זה היה הסיפור. אין יותר מה להסביר. אכתוב עוד סיפורים קצרים או עוד סיפור בהמשכים לפני שאסיים את הסיפור הזה. למדתי שלפעמים הבאות אכתוב פרקים יותר קצרים. כדי שתהיה לי אפשרות לכתוב מהר יותר. אומי :)

משפחה מפורקת – הסיפור עצמו

זה היה הסיפור. אין יותר מה להסביר. אכתוב עוד סיפורים קצרים או עוד סיפור בהמשכים לפני שאסיים את הסיפור הזה. למדתי שלפעמים הבאות אכתוב פרקים יותר קצרים. כדי שתהיה לי אפשרות לכתוב מהר יותר. אומי :)

הסיפור עצמו:

כתבתי פעם סיפור (ארוך) על שני ילדים.

רוני ורונה (נכון, בחירת שמות מקוריים גרועה הייתה לי) היו שני ילדים, שחשבו שהם בני דודים (בתחילת הסיפור הדמויות רוני ורונה היו אני ובן דוד שלי אך לאט לאט הסיפור התרחק ממה שאני קוראת לו 'אני ובן דוד שלי').
בסוף הסיפור (חשבתי שזה סוף אבל זה לא היה הסוף כי לא ידעתי לשים סוף לסיפור) רוני ורונה גילו שהם אחים, אחים מאותו האבא. האימא האמיתית של רונה לא התגלתה.
אבא של רונה ורוני נעלם גם הוא.
רונה ורוני יודעים איפה הוא נעלם אבל מאיה, הבת שלהם… טוב, יש להם ילדה בשם מאיה, כשרונה הייתה בת שלוש, ורוני היה בן ארבע קרה משהו (מישהו שהם לא מכירים הוציא אותם מהגן שהם היו בו…) ומאז יש להם ילדה.

מאיה לא יודעת מה קרה לכל המשפחה שלה.

כשרונה הייתה בת תשע עשרה (רוני בן עשרים ומאיה בת שש עשרה) הגיעו דינה ודניאל.

דינה ודניאל אינן זוכרות את מאיה, וכך גם מאיה בקושי זוכרת אותן.

עברו שלוש שנים שבהם הם חיו, מנותקים מהמשפחה, ומאיה ברחה.

שיניתי קצת את הפרטים כשכתבתי לפני, אבל מה שאני כותבת עכשיו זה מה שיהיה.

מאיה לא נראתה מאז. לפחות לא לדניאל ולדינה.

כשדינה ודניאל היו בנות שבע אבא שלהם נעלם. הרבה אמרו להן שהן ראו אותו בעיר אחרת, כל פעם הוא היה בעיר אחרת ודינה ודניאל ידעו את זה. כל פעם שהם שמעו על זה שראו את אבא שלהם (אודי, רוני לשעבר) זה היה בעיר אחרת.

אימא של דניאל ודינה (רונית, רונה לשעבר) הלכה לחפש משהו כשדינה ודניאל היו בנות שמונה ולא חזרה מאז.

יומיים אחרי שרונית יצאה מביתה ולא חזרה הגיע אל הבית מישהו מהעבר.

הוא היה חבר של רונית (או בשם שהוא מכיר – רונה) אבל יום אחד הוא לא הגיע לבית שהיה לה.

קוראים לו עידן.

עידן גדול מרונית בשנתיים (והוא גם גדול מאודי בשנה).

עידן רצה לחפש את רונית אך לא הצליח למצוא אותה.

כשהגיע אל החדר שפעם היה במיוחד בשבילו (גם עכשיו הוא השתמש במפתח בשביל לפתוח את החדר שהיה תמיד נעול) הוא ראה שכלום לא השתנה מאז הגיע לכאן בפעם האחרונה, לפני הרבה שנים, כשהיה בן עשרים, כשרונית הייתה בת שמונה עשרה ואודי בן תשע עשרה.

כשבחר לצאת מן חדרו נתקל בשתי בנות בנות שמונה.

הוא לא ידע שלרונית ולאודי יש שתי בנות (הוא הכיר רק את מאיה).
הוא גם לא ידע שהחליפו את שמותיהם. כשרונה הפכה לרונית ורוני לאודי.

עידן הכיר אותם לאט לאט והבין (בסוף) שלאחת מהם קוראים דינה ולשני קוראים דניאל (אבל הוא עדיין לא הבין שדניאל בן. הוא חושב שגם דינה וגם דניאל בנות).

עידן חיי עם דניאל ודינה חמש שנים. בשלוש שנים הראשונות הוא שלח אותם לפנימייה.

בשנתיים שהגיעו אחרי הפנימייה הם היו אתו בבית שהם תמיד הכירו. לא היה להם בית אחר.

אחרי השנתיים האלה הם חזרו לפנימייה בטענה שעידן לא יכול לדאוג להם.

זה היה הסיפור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך