לאלו שלא זיהו - הסיפור הזה מתבסס על הסיפור של פרנקנשטיין, דוקטור שיצר מפלצת נוראית שמתגלה כטובה. בסיפור שלי זה לא ככה ! כולם טועים וחושבים שפרנקנשטיין הוא המפלצת, אז החלטתי שגם לי מגיע לטעות - והרי לכם התוצאה ! חלק ב' הוא נהדר !

איך בגדת בי אייל שני ?!

משפחה בין כוכבים: פרק 9: פרנקנפטון חלק א'

03/10/2011 613 צפיות תגובה אחת
לאלו שלא זיהו - הסיפור הזה מתבסס על הסיפור של פרנקנשטיין, דוקטור שיצר מפלצת נוראית שמתגלה כטובה. בסיפור שלי זה לא ככה ! כולם טועים וחושבים שפרנקנשטיין הוא המפלצת, אז החלטתי שגם לי מגיע לטעות - והרי לכם התוצאה ! חלק ב' הוא נהדר !

איך בגדת בי אייל שני ?!

צדק, מאדים, נוגה ואני ישבנו כולנו בבית של מאדים כדי לצפות בסרטי אימה יחד.
הבית של מאדים הוא הבחירה המושלמת מכוון שהוא חובב סרטים וראליטי דגול – יש לו מסך טלוויזיה ענק, ממש כמו באולמות קולנוע.
מרוב סרטי אימה כבר התחלנו להשתעמם וחיפשנו קצת אקשן, עד שפתאום שמענו דפיקה בדלת.
מאדים קם לכיוון הדלת ושאל: "מי שם ?" "גרקרגרגרגררקרגררר" ענה לו הקול מבעד לדלת.
"אה, אז תכנס !" אמר מאדים, ומבעד לדלת חיכה לנו נפטון – אבל אחר ! אחר מתמיד !
נפטון נהפך לירוק, הוא גדל פי 80 בערך, הוא מלא בפצעים וכמה ברגים מחוברים לגופו.
"פרנקנפטון* להשמיד !" הוא אמר והתחיל לצעוד לעברנו כמו זומבי שרודף אחרי מוח. באיטיות.
"אההההה !!" צעקנו כולנו יחדיו מלבד צדק שזלל לו גבינה. ברחנו יחד אל מחוץ לחלון והסתלקנו משם. "צדק ! בוא הנה !!" צעקתי לעברו אבל כבר היה מאוחר מדי. הוא לא הקשיב לי.
פרנקנפטון הגיע אליו ו… לא הצלחנו להבין מה הולך כי ראינו רק את הצל שלהם על הקיר, ושמענו את קולם מבעד לחלון, אבל אני יכול לתאר לכם מה ראיתי:
ראשית כל – פרנקנפטון הגיע לצדק ואז ביצע ריקוד לש גורילה.
לאחר מכן הוא הצטרף אל צדק וזלל איתו גבינה.
אחר כך הם רקדו יחד ריקודי סמבה וזללו מרקי עגבניות עם אייל שני בהנאה.
ולבסוף, פרנקנפטון תלש כמה ברגים מגבו, נעץ אותם על צדק והתחיל לתופף לו על הראש.
צדק האומלל… לאורך כל התהליך הזה הוא צרח באימה.
הבנו שאנחנו מוכרחים לספר לשמש על זה, אבל כשהגענו לביתו ראינו דבר נורא…
"פרנקנשמש להרוג !!!" הוא צעק והתחיל לשרוף דברים. הבנו שהדבר הזה מדבק, ולכן – נשארנו כולנו יחד כדי שנוכל להגן זה על זה ולדעת שאף אחד לא הודבק במחלה.
"כמה אירוני זה שבדיוק צפינו בסרטי אי…" "כן מאדים, אני יודע" עניתי.
"מאדים – תתרכז. האם בסרט יש לו חולשה?" שאלתי. "כן" הוא ענה.
"יש לו כמה חולשות". "זה נהדר !" עניתי לו. "ומה הן..?"
"יש את האפשרות הישנה והטובה של להחטיף לו למוות" הוא אמר.
"הלאה" עניתי. "יש את האפשרות של לברוח לגלקסיה אחרת ולשנות את השם" הוא אמר.
"הלאה" עניתי. "יש את האפשרות של לסרב למרק העגבניות של אייל שני" הוא אמר.
"הלא… מה ? מה אמרת הרגע ?? מרק העגבניות של אייל שני? אייל שני? חכה רק רגע אחד…"
"כן, הוא עמד שם בפינה" אמר מאדים. "איך עליתם עלי?" הוא אמר, זרק צ'ילי על הרצפה, לא ראינו כלום מלבד עשן אדום למשך חמש שניות ואז הוא נעלם.
"לא, לא זה !" עניתי להם. "אני רציני הפעם, אני חושב שאני יודע מה הולך פה !"
"מה קרה?" שניהם שאלו יחדיו. "אנחנו מוכרחים ללכת לבקר את משפחת אנדרומדה" אמרתי.
"מה ?!" הם שאלו אותי. "תקשיבו לי !" השבתי להם. "בערב גלגל המזל – משפחת אנדרומדה זכתה במרק העגבניות של אייל שני. היום לקראת הצהריים – אייל שני בא לבקר אותנו וחילק לכולם מרק עגבניות מלבדי, מכוון שהוא לא סובל אותי. אתם לא שתיתם מהמרק נכון?" שאלתי אותם.
"לא" שניהם אמרו יחדיו. "יופי" עניתי. "מכוון שנראה לי שאייל שני הוא קצת יותר מתוחכם ממה שחושבים שהוא…" אמרתי להם.
"אני חושבת שאני מתחילה להבין על מה אתה מדבר…" ענתה נוגה.
"אז בואו נזוז למשפחת אנדרומדה !" אמרתי והתחלנו ללכת.
פתאום בא ג'ורג' וושינגטון וקרא לי חסר ראייה.

המשך יבוא…


תגובות (1)

אייל שני שוללטטט!!!
וגם עגבניותתת!!!1
אתה מצליח להפתיע אותי…
"פתאום בא ג'ורג' וושינגטון וקרא לי חסר ראייה"

11/10/2011 14:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך