goldheart
הסיפור דמיוני ואין לו שום קשר לחוויה אמיתית.

נסיך החלומות שלי, פרק 2

goldheart 27/08/2014 590 צפיות תגובה אחת
הסיפור דמיוני ואין לו שום קשר לחוויה אמיתית.

הלכתי אחורה באיטיות, התנשפתי בחזקה. חזרתי למושב שלי. הרגשתי נורא. בכל זאת, הוא נסיך החלומות שלי. קמתי שוב ממקומי. הלכתי שוב לעבר הגנבים. הם הסתכלו עלי במבטים זעופים. דרכתי על הרגל של אחד הבריונים. הוא התחיל לכעוס על הבריון שמימינו, והתחמקתי אל עבר גלעד. הוא היה נראה זוועה. הוא החוויר. "מה קרה לו?" שאלתי את שי. הוא הסביר לי שהוא נפל וחתך את האצבע. אחרי עשר דקות הגענו לבית הספר באוטובוס מפורק. יובל רצה לעברי. בכיתי. הרגשתי בטחון.

ראש הדרקון הוביל את מלכת המדבר בין התחנות. הצלצול של תחילת היום הגיע, והצגת התחנות הבלעדית הסתיימה. ההצגה החלה. עומר מהכיתה היה אחשורוש, ושי וגלעד היו צריכים להיות בגדן ותרש. אבל בגלל שגלעד היה בבית החולים, יובל החליפה אותו. היא נראתה מגוחכת בתחפושת. היא הודתה בזה, ושתינו נקרענו מצחוק. הכל התנהל טוב בהצגה, חוץ משירן (זנב הדרקון) החליקה באמצע הריקוד.

החלו התחנות, יובל הפעילה ולכן לא היינו יכולות להסתובב יחד. ובמילא לא היה לי חשק לספר לה מה קרה ואיך הסתבכתי עם הגנבים. עברתי בין כמה תחנות מעניינות, וצברתי פרסים.

אחרי בית הספר אימא הסיעה אותי לבית החולים. הלכנו למזכירות. "הוא בניתוח" המזכירה ענתה. שי סיפר לי שגלעד נחתך באצבע, ובשביל חתך לא צריך ניתוח…

מה עוד קרה לו???


תגובות (1)

תמשייייכיייי

27/08/2014 00:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך