המעודדת
כול מי שקורא בבקשה לדרג ולהגיב. תהנו! :)

משפחת היקולקורס פרק 1- המשימה

המעודדת 26/07/2013 767 צפיות אין תגובות
כול מי שקורא בבקשה לדרג ולהגיב. תהנו! :)

אנשים חולפים על פני ומתעלמים כליל. אני כלום בשבילם. אוויר מבוזבז. גוף ללא רוח חיים. כלום. ג'קי! קוראת אחותי הקטנה. תראי מה לקחתי! אמרה לי בהתלהבות מהגנבה הראשונה שלה. לא אכפת לי עניתי לה במרירות. רעש חזק נשמע ורוח החלה לנשוב עלינו. בואי ג'ן, הרכבת מגיעה. הלכנו לאחד הספסלים והתיישבנו. פתאום באו כתבים ועיתונאים ואחריהם ראש העיר גורילה. ככה אני, אחיי ואחיותיי נהגנו לכנות אותו. דומה לבן אדם אך בכול זאת חיה. חיה שבגללה אנחנו כאן, היום.
הרכבת סוף סוף עצרה ועשרות אנשים דחפו זה את זה כדי להגיע לרכבת ולצאת ממנה. ראש העיר דיבר על כך שהוא ישפץ את המקום וידאג להכול. בלי לשים לב הוא התקרב אלינו. ג'קי! אמרה ג'נביב. אנחנו נהיה בטלוויזיה!
אז כדאי שנזוז, אמרתי. מה? למה? שאלה אותי. אני רוצה להיות בטלוויזיה!
ראש העיר שכבר היה קרוב שמע אותה ושאל, כאילו לא שמע,מי רוצה להיות בטלוויזיה?
אני! אני רוצה!
ובכן, שלום לך ילדתי. מה שמך?
אני….התחילה ג'נביב לומר. התוצאות של המעשים המטומטמים שלך, השלמתי. ג'נביב השפילה ראש והבינה את המסר.
מה אני עשיתי שגרם לך להיות במצב הזה? שאל ראש העיר.
הרבה עניתי. הרבה.
בואי, קראתי לאחותי וכך הסתלכנו משם. הכתבים הללו המטירו שאלות על ראש העיר גורילה והוא התחיל להזיע והילחץ, עד שבא העוזר הפרטי שלו וחילץ אותו מהמצב הלא נעים.
ביפ! ביפ! ביפ! לחצתי על כפתור ההשתקה שעל שעוני החדש שגנבתי לפני ימים ספורים מאיש אחד. הגיע הזמן אמרתי. בואי ג'נביב, היקולקורס. ג'נביב הנהנה בהסכמה והלכה אחרי.
הלכנו למסדרון חשוך ונטוש של תחנת הרכבת. הסתכלנו שאין אף אחד והזזנו שלט ענקי של סרט ששודר לפני שנים רבות. מאחורי השלט נמצאה לה מנהרה קטנה שרק רזים וקטנים כמונו יכלו לעבור בה. עזרתי לג'נביב לעלות והיא התחילה לזחול קדימה, לתוך החושך. הפעם היה התור של לוקס וקייל להיות עם הפנס היחידה והבודד שלנו. השאר היו כמונו והלכו על עיוור.
נכנסתי גם אני במהירות וסגרתי מהר את השלט. ג'נביב, קראתי. מה? ענתה לי מרחוק. בואי מהר זירזה אותי. הגברתי את מהירות הזחילה שלי וכעבור רבע שעה הגענו לסוף המנהרה. הגענו לעוד שלט ודרכו היה חור קטן. את רואה משהוא? שאלתי את ג'נביב. הכול נקי אמרה. היא הזיזה את השלט במאמצים אדירים ולפניה נגלה המועדון הקטן שלנו. לוקס וקייל כבר חיכנו לנו ומאחוריהם היו רינה, ג'וני וקורל. איך היה היום? שאלתי. לא משהוא ענה קייל. רינה וקורל התקרבו בהתרגשות ואמרו את הלא יאומן. השגנו 200 שקל!!! אמרנו ביחד. מה?! קראתי בתדהמה. וואו אמרה ג'נביב, הרבה.
בהחלטה הרבה אמרה ג'וני. איך הלך לכן? שאלה אותי. אני חושבת שהשגנו שלושים שקל…אמרתי לאט באכזבה. שלושים שקל?! צעקה ג'נביב. אם אני לא טועה ג'ן, אני יודעת חשבון יותר טוב ממך! נבחתי עליה. אבל אני לא הרווחתי שלושים שקל. את צודקת ג'ן, את הרווחת אפס שקל!!!! אפס!!
לא נכו! נעלבה ממני ג'נביב. אני הרווחתי חמישים שקלים מגנבה ושניים עשר שקלים מקיבוץ נדבות! כשהתעייפתי…
זה אומר ש…..שהרווחנו כמעט מאה שקלים! אמרתי בשמחה. כן ג'קי. ואני הרווחתי את הרוב! אמרה בנימת ניצחון.
סברינה וצ'ארלי הגיעו וגם הם אמרו שלא היה משהו…. הרווחנו אולי עשרים שקלים. סברינה השתעלה. אני חושבת שאני חולה אמרה לג'וני. בואי, קראה לה והושיבה אותה על הספה הקרועה והמרופטת שלקחנו לפני שנזרקה לזבל.
קייל, קראה ג'וני. קייל הגיעה לספה וכבר הבין את המסר. לכול אחד במשפחה המאולתרת הזאת היה תפקיד. ג'וני הייתה המפקדת, קייל היה הרופא, סברינה הייתה התצפתנית, דניאל וסקרלט היו המתכננים (הם תיכננו את כול המשימות שלנו), אני הייתי הגנבת הראשית וכול השאר תפקידים אחרים…בזמן האחרון נהייתי מדוכאת ולכן כול הגנבות שלי לא יצאו טוב.
קייל מדד לסברינה חום ורק מילמל לא טוב.. לא טוב…..
מה קורה קייל? שאלה ג'וני. סברין חולה מאוד…אמר.
אוי סברינה! הביאה דאגה מלאה קורל. מסכנונת אחת, אני אטפל בך יפה מאוד!
תודה…. אמרה סברינה והשתעלה שוב. אני אכין לה תה אמרה צ'ארלי. זיו, רון וסקרלט פרצו למועדון בסערה. וואו, תרגיעו קצת חבר'ה. מה קרה? שאל לוקס.
שוטרים עצרו את דניאל! אמרו כולם כמקהלה גרועה מאוד. מה?! התרוממה ג'וני. אמרתי לכם בתורות סקרלט! אחד מתצפת אם יש שוטרים והשני גונב! נזפה בחבורה ג'וני.
הם באו משום מקום! אני אומר לך! אמר רון. כולם בחדר נהיו מתוחים והרעש היחיד שנשמע היה ההשתעלות של סברינה מידי פעם לפעם.
היקולקורס אמרה ג'וני. כולנו נעמדו לפי הסדר. ג'נביב, אני, קייל,לוקס, קורל, זיו, סקרלט, רון, צ'ארלי ורינה. כמובן שסברינה נשארה לשכב על הספה. סקרלט, זיו אני רוצה שעוד עכשיו תתחילו להכין את התוכנית להציל את דניאל. קייל, אתה מטפל בסברינה. אבל…התחילה קורל לייבב. בלי שום אבל! אמרה ג'וני בקשיחות.
רון, לך לתצפת מחוץ למועדון. לוקס וג'קי, אתם מחפשים באיזה תחנה הוא נמצא, קחו את הפרטים מרון. רינה, את הולכת לתחנת הרכבת שבה עצרו את דניאל. תראי אם יש שם שוטרים ותעקבי אחריהם. ג'נביב, לכי תביאי את הווקי-טוקי מהמחבוא וצ'ארלי, אחרי שג'נביב תחזור, אתן הולכות לקבץ בתחנת רכבת אחרת מזו שדניאל נעצר בה ומקבצות עוד כסף.
בהצלחה לכולם אמרה ג'וני. רק עוד שאלה קטנה חבר'ה…..למה אתם עדיין כאן?
כול אחד יצא לעשות את שלו ובכך התחילה המשימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך