אושרת963
יכול להיות שיהיה פער עצום בין פרק לפרק

נסכת הקמע פרקים 1-2:

אושרת963 18/11/2014 670 צפיות תגובה אחת
יכול להיות שיהיה פער עצום בין פרק לפרק

שמי הוא אלין ואני רוצה לספר לכם סיפור אישי:
זה היה יום נפלא עד שאימי המלכה קראה לי, שנפגשתי איתה היא אמרה:"החוק הראשון בממלכה הוא שנסיכה חייבת להתחתן עם נסיך מאומה אחרת ולכן את תתחתני עם מרטי נסיך הקמע"
והבנתי לאן היא חותרת וכשהיא סיימה את המשפט צעקתי לה:"אני לא אתחתן עם מרטי, יש לי כבר אהוב"
"מי המשרת העלוב.חחח הצחקת אותי…"
נעלבתי מהמשפט לכן החזרתי לה בכוח:"אמא הוא לא עלוב הוא איש טוב,, הוא האיש שהכי דאג לי מכול החיים מספר לי הכול ולא מגלה בגרע האחרון!!!והוא יותר עדיף ממרטי השחצן והגאוותן"
המלכה הלכה לדלת דפקה שני שומרים נכנסו החזיקו אותי בידיים בעוד אימי אומרת:"את תישארי כלואה בחדרך עד שחותנך יגיע ותלמדי לכבד אותי!!!!"
ולקחו אותי משם…

פרק 2:

הסתכלתי בחלון שבחדרי כשאמי נכנסה, ובידה מכתב היא הסתכלה עלי ואמרה לי שהמכתב הוא ממרטי לקחתי אותו מאמי ושמתי אותו על השולחן וחזרתי לחלון , לקחתי ממנה את המכתב והנחתי על השולחן, אימי נגשה אלי ואמרה:"אני מצטערת לבשר לך אבל את חייבת להיות מוכנה עוד שעה אנו הולכים להיפגש עם מרטי בכיכר העיר!, אמרתי לה שלא תדאג ואמי הלכה, שבאתי לסגור אחרי אמי את הדלת כדי שאוכל להתלבש נפתחה הדלת ואהובי עמד שם ואמר:"הוד רוממותו מרטי מחכה לך!!, חייכתי אליו חיוך והודיתי לו ושהלך סגרתי את הדלת והתלבשתי.

לבשתי חשמלה לבנה פרח כחגורה, נעלי עקב מזכוכית וכמו שאמי אומרת להביא את המטרייה של הנסיכות, אני יודעת שזה נשמע מצחיק כי זה באמת מצחיק.

ירדנו במדרגות הכניסה לעיר שאני מוסתרת הגלימה שלא יראו אותי כנסיכה וכך גם אימי אבל השומרים לא הרחיקו עיין ממנו, כשעברנו בשוק שמחתי לראות ילדים משחקים אך מה שלא אהבתי לראות זה ילד מוכה, ולצערי ראיתי את המחזר, אימי עצרה מלכת והסתכלה על ההצגה כמו כולם.

ילד קטון בן שנה מיילל מרעב בעוד שחייל מכה אותו וצוחק, התחרפנתי ועד שלא יכולתי להתאפק יותר במכה שלפני שהילד התעלף עצרתי את החיל בכך שהחזקתי את השוט בידי וצעקתי לו:"אתה לא מתבייש?", בין רגע קהל התאסף מסביבי ומסביב החייל וידעתי טעות אחת תשנה הכול.

הסתכלתי על הילד הפגוע שמתגונן ואז על החייל ואמרתי לחייל שהסתלק הוא עמד על שלו וזרק אותי לצד והכה עוד פעם בילד, קמתי על שלי וצעקתי לו שיפסיק בפקודת הנסיכה!, והורדתי את הגלימה, ידעתי שאקבל על זה עונש אך זה לא היה מעניין אותי כרגע, ושקול הקהל משתחווה לפניי וכך גם החייל ש…


תגובות (1)

תמשיכי! אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך

26/11/2014 11:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך