השם שלי ברשותי.
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

נסיכה סודית- פרק 18

השם שלי ברשותי. 26/01/2013 767 צפיות 4 תגובות
מעל ארבע תגובות וממשיכה (:

הפלאפון שלי צלצל. ניתקתי. "מה אמרת?" שאלתי את איתי. "כלום" הוא אמר והשפיל מבט. חייכתי והתקרבתי אליו. "תתקרב אליי" לחשתי לו. הוא הסתכל עליי ונישק אותי. "רוצה שאני אעשה לך סיור בעיר הבירה של הממלכה?" שאלתי אותו בחיוך, השפתיים שלי נשארו קרובות אל שלו. "הוד מעלתה תעשה לי סיור? " הוא שאל וחייך חצי חיוך. "אני שונאת שקוראים לי ככה" אמרתי לו, קפצתי עליו ונישקתי אותו. "זה.. מה שאת עושה.. כשאת שונאת משהו?" הוא מלמל תוך כדי הנשיקה. חייכתי והתנתקתי ממנו. הוא התנשף ומשך אותי אליו בחזרה. "למה הפסקת?" הוא לחש וחזר לנשק אותי. "כי יש לנו סיור לעשות" אמרתי לו וקמתי ממנו. הוא נאנח. "קדימה, לקום" אמרתי לו. הוא הלך אחריי והחזיק במותניים שלי. נעצרתי והסתובבתי אליו, הוא התקרב לנשק אותי. "אתה יודע שאסור שידעו, כרגע, על כלום, כן?" שאלתי אותו. "אז בואי נישאר פה" הוא אמר והרים אותי. צחקתי. "אז מי יעשה לך סיור בעיר?" שאלתי אותו. "העיר הזאת יכולה לקפוץ לי" הוא לחש לי ולקח אותי למיטה שלו.
"אם אתה חושב שאני אשכב איתך, סתם ככה, אז כדאי שאני אלך" אמרתי לו כשנשכבתי על המיטה. "מי רוצה לשכב איתך" הוא אמר וצחק. הסתכלתי עליו במבט רציני. "סליחה הוד מעלתך, אני כן רוצה" הוא אמר ונשכב לידי. "אבל זה לא דחוף לי" הוא אמר והסתכל עליי. "פשוט למדו אותי לא לעשות כלום לפני שאתה באמת מכיר את הבן אדם" אמרתי לו והסתכלתי עליו. "מה את רוצה לדעת?" הוא שאל אותי. "עם כמה בחורות שכבת?" שאלתי אותו. הוא נאנח וגיחך. "הרבה, ואני מתחרט על זה" הוא אמר. "הרבה ואתה מתחרט על זה?" שאלתי אותו. הוא הנהן. "שקרן" אמרתי לו. הוא חייך. "טוב, אני לא מתחרט על זה, יותר טוב?" הוא שאל אותי ונישק לי את הכתף. "אולי תסתום כבר" לחשתי לו ועליתי עליו. "היי היי, מה את חושבת שאת עושה?" הוא שאל אותי. "מנשקת אותך" אמרתי לו ונישקתי אותו. צלצל הפלאפון שלי שוב. קמתי ממנו. "הלו?". "היי אלינור, זה אדוארד". "היי" אמרתי. "אני יודע שזכיתי רק מקום שני, אבל היום בערב אין לי משהו מיוחד לעשות, וחשבתי שאם את תסכימי לבוא איתי, אני אשפוך עליי שני דליי עזים, אם זה עוזר" הוא אמר. חייכתי והסתכלתי על איתי שצפה בי. "היום בערב? אני לא כל כך יכולה" אמרתי לו. "ההורים שלך אמרו לי שאת פנויה היום, בגלל זה התקשרתי" הוא אמר. שיט. "הם אמרו שאני פנויה היום.. אני יכולה לחזור אליך עוד כמה דקות?" שאלתי אותו. "ברור" הוא אמר. "ביי" אמרתי וניתקתי במהירות את השיחה.
"אדוארד החתיך?" איתי שאל אותי בציניות. "אתה יותר חתיך ממנו" אמרתי לו. הוא חייך והסמיק. "מה הוא רצה?" הוא שאל אותי. "הוא רוצה שניפגש היום בערב" אמרתי במהירות. הוא שתק והסתכל עליי. "ואת הולכת להיפגש איתו היום בערב?" הוא שאל אותי. "אני לא יודעת, אם אתה תסכים לי אז כן, אבל רק בתור ידידים, אל תדאג" אמרתי לו. "הוא לא רוצה אותך בתור ידידה שלו, הוא רוצה אותך בתור אשתו" איתי אמר לי. "אבל אני לא רוצה אותו בתור בעלי" אמרתי לו. "תלכי, מה אני אגיד לך" הוא אמר לי. חייכתי. "אני מבטיחה לך שלא יקרה כלום בינינו" אמרתי לו. "מילה של נסיכה" הוספתי בחצי חיוך. "ולא תנשקי אותו ככה?" הוא שאל אותי ונישק אותי, והתנתק ממני. "ממש לא" אמרתי לו. "וככה?" הוא שאל ונישק אותי, נשיקה אפילו עוד יותר מדהימה, הוא ניסה להתנתק ממני ולא נתתי לו. "אלי, אלי" הוא ניסה להתנתק. חייכתי וזזתי ממנו. "גם לא ככה" אמרתי לו. "אז תלכי ותהני" הוא אמר לי בחיוך, והלכתי לארמון.


תגובות (4)

תמשיכיייייי

26/01/2013 03:13

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/01/2013 03:52

תמשיכי!!!

28/01/2013 09:51

מתי את ממשיכה?!?!?!

14/02/2013 07:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך