A-188
אז זהו , נגמר הסיפור , אבל יש עונה שנייה , זה יהיה על חלק מהילדים של הדמויות , אני לא מגלה , הכול אתם תדעו בסיפור החדש , זה יהיה אימה ;-)
ואם יש לכם הצעות איך לקרוא לעונה החדשה אשמח לשמוע ;-)

נעדרת – אפילוג

A-188 30/03/2013 1048 צפיות 17 תגובות
אז זהו , נגמר הסיפור , אבל יש עונה שנייה , זה יהיה על חלק מהילדים של הדמויות , אני לא מגלה , הכול אתם תדעו בסיפור החדש , זה יהיה אימה ;-)
ואם יש לכם הצעות איך לקרוא לעונה החדשה אשמח לשמוע ;-)

-נקודת מבט כללית –

-כעבור חמש שנים –

עברו חמש שנים מאז שהחבורה גילתה את הקבר של בלייר , הקבר הזה היה כול הזמן בטולדו בזמן שהם חיפשו אחר בלייר ברחבי ארצות הברית .
אף אחד מהם לא ציפה לזה , אף אחד מהם לא חשב שהיא מתה .
אחרי שהם גילו את הקבר , הם חזרו הביתה , וג׳ן מצאה בין דברייה הישנים של בלייר מכתב התאבדות .
אז כן , אחרי הכול , בלייר התאבדה , היא כבר לא נעדרת .
לפני שבלייר החליטה להתאבד היא שלחה את האיימל ההוא לריין , כי היא ידעה שריין לא תפתח את הדוא״ל שלה בזמן הקרוב .
חבורת הצעירים סוף סוף לקחה את עצמם בידיים , הם לאט לאט התפרקו , התפזרו אחד אחרי השני ובנו להם חיים .

כריס ואלין התחתנו , הם עברו לבית משלהם בטולדו יחד עם טים הקטן , שעכשיו הוא כבר כמעט בן 6 .

ר׳יי וברונו , אחרי כול הריבים שלהם , הכעס שלהם , השנאה שלהם אחד כלפי השני , הם התאהבו שוב אחרי הכול , ועכשיו הם מאורסים וגרים ביחד , גם הם נשארו בטולדו.

סטפני הכירה מישהו בשם דין , הם יוצאים כבר במשך שנתיים , הם עברו לגור בניו יורק .

בריטני הכירה מישהו בשם ג׳ון והם עברו לגור באיטליה בגלל המשפחה של ג׳ון , והיא מאושרת שמה.

האנה ומייק התחילו לצאת בזמן האחרון , הם יוצאים כבר חצי שנה , למרות שהם הכירו הרבה מלפני , והם כבר מדברים על חתונה , הם עברו לגור בניו ג׳רזי .

אביה ושון יצאו במשך שלוש שנים ורק לפני שנתיים שון הציע לה נישואים , עכשיו הם נשואים ויש להם ילדה קטנה בשם אנג׳ל , וגם הם נשארו בטולדו , והם גרים בבית משלהם .

רום ואוסטין נשואים כבר ארבע שנים , יש להם שני ילדים , , אחד בן ואחת בת , ג׳ייסון ויולי , אוסטין רצה לעבור לגור בוושינגטון, אבל רום הצליחה לשכנע אותו להישאר בסביבה , גם הם נשארו לגור בטולדו .

ג׳סמין וקייל יצאו במשך שנה וחצי , ועברו לגור ביחד במיאמי , אחרי שנה נוספת קייל הציעה לג'סמין נישואים כי היא בהריון ממנו ויש להם בן .

שובל עברה לגור בפורטלנד והכירה שמה מישהו בשם ראיין , הם יוצאים כבר חמישה חודשיים .

שירז וג׳ק התחתנו , יש להם שלושה ילדים , בן ובת , בוורלי , וקודי הם עברו לפורטלנד .

ג׳ן וטום התחילו לצאת לפני שנה וחצי , והם עדיין יוצאים , ג׳ן בהריון והם מתכננים להתחתן בפברואר הקרוב , הם החליטו למרות הכול לעזוב את טולדו אוהיו ולעבור לפלורידה .

היילי וניק נפרדו וחזרו ארבעה פעמים , החליטו בפעם החמישית להיפרד לתמיד אבל גם אחרי זה , הם הבינו שהאהבה שלהם גדולה מידי והם לא יכולים להיפרד אחד מהשני , ניק החליט להציע לה נישואים ועכשיו הם מאורסים , החתונה נקבעה לאוגוסט .

ריין עברה לגור בצרפת , שמה היא הכירה את ז׳אק והם התחתנו , יש להם ילד , קוראים לו ג׳ארד .
*

אז זה פחות או יותר סיפור חייהם של חבורת הצעירים מטולדו אוהיו .

*

-כעבור 13 שנה-

-נקודת מבט אנג׳ל –

"One , two , I'm coming for you
Three , four , Lock the door
Five , six , seven , You will never go to heaven
Eight , Nine , I not leave your mind
Ten , I'll take your man ׳

השיר לא הפסיק להתנגן בתוך ראשי , כמו תקליט שבור החוזר על המנגינה שוב ושוב ושוב .
מיהרתי הביתה מבית הספר , השעה קרובה לעשר בלילה , פעם אחרונה שאני נשארת לעשות חזרה עד מאוחר .
הכול חשוך , עננים אפורים כיסו את השמים ואת הירח , האור היחידי שיש יצא מן מנורות הרחובות שהאירו בקושי את דרכי הביתה .
הלכתי על המדרכה , קול צעדיי נשמעו בקול ברחוב השקט .
מצד ימין הכביש הארוך , ומצד שמאל שדרת עצים גבוהה , ומאחוריהם שורת בתים גדולים .
בלי ששמתי לב התחלתי לזמזם את מנגינת השיר .
הפסקתי , ושמעתי את זמזום המנגינה , עצרתי .
דמעות החלו להציף מעט את עניי , הבטתי אחורנית , הרחוב ריק לגמרי .
ישרתי את מבטי , וראיתי את פניו .
צרחתי.


תגובות (17)

היי אי אפשר קרדיט על הרעיון שעונה שנייה תהיה על הילדים של הדמויות בעונה
הראשונה ?
חחח כע אני במציאות גם הרבה רבה ולא משנה איך :P

30/03/2013 16:31

חחחחחחחחחחחח קרדיט לדנה על הרעיון ;-)

30/03/2013 16:37

למרות שכבר קראתי את זה, אני קראתי עכשיו שוב !! אוחח זה כזההה מושלםםם !!
אני מקווה שתתחילי אותו בקרובבבבבבבבבבב ! ♥

30/03/2013 16:51

יפה מאוד מאוד ואהבתי ומתי עונה שניה

30/03/2013 17:14

אעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאע
יואוו את כל כך מתחילה את העונה השנייה מחר

30/03/2013 17:22

את העונה השנייה אני יתחיל כשאני יסיים את אחד מהסיפורים שלי ❤❤❤

30/03/2013 17:32

טוב אויה לילה טוב

30/03/2013 17:34

יששש!!תהיה עונה שניה!!!

30/03/2013 18:28

אומיגדדד עונה 2 והוווווווווו מהמם!!!!

31/03/2013 01:21

"נעדרת-הדור הבא" חחחXD
אבל לי אין ילד…):
אוףף
תעשי לי ילד!
חחחחחחחחחחחחחחח
~N.K~

31/03/2013 02:30

ברור שאני מאושרת שם זה איטליה!!!
תעשי עונה שנייהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אני מחכה
ממשיכה לחכות
מחכה
מחכה
מחכה
מחכה
נווווווווווווווו

31/03/2013 03:03

וואי הסיפור היה ממש יפה כמו כל הסיפורים שלך !!;)
ואני כבר מצפה לעונה שנייה !♥

31/03/2013 04:32

ישששש
לפחות שיהיה לי ולמי שלא יהיה איתי ילדה
או ילד
או תאומים
חחחח סתם
מחכה כבר לעונה השנייה
ואין לי רעיונות לשמות אני לא הכי טובה בזה*-*
חחחחי
מחכה מחכה מחכה לעונה הבאה
לאב יו אול
שובל

31/03/2013 05:09

מכול הילדים טים יהיה הכי זקן :P

31/03/2013 05:13

חחחחח שמחה שאהבתם , העונה השנייה תתחיל רק שאני יסיים את אחד מהסיפורים שלי , ומייק זה מסופר רק על חלק מהילדים שלהם , אבל אני יזכיר אתכם בכמה פרקים

31/03/2013 05:19

מושלם!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!! לא חשבתי שהיא התאבדה…..

31/03/2013 09:00

חחחחחחחחחחחחח דנה הוא יהיה רק בן 18 ;-)
וכן הוא יהיה הכי גדול חחחחחחח

02/04/2013 06:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך