כל העולם הליקופטר
אם יש לכם רעיונות מה ענה קונור לאימארה תגידו בתגובות D:

ניסוי ותוצאה פרק חמישי

אם יש לכם רעיונות מה ענה קונור לאימארה תגידו בתגובות D:

חרק. קרצייה מכנית אם לדייק. החלאות האלה הדביקו לאחי הגדול קרציה מכנית. אם אתם שואלים, קרצייה מכנית זה חרק רובוטי שמטרתו להסיט נגדנו את הכוח האישי שלנו. כלומר? אם הייתה עלי קרצייה מכנית כנראה שהייתי הופך לאריה ירח,(אסביר אחר-כך) ואוכל לעצמי יד או רגל מבלי שליטתי. ולמה אני פשוט לא מוריד אותה? אולי כי אם אני אוריד אותה מבלי להפעיל מפתח שנמצא במרכז הבקרה שברחתי ממנו,מפתח שחבוי בין מאות, אלפי ואולי אפילו מליוני מפתחות אחרים שלא שייכים לה ולא יעזרו לי בשום דבר, הקרצייה תזריק לטיילר חומר רעיל במידות קטלניות שייגרום לגוף שלו לעכל את עצמו מבפנים. כבר יש לי ניסיון אם הדברים האלה.
פעם אחת באמצע מבצע נדבק אלי חרק מכני. (זה לא רק קרציות, יש יטושים,חיפושיות וכינים. אני הסתבכתי אם פרעוש.) לא ידעתי שיש לחרק השפע כזאת אז ניפנפתי אותו מהיד שלי ברגע. היה לי מזל שנשאר לחברי המחתרת שלי קצת נוגדן לארס. שכבתי במיטה יומיים כשכל חלק בגוף שלי צורב כאילו צולים אותי על להבה קטנה באיטיות. לצערי הרב, לטיילר אין כל-כך הרבה מזל. וגם אם יש לנו נוגדן, הוא בטח מיועד לחרקים האחרים כי הסיכוי שמישבו בצליח למצוא את הנוגדן לקרצייה מבלי להיהרג הוא קלוש ואף אפסי. אבל אני לא מוכן לוותר על חייו של אחי הגדול. מחר בלילה אני יוצא למעבדה. הם רצו להיות בטוחים שאחזור? בסדר. אני אחזור. אבל לא בלי תגבורת וכמובן, לא בלי כוחות על. אתם יודעים מה מיוחד באריה ירח? אלה אריות שמוצאם בלילה, יש להם פרווה כחולה כהה זרועה כתמים כסופים ורעמה כסופה גם כן. הם חזקים במיוחד בלילה וביום הם נראים כמו אריה רגיל. אם הייתי יוצא מהאוהל עכשין ומוצא נקודה של אור ירח השיער שלי היה הופך לכסוף והאור שלי לכחול כהה. די מטריד אבל אמיתי. למען האמת, אני הייתי אמור להיות במחתרת הדרומית, אבל אחי הגדול במחתרת הצפונית וכך גם כל חברי, והצטרפות למחתרת הדרומית פירושה לא לראות אותם כמעט לעולם. לא חלק מהתכניות שלי. עוד משהו מעניין: לאריה ירח יש יכולת ריפוי, כמו לעוף החול, אבל כשאריה ירח מזדקן, הוא יוצר לעצמו שלולית מים כסופים ומתמוסס בה, ואז גור אריות קטן נוצר מהמים ושותה אותם בשביל לקבל את כוחותיו. לא, אני לא שתיתי שאריות של אריה זקן, אבל אני מניח שהטעם לא משהו, במיוחד אם אתה בן אדם ואכפת לך מה אתה אוכל \ שותה. "אני רואה שאתה מתכנן בריחה. כבר נמאסתי אליך?" קולה של אימארה מבהיל אותי. "אם ככה, רק שתדע שאתה הולך איתי או שאתה לא הולך. ואם תנסה אני אהפנט אותך לשכוח את אחיך הגדול. ברור?"


תגובות (1)

מעניין.
אבל הפרק קצת מאולץ.

29/04/2014 20:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך