ספרים
מקווה שתאהבו את הספר הזה!!! :)♥♥ אני מתכננת להמשיך אותו.. תהנו :)

נגה בריבוע – פרק 1

ספרים 25/02/2012 650 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו את הספר הזה!!! :)♥♥ אני מתכננת להמשיך אותו.. תהנו :)

"אוקיי, מי זרק לי את הדפים להכנה במבחן במתמטיקה?!" יצאתי ברוח סערה מחדרי כשאני צועקת על כולם.
" חשבתי שזה אשפה.. אז זרקתי, תלמדי להיות מאורגנת ולא לזרוק את הדברים שלך לכל עבר" אמא אומרת לי.
אני שונאת שהיא כל הזמן אומרת לי את זה! אני אוהבת את הדברים שלי מפוזרים לכל עבר.
אה.. ושחכתי להכיר לכם אותי, היי.. לי קוראים נגה קשת.. אני עוד מעט בת 16 ואני שונאת את החיים שלי!
אמא שלי תמיד לוקחת את אחותי התאומה שיר בתור "מודל לחיקוי" שיר תמיד מאורגנת, מסודרת, ציונים טובים בכל מקצוע, אני? אני ההפך הגמור: אני ממש לא מאורגנת, הדברים שלי בכלל לא מסודרים, והציונים שלי?, בואו נגיד שלא הייתם רוצים להתחלף איתי.
אבל מה? אני כן אוהבת את שיר היא תמיד מקשיבה לי במצבים רעים (וכן, יש לי מצבים רעים מאוד!)
היא כמו החברה הכי טובה שלי..
ת'אמת? הילי החברה הכי טובה שלי.. אבל היא מזליסטית ברמות! היא הילדה היחידה של ההורים שלה, ככה שהם מפנקים אותה.
יש לי גם אח קטן בן 10 שקוראים לו יואב, ואחות קטנה בת שנה שקוראים לה עדי.
המוניטין שלי בתיכון הוא בסולם הכי נמוך, אבל אני יגיד לכם מי הכי מקובלת: נעמי..
אני ונעמי היינו החברות הכי טובות בעולם בגיל 12.. עד שהיה לה חבר, היא השתנתה. פגשתי את הילי בגיל 14 כשהיא באה לכיתה..
אני הולכת במסדרון, מסתכלת למטה שומעת מוזיקה של ריהאנה אבל אז.. אני נתקלת במישהו.. המשכתי ללכת, לא אכפת לי בדיוק.. שלפתע הרגשתי מישהו מושך אותי.
סובבתי את הראש.. גיליתי שזה….


תגובות (6)

שלום לכותבת (אני אשאר שזו כותבת, על פי נקודת המבט של הסיפור),
הסיפור שלך חביב ביותר, והעלילה מקבלת גוון יפה מאוד והומוריסטי במקצת, של נערה פרועה כל כך, אבל מעודנת בקצוות שלה.
המלצה קטנה לי אלייך: קוראים אוהבים טקסט מסודר ונקי, ולכן: עדיף להשתמש בסימני פיסוק טובים ותקינים, ולעשות רווחים הוגנים בין חלק אחד לאחר של הסיפור. אני מודה שחילקת את הסיפור בצורה סבירה למדי, אך ניתן לבצע שיפור קליל בסימני הפיסוק.
חוץ מכך, אני מאוד נהנתי לקרוא, ומקווה שתמשיכי לכתוב.

ומפני שאני הראשונה שמגיבה (או כך אני מקווה) – ברוכה הבאה לאתר "סיפורים".
ממני, ליסה.

25/02/2012 13:06

תודה רבה ליסה, כפי שאת רואה אני כן משתדלת לשים סימני פיסוק אבל אני בטוחה שעזרת לי.
אני אשתדל בפרק הבא, חוץ מזה.. תודה רבה :)

26/02/2012 04:23

צהרים טובים ספרים
אהבתי מאד מאד את הסיפור ומקווה כי תמשיכי בהקדם תודה וכל טוב ממני בקי ♥

26/02/2012 05:18

נשמע ממש ממש טוב! תמשיכי לכתוב, וברוכה הבאה לאתר הסיפורים

26/02/2012 05:18

תודה לכולם!♥ אני כן ימשיך עם מלאמלא סיפורים:)

26/02/2012 12:46

ווווווווו,
נשמע טווווווב!
מחכה להמשך
ולפרקים ארוכים יותר!
ו… תגיבי גם על הסיפור שלי, טוב?
:)

26/02/2012 12:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך