השם שלי ברשותי.
מעל שלוש תגובות וממשיכה (:

נסיכה סודית- פרק 12

השם שלי ברשותי. 14/01/2013 759 צפיות 3 תגובות
מעל שלוש תגובות וממשיכה (:

עלינו לחדר שלו וסיימנו תוך רבע שעה את הסוכה שלנו. "סיימנו את זה ברבע שעה וזה אשכרה יצא טוב" איתי מלמל והסתכל עליי. "אני צריך לעשות איתך יותר עבודות הגשה" הוא אמר בחצי חיוך. חייכתי. לא היה לי כוח לחזור לבית של מאיה, אז ירדנו למטה לגינה עם האחים שלו. איתי שיחק עם אח שלו ואני ישבתי עם אחותו.
"את מארצות הברית נכון?" היא שאלה אותי. הנהנתי. "זה קשה להתרגל לישראל, אבל זה המקום הכי יפה בעולם" היא אמרה בחצי חיוך. גיחכתי. "כל אחד והטעם שלו" מלמלתי. שמעתי דפיקה בדלת. "אני אלך לפתוח" נועה אמרה לי בחיוך ופתחה את הדלת. "היי!" שמעתי אותה צורחת משמחה. הסתובבתי וראיתי דמות של גבר נכנסת לבפנים. הוא היה יפיפה, בטח החבר שלה. הם התקדמו לעברנו, והאח הקטן של איתי קפץ על הבחור. "היי" איתי אמר לו. "היי אח קטן" הוא אמר לאיתי. "אין חיבוק או משהו?" הוא שאל והתקדם לחבק אותו, ואז שם לב אליי. "היי" הוא אמר בחצי חיוך. "היי" אמרתי לו. "הייתה לנו עוד אחות ששכחתי?" הוא שאל את האחים שלו. "זאת חברה של איתי" שגיב אמר ועשה תנועות של נשיקה. "את חברה של איתי? את הנטלי הזאת?" הוא שאל בזלזול. "לא לא, היא לא חברה שלי" איתי אמר במהירות. "עשינו עבודה יחד. נו עומרי, אל תעשה לי בושות" איתי אמר לו בשקט. הוא צחק והתקדם אליי. ואז התקשרו אליי. זה היה אבא שלי. קמתי והלכתי לצד.
"היי ילדתי" שמעתי את הקול המוכר של אבא שלי. "היי" אמרתי. "את יודעת איזה יום מחר?" הוא שאל אותי. "יום רביעי" אמרתי לו. הוא צחק. "לא לא, מחר יום העצמאות של הממלכה שלנו" הוא אמר. איך שכחתי דבר כזה. "נכון, ואני תקועה בישראל" אמרתי לו. "אז זהו שלא" הוא אמר. "מה זאת אומרת? אני חוזרת לממלכה?" שאלתי אותו. "ליומיים בלבד, לראות אם למדת משהו בשבועיים האלו" הוא אמר. "אז מתי הטיסה שלי?" שאלתי אותו בהתלהבות. "עוד שעה" הוא אמר. "איך אני אספיק?" שאלתי אותו. "אל תדאגי,הפעם זה לא במטוס הרגיל, אני אשלח את ג'ק והמטוס שלך והם יחכו לך בשדה התעופה" הוא אמר. המטוס שלי, כמה התגעגעתי למסיבות שלי בין יבשת ליבשת. "אז אני אראה אותך שם" הוא אמר. "ביי" אמרתי בהתרגשות. הסתובבתי לכיוון איתי והאחים שלו וסימנתי לו לבוא לצד.
"אני מצטער על האחים שלי, שוב, הוא פשוט בנבחרת ישראל בכדורגל ולא יוצא לו להיות הרבה בבית" הוא אמר. "זה בסדר, הם ממש חמודים" אמרתי לו. "אתה יכול לעשות לי טובה?" שאלתי אותו. "כן, ברור" הוא אמר בחצי חיוך. "אני טסה ליומיים בחזרה לטרי..לארצות הברית" אמרתי לו. הוא הסתכל עליי מופתע. "למה?" הוא שאל. "כי.. כי יש חתונה במשפחה שלי ואני חייבת להיות שם" אמרתי לו, מחפשת תירוץ. "רק תחפה עליי, אל תגיד שטסתי, תגיד שאני חולה" אמרתי לו, חשבתי שאם המורים ישמעו שטסתי לארצות הברית הם יתחילו לחשוד שזה רק ליומיים ויבדקו ויגלו עליי. "או..קיי" הוא אמר, לא מבין. "פשוט תגיד שאני חולה" אמרתי לו. "סבבה" הוא אמר בחיוך. "תודה" חייכתי וחיבקתי אותו.
ואז הרחתי את הריח שלו. אותו הריח של הבחור שנישק אותי.


תגובות (3)

ידעתי!
תמשיכי!!!

14/01/2013 08:51

תמשיכייי

14/01/2013 09:22

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/01/2013 09:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך