!" הוא צעק עלי.
הוצאתי את המכחול והתחלתי למרוח עליו את הבוץ. הוא יתחרפן.
"תספיק עם זה מיד ! צדק תמיד צודק !!" הוא ענה. "אמרתי צדק תמיד צודק"? שאלתי אותו.
"אופס" הוא ענה. הלכתי משם להציק קצת לנפטון (נוגה). אז יצאתי לביתו של נפטון, שם פגשתי אותו בתור נוגה, ואז נזכרתי שנפטון לא מתעצבן עד כדי כך מהמתיחות של פלוטו.
"אתה רוצה להחליף תפקידים"? שאלתי אותו. "נמאס לי להיות פלוטו".
"כן !!" הוא ענה. "תודה לך כל כך !!" הוא ברח משם והתחיל להציק לכולם. הוא לא ביזבז רגע.
בכל אופן – התחלתי לחשוב מה אני יכול לעשות בתור נוגה. ואז נדלקה לי הנורה – חמה.
נוגה וחמה תמיד מנהלות שיחת בנות. הלכתי לביתה של שבתאי כדי לפגוש אותה בתור חמה וכשהגעתי לשם נדהמתי לגלות שהיא החליפה תפקידים עם צדק, כלומר מאדים.
הלכתי לבית של מאדים שאמור להיות חמה עכשיו והוא אמר לי שהוא החליף תפקידים עם נפטון, כלומר – פלוטו. וואו, זה מתחיל לסבך. כלומר מסבכים את כולם. בחרתי משם לפני שיתחיל להציק לי. טוב, נראה שזה בלתי אפשרי למצוא את חמה, אז החלטתי לבקר את ארץ, כלומר – פלוטו.
הוא אמר לי שהוא החליף תפקידים עם שבתאי, כלומר – נוגה. אז הלכתי לביתה של נוגה.
"אז עכשיו אתה משחק אותי"? היא שאלה אותי. "אני די בטוח" אמרתי. "למרות שזה כבר לא ברור מי זה מי". היא הסכימה ואמרה "אני החלפתי תפקידים עם פלוטו, כלומר – אתה". היא ענתה.
"כן, כבר בררתי". פתאום שמעתי את שמש צועק:
"מכוון שאתם מתחלפים בתפקידים בלי סוף – אסור יותר להחליף תפקידים. כל אחד נשאר עם מי שהוא עכשיו עד סוף היום". אוי ואבוי.
"טוב, כנראה שפחות או יותר החלפנו תפקידים" אמרתי לארץ ( נוגה ).
"כן" היא אמרה. "אני מסכים" היא צחקקה. "ואני מסכימה" עניתי לה חזרה.
התחלנו להתפקע מצחוק וניהלנו שיחה הפוכה. הפעם אני הייתי נוגה והיא ארץ.
אלוהים אדירים, היום הזה מוזר. ואז פגשתי את ביגפוט. "מי אתה אמור להיות"? שאלתי אותו.
"ביגפוט הוא מוכר קיוסק משוגע" הוא ענה. "רוצה ססססננננניטצצצצצצל?" הוא שאל אותי.
"לא תודה" עניתי לו והוא ברח לסרוג שמלות. זה היה מוזר. המשכתי לנהל את השיחה ההפוכה עם נוגה ואז צדק נכנס פנימה והתחיל לזורק עלינו חתולים. "פלוטו" אמרנו שנינו יחד. את האמת – הוא עושה עבודה טובה. הוא באמת מזכיר את פלוטו. הוא.. מעצבן !!
"די עם זה !" צעקתי עליו. הוא לא הפסיק. הוא התחיל לעבור לדברים מתוחכמים יותר כמו מדפסות.
התחלתי להרביץ לו והוא ניסה להשיב לי. "היי" אמרתי לו. "אסור לך להרביץ לנשים" התפוצצתי מצחוק. גם ארץ ( נוגה ).
ואז מאדים נכנס גם הוא. "שיואו, אתם נראים זוועה, תתלבשו יותר יפה אולי"? הוא אמר.
"שבתאי" אמרנו כולנו יחד. הוא קרץ לנו. היום הזה פשוט חריג.
הלכתי לבדוק איך אורנוס מסתדרת בתור הדובה הגדולה, או שאולי איזה פראייר החליף איתה תפקידים. הלכתי לביתה וראיתי שהיא לקחה את התפקיד קשה מדי.
כל הבית שלה מלא ממתקים, ממש כמו זה של הדובה הגדולה. והיא שכבה בפינה – עם בחילה נוראית מרוב ממתקים. פשוט הלכתי משם לאט לאט.

בסוף היום – נפגשנו כולנו מול שמש, כל אחד בתפקידו. המשחק הזה נגמר.
"טוב, עכשיו נצטרך להחליט מי זוכה בתחרות ומקבל… גבינה "! אמר שמש.
"מי שיחק הכי טוב"? שאל שמש. כולם אמרו "אורנוס" מלבד אורנוס שכנראה חטפה טראומה מממתקים.
"וואו ! אז זו החלטה של פה אחד" אמר שמש. "מיקי מאוס זוכה"!
כולם מחאו כפיים למיקי מאוס. "שיחקת נהדר מיקי מאוס" אמר שמש.
מיקי מאוס בה לבמה ופתאום רגל ענקית מחצה אותו. "מוכר קיוסק משוגע מנצח" אמר ביגפוט.
"מוכר קיוסק משוגע מביא לכולם ססססססססססססנננניייטצצללללל"
כולם מחאו לו כפיים ואז אשתו הצעקנית עלתה לבמה וגירשה אותו משם. כנראה שזהו סופו של יום.

המשך יבוא…


תגובות (30)

אהבתי מצחיק!! תרשום עוד ומהר!!!

28/09/2011 01:36

בדיוק שלחתי לאישור את הפרק הראשון שלי של שינוי זהות שיהיה הפרק ה – 100. תקרא את ההקדשה שתהיה בו. וסהר זה מבוטא כמו Thnithel (ת'נית'ל) אבל רק ת'ורי יודע איך להכין ת'נית'ל.

28/09/2011 01:46

והיה ברור שמיקי מאוס ינצח. הוא הכי טוב ושולט בעולם הזה מיד אחרי בקטריות, ארמדילו מערות, גלידה, פיצה, ביגפוט, חתול קטן וג'ינג'י, פומפיות, חתולים, דיונונים חלליים, הקדמת תרופה למכה, ריקודים סלוניים ואנטי-אמבות.

28/09/2011 01:48

נכון היה ברור במיקי מאוס ינצח? אבל הם לא תיכננו את נקמת הביגפוט..!

28/09/2011 01:52

אפשר להבין למה ביגפוט טוען שהוא מוכר סססטטטננייצלל אבל לא אומר "גיבור"? איזה מין מוכר בקיוסק הוא?. הוא לא משתווה לצורי, אה?.אוי לא, מה זאת הרגל הענקית הזאת שבאה למעוך אותי. לאאאאאאאאאאאא

28/09/2011 01:55

אל תדאג, ביגפוט יודע שצריכים גיבור, והוא הגיבור-מוכר-הססססנננניטטטטצללל.

28/09/2011 01:56

ססססססנייייייטטטטטטטטטטטלללללל שליטטטטההההההה!!!1111אחד

28/09/2011 01:57

יאי לחפור על הסיפור של סהר זה כייף!

28/09/2011 01:57

גלידה

28/09/2011 01:57

אה, דרך אגב נזכרתי במשהו חשוב – עוד שתי פרקים ואני גומר את העונה השלישית!!!. אני כל כך מתרגש!.

28/09/2011 01:59

גם גלידה !

28/09/2011 02:00

♥ גלידה !

28/09/2011 02:03

גלידהההההההההה 3>
וניל או שוקולד ? XD

28/09/2011 02:18

וניל כמובן !!!

28/09/2011 02:19

טליה, את תסכימי לקרוא את כל הסיפור שלי עד כה? או שאולי כבר קראת?
אני מבטיח לך שהוא לא מאכזב ( טוב נו, פרק 1 לא יצא משהו כי הייתי צריך לעבוד חזק על זה שיכירו את הדמויות ) אבל בסה"ך אני חושב שכדאי לך לנסות :)

28/09/2011 02:20

סוף סוף מישהו שחושב כמוני אהעאהע O:
שוקולד זה הטעם הכי מגעיל שיש .. בעעעעעעע

28/09/2011 02:21

גלידת שוקולד זה בזבוז, אבל סתם שוקולד הוא לא :)
את תקראי את הסיפורים שלי? :O

28/09/2011 02:24

בוודאי , אני משלימה פערים עכשיו :)

28/09/2011 02:30

טליה – גם אני מת על וניל. אנחנו אנשים חכמים ונאורים! שנה טובה ומתוקה!.

28/09/2011 02:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הסיפור הזה הורג אותי מצחוק כל פעם מחדש : )
יאללה מעכשיו חפירות אצל הסיפורים של סהר , הוא יצטער שהוא ביקש את זה מוחעחעחעחעחעחחעע

שנה טובה ומתוקה כמו גלידת וניל עם קצפת ודובדבן !

28/09/2011 03:08

כמה תמחשב ! ואל תדאגי – תנסי לחפור לי כל יום ואני לא התעצבן :)

28/09/2011 03:39

מתחשב *

28/09/2011 03:39

סהר. תיקון מס' 2. התעצבן ==> אתעצבן. אני בעתיד זה א—-

28/09/2011 04:16

כן, אני יודע. יש לי המון טעויות, אבל תאמין לי שאני יודע לכתוב כמו שצריך.
אני יתקן בהזדמנות, אני לא יכול דרך הפלאפון.

28/09/2011 04:27

אתקן * חחח
ואנשים התעוררו – שווקווללד שוולטט !! הידד שוקולד :)
אגגב עכשיו אני משלימה ת'סיפור בינתיים נחמד ;)

01/10/2011 10:46

טליה חתייכת שלייפצייקית חכי מחר בביה"ס מיילא 'לא' לשוקולד אבל איככס !?!?!??!?!?!? :OO

01/10/2011 10:48

לך ואל תחזור שוקולד !

01/10/2011 11:25

ח"ו !!
חיי אינם חיים עוד בלעדייך שוקולד ;)

01/10/2011 13:24

אוקי….
הנה משהו שלא קוראים כל יום…. :)

04/10/2011 09:17

סססננננייייצצצצללללל!!!!!!

ביגפווטט!!!

אני אוהבת את ביגפוטטט1!!!

ו—– גלידת שוקו שולטטתתת!!!!
ו—– איכססססס וניל!!!

זהו, סיפור יפה…

11/10/2011 14:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך