goldheart
זה סיפור בהמשכים, ובו זמנית סיפור אהבה, מקווה שתיהנו!!

נסיך החלומות שלי, פרק 1

goldheart 26/08/2014 566 צפיות תגובה אחת
זה סיפור בהמשכים, ובו זמנית סיפור אהבה, מקווה שתיהנו!!

לא הצלחתי לישון. הברז במטבח טפטף, ולא היה לי כוח לקום ולעצור את הטפטוף. יום אחרי היה קרנבל פורים. אני התחפשתי למלכת המדבר. חברותי התחפשו ביחד לדרקונית ענקית. לא ידעתי מה לעשות. הרגשתי שמשהו עומד להשתבש. יובל, החברה הכי טובה שלי, יושבת ראש מועצת התלמידים, לא הפסיקה לדבר על התחנות והמשחקים שיהיו ביום המדהים הזה. בבית הספר עשו הצגה בנושא מגילת אסתר, ואני הייתי מהרקדנים. התחלתי לרקוד את הריקוד שהייתי צריכה לרקוד. לא הצלחתי לישון. נרדמתי בשלוש בלילה.

הייתי צריכה לקום בשבע. אלה אחותי העירה אותי. רציתי להישאר במיטה, אבל יצאתי בעליזות ובזריזות. לבשתי את השמלה של התחפושת, וענדתי את התכשיטים. ויצאתי מוקדם מהבית. האוטובוס בדרך לבית הספר היה מפוצץ בילדים. מנסיכות לגנבים, ועד לצפרדעים וחתולים. בסוף האוטובוס, במושבים האחוריים, ישבו גלעד וחבריו.

גלעד לא היה מקובל בכיתה. הוא היה העוזר של מלך הכיתה, שי. גלעד התחפש לנסיך החלומות, ושי התחפש לנהג אופנוע. אני דלוקה עליו, ויובל דלוקה על שי. תמיד היא מדברת על דאבל דייט. תמיד כשהיא מדברת על זה אני שותקת. האוטובוס החל להתנענע. החזקתי חזק בידית שתלויה על המשענת של הכיסא שלפיני.

"תראח!!!!" האוטובוס נע לאחור. כל הבנות צרחו. האוטובוס עבר תאונה! הסתכלתי על גלעד, המעיל שלו התכסה בכתמים אדומים ועל פניו מבט חרדה. רצתי לעבר המושב שלו, אבל כמה בריונים\גנבים עצרו אותי.

מה הייתי יכולה לעשות???


תגובות (1)

יפה.. תמשיכי

26/08/2014 21:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך