נסיכה ומשרת בניו יורק ~ פרק ; up P

noagoni 09/11/2011 173 צפיות 3 תגובות

נועה ישבה במיטתה ושיחקה בשיערה . מישהו דפק בדלת חדרה של נועה . "יבוא .." אמרה. זה היה אחד המשרתים שלה . "נסיכה , צר לי להפריע לך , אבל אביך ביקש שתבואי לחדר המלך." אמר המשרת הצעיר , קראו לו אדם. הוא היה מאוהב בנועה הנסיכה. נחזור לסיפור – נועה קמה ממיטתה ואדם ליווה אותה לחדר המלך . נועה נכנסה וראתה את אביה עם חיוך מאולץ . המלך פתח: "נועה, ביתי .." נועה התקדמה לעברו. "כן.. אבא?" הוא המשיך :"נועה.. לאחרונה ביצעת מעשי פשע רעים כלפי המשרתים ?" נועה: "לא אבא." המלך שלף תמונה והראה לנועה , אותה מתעללת באחד המשרתים . "איך את מסבירה את זה? את יודעת מה הם החוקים פה !" אמר. "לא אבא… אני לא עשיתי את זה! זה פוטושופ , אתה לא יכול להוכיח !" זעקה נועה בלחץ . "קחו אותה מהממלכה שלי, היא אינה ראויה לחיות כאן יותר. שהיא תלמד מה הלקח שלה, תשחררו אותה !" אמר אביה בעודו מצביע על אחד השומרים . "לא אבל אבא !!" צעקה נועה בעודה מתאבקת בשומרים. אדם , שרצה שהיא תשאר, הציע רעיון: "מלכי, אולי במקום לזרוק אותה לכלא, תשלח אותה למקום שבו אם מתנהגים כך , מלמדים אותך איך לא להתנהג כך ." המלך אהב את הרעיון. "אני יודע, תשלחו אותה למחוץ לארמון . לאמריקה , ואתה אדם, תוכל ללכת איתה. " אדם שמח והנסיכה נועה ממש היתה לחוצה, והיא ידעה שהיא לא ביצעה את הפשע הזה.
לאחר השיחה הארוכה, אדם ונועה הגיעו לעיר הגדולה. ניו יורק !


תגובות (3)

חיחיחיחיחי נחמממד D:
תמשייכככייי מההההההר ; )

10/11/2011 07:48

תודה ..: ] ♥ ♥ ♥

10/11/2011 08:46

אה ואין לזה המשך…. זה כאילו מספר על חיים של הנסיכה… בטעות עשיתי שזה סיפורים בהמשכים :3

11/11/2011 05:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך