A-188
פרק 10 , פרק ארוך במיוחד , פרק ספיישל במיוחד בשבילכם !!
מוקדש לכול הנסיכות והנסיכים שקוראים את הסיפור שלי ולוקחים בו חלק , אתם מדהימים כול תגובה שלכם מעלה לי חיוך על הפנים <3
אז מקווה שאהבתם מעל 10 + ממשיכה ....
השקעתי כול כך הרבה בפרק הזה לקח לי המון זמן לכתוב אותו התחלתי אתמול והמשכתי היום , אבל עדיין חחחחחחחחחחחחחחחחחחח , הערות על הכתיבה מתקבלות בברכה אם יש משהו לשפר או לתקן אשמח לשמוע .....

מפת מדינות ארצות הברית - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%90%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA

נעדרת – פרק 10 (הסיפור שלכם)

A-188 27/02/2013 1316 צפיות 26 תגובות
פרק 10 , פרק ארוך במיוחד , פרק ספיישל במיוחד בשבילכם !!
מוקדש לכול הנסיכות והנסיכים שקוראים את הסיפור שלי ולוקחים בו חלק , אתם מדהימים כול תגובה שלכם מעלה לי חיוך על הפנים <3
אז מקווה שאהבתם מעל 10 + ממשיכה ....
השקעתי כול כך הרבה בפרק הזה לקח לי המון זמן לכתוב אותו התחלתי אתמול והמשכתי היום , אבל עדיין חחחחחחחחחחחחחחחחחחח , הערות על הכתיבה מתקבלות בברכה אם יש משהו לשפר או לתקן אשמח לשמוע .....

מפת מדינות ארצות הברית - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%90%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA

-קנטקי-

-נקודת מבט ר'יי-

"היי היילי!!" קראתי אליה והיא סוף סוך הביטה לעברי אחרי שעות ארוכות שהיא רק הביטה בחלון .
"מה יש לך ? את נראית כאילו הרגו לך מישהו " אמרתי לה בזמן שעברתי על הרשימות של ניק .
היא באה לומר משהו אבל ניק נכנס אל החדר והיא סתמה , לא אמרה דבר והחזירה את מבטה אל החלון .
"מה יש לה ?" שאלתי בשקט את ניק והוא רק משך בכתפיו והתיישב על המיטה לידי .
"אז היילי " אמר ניק בנימה טיפה מוזרה .
היילי קפאה במקומה , לא זזה ואני חושבת אפילו לא נשמה מרוב שהיא נעמדה קפואה והביטה במביט ריק אל הנוף המשתקף מהחלון .
"מה ?" שאלה בשקט לאחר שהתאפסה על עצמה , "אולי תבואי איתי לקנות לאכול" אמר לה .
"אין לי כוח , תלך עם ר'יי" אמרה והציע אותי , מהר הנהנתי בראשי , "אני צריכה לעבור על הרשימות , תלכו אתם" אמרתי להם .
"אנחנו הולכים " אמר והוביל את היילי שלא רצתה אל מחוץ לחדר .
"אוקיי זה היה מוזר , אני לא רוצה לדעת מה קרה או מה הולך בניהם אני חייבת לסיים לעבור על כול הרשימות .
הבטתי אל עבר מפת ארצות הברית שפרושה על רגליי , ולידי דף שורות שקצת התקמט הכתוב בכתב היד של ניק .
עברתי על כול טורי הקבוצות , טקסס , אלבמה , ניו יורק , ועצרתי עם העט מעל קנטקי .
אוקיי מפה אנחנו צריכים לנסו הישר אל אילנוי המדינה השכנה לקנטקי .
ריין וברונו בדיוק נכנסו לחדר נושאים מזוודות גדולות , "לאן הולכים מפה ?" שאל בורנו בחיוך .
החיוך שלו צבט לי בלב , אני לא מאמינה שמכול הבנים בבית נתקעתי עם ברונו בקבוצה .
אני לעולם לא ישכח מה שרה בנינו בחורף שעבר , את המקרה הקטנטן הזה שעד היום שובר לי את הלב , אני שונאת את בורנו
בכול לבי , אני לא מאמינה שדווקא אני מכול הבנות בבית נתקעתי אתו בקבוצה הזאת .
"אילנוי " אמרתי בחיוך מזויף אל ברונו , ריין נשכבה על המיטה שלה וחיברה את הפלאפון שלה למטען .

-אלבמה-

-נקודת מבט ג'ן-

ישבנו כולנו בחדר , ואני בטוחה שבמוחות של כולנו עברה את אותה השאלה , במוחות של כולם עברה השאלה הזאת .
'איפה נעלמה בלייר ?'
זה כול כך מוזר , ולא נכון , לא הגיוני , ולא מציאותי .
איך היא נעלמה סתם ככה ? לא אמרה דבר ונעלמה כאילו בלעה אותה האדמה , זה לא מתאים לבלייר , זה נוגד את האופי שלה .
"אז מה עושים עכשיו ?" שאלה שירז והניחה את הראש שלה על הכתף של ג'ק שישב לידה .
"נמצא את זה שדיברת אתו , ונדרוש ממנו תשובות , אולי הוא יודע משהו , אולי בלייר הייתה פה בעיירה או שהיא איכשהו קשורה לכאן" אמר טום .
"כבר אי אפשר ככה ! לאן היא נעלמה ?" שאלה בריטני בייאוש .
והנה עוד שאלה שנותרת בלי תשובה , שאלה שאף אחד לא יכול לענות עליה , לא אנחנו , לא המשפחה , ולא המשטרה .
"שובל איפה פגשת אותו ?" שאל ג'ק את שובל והעיר אותה מהמחשבות העמוקות ששקעה בהם .
"ליד הכנסייה , לא רחוק מכאן , בערך שלוש דקות הליכה " אמרה .
"איך הוא נראה ?" שאל טום .
"עור שחום , שיער חום בהיר , ועניים חומות , די גבוה , הוא לבש ג'ינס כחול וחולצת טריקו שחורה " אמרה .
"אז אנחנו נלך לבדוק מה קורה שם , וניראה אולי נמצא אותו , אתן בנתיים תעשו את מה שאתן עושות , דברי בנות אני יודע" אמר מצחקק ג'ק .
הם קמו והלכו , "אז מה נעשה בינתיים ?" שאלה בריטני ונשכבה אחורנית על המיטה שלה ונאנחה בקול .
"נשתעמם " אמרה שובל ונאנחה בדיוק כמו בריטני .

-טקסס-

-נקודת מבט אביה-

"אוסטין !!" צעקתי וישר קמתי לעברו , בצעדים כושלים הוא נכנס אל החדר וסגר אחריו את הדלת , הוא נאנק בכאב ורק בשביל לשבת על הכסא עלה לו במאמץ אדיר .
"מה קרה לך ?" שאלתי ורצתי להביא מחדר המקלחת את הערכה עזרה ראשונה .
מרחתי על צמר גפן לבן קצת חומר חיטוי ועברתי על כול הפצעים הפתוחים שעל פניו של אוסטין , ועל כמה חבורות רציניות בגופו .
"מה לעזאזל קרה לך ?" שאלתי לאחר כמה דקות שהוא התאושש במקצת .
הוא שפשף את ראשו ונאנח בכאב , "אני זוכרת שנסעתי על האופנוע , מאחורי רום , נסענו על הכביש הארוך שמחוץ לעיירה המוביל אל העיירה השכנה לה " אמר ובהה במבט אטום וריק ברצפה .
"ואז … ?" דרבנתי אותו שימשיך לספר לי את הסיפור , לאחר רגע הוא נשם עמוקות והמשיך לספר .
"פתאום הכול ניהיה שחור , פקחתי את העניים וקמתי מהכביש , האופנוע עף לעבר השני של הכביש , ורום איננה" אמר לי .
"איננה ? , מה זאת אומרת איננה ? לאן היא יכולה להיעלם ?" שאלתי אותו עצבנית בזמן ששמתי פלסטרים שקופים על החתכים והפצועים הפתוחים .
"איננה" אמר כהד על דבריו , והרים את מבטו מהרצפה אל עניי , בהיתי בתוך עיניו החומות בוהקות , מבט ריקני נשקף מעיניו .
"ואיפה שון ?" שאלתי אותו לאחר שעיקלתי את דבריו של אוסטין , "הוא יצא לחפש אתכם אחרי שלא חזרתם עם האופנוע" אמרתי לאוסטין .
"שון ? , לא ראיתי את שון בדרך לפה , והרכב של כריס בכלל בחנייה , איך הוא הלך לחפש אותנו ?" שאל אוסטין מבולבל , וגרם לי להתבלבל עוד יותר .
"אלוהים " מלמלתי , "מה הולך פה ?!? " שאלתי את אוסטין עצבנית , הרגשתי איך כול העצבים בגופי מתאספים וממלאים אותי .
"זה לא הגיוני !! לאן הם כבר יכולים להיעלם ??? מה הם נעלמו כמו בלייר ? ככה סתם ??" הצפתי את אוסטין שאלות .
"אביה , אני לא יודע שום דבר , התעוררתי על הכביש מרוח בדם , למרות שאני לא זוכר בכלל שעפתי מהאופנוע בשביל לאבד את ההכרה" אמר לי .
"אני לא יודע שום דבר , ובמיוחד לא מה הולך פה , ואין לי מושג לאן כולם נעלמו !" אמר לי עצבני יותר ממני .
"ואיפה כריס ? הוא הלך אתכם לא ?" שאלתי אותו בנימה יותר רגועה כדי לא לעצבן אותו עוד יותר .
"לא הוא החליט שלא בא לו לבוא , והלך לחדר שלכן לשבת קצת עם אלין וטים" אמר אוסטין כדרך אגב.
הרמתי גבה , באמת ? אלין וטים ? .
יצאתי מהחדר בלי לומר דבר , והלכתי אל החדר השכן שלנו , של הבנות .
פתחתי את הדלת בתנופה , אבל החדר ריק , ריק מהכול , הבגדים של אלין נעלמו וגם אלין , ומסתבר שגם כריס .
אוסטין הופיע מאחורי שהוא נאחז בדלת לתמיכה , "איפה הם ?" שאל ונאנק בכאב רק מהמאמץ , בלי להביט בכלל בחדר .
"נעלמו , בדיוק כמו כולם" אמרתי בשקט .

-ניו יורק-

-נקודת מבט מייקל –

חזרנו בחזרה אל המלון , הבנות כבר התחילו לארוז את הדברים שלהן , אני טיילור וקייל ארזנו גם את שלנו במהירות רבה יותר משל הבנות .
בזמן שקייל מסיים לארוז את המזוודה שלו , עברתי על כול הרשימות שניק נתן לי עם פירוטים ומפות ואיך להגיע לכול מקום , ועם כתובות של כול מיני
מקומות , ומספרי טלפון שונים , הוא חילק רשימות כאלה לכול קבוצה .
"מפה נוסעים למיין , זה במרחק של 26 שעות נסיעה מפה , צפונה מניו יורק " אמרתי אל טיילור וקייל שסיימו לארוז והתיישבו על המיטות שלהם .
"מיין ? , ההורים של בלייר גרים שמה לא ?" שאל אותי קייל .
העפתי מבט נוסף ברשימות , ליד המדינה מיין כתוב שמם של ההורים שלה כתובת , ומספרי טלפון, "כן" אמרתי מאמת את דבריו .
"אז מתי יוצאים לדרך ?" שאל טיילור וקם מהמיטה שלו .
"ברגע שהבנות יהיו מוכנות , נצא לדרכינו" אמר קייל .
הנהנתי כתגובה וקמתי גם אני מהמיטה , התחלנו להעביר את המזוודות אל הרכב של טיילור , וחלק מהמזוודות של הבנות .
יש להם עוד קצת כדי לסיים ואז כולנו נצא מניו יורק , ונסע היישר למיין .

-נקודת מבט האנה-

הבנים הורידו אל הרכב את המזוודות , הם אמרו לנו שמפה אנחנו נוסעים היישר אל מיין .
סיימתי לארוז את המזוודה האחרונה שלי ומייקל עזר לי להוריד אותה אל הרכב , כולם כבר חיכו ברכב רק לי .
"מוכנים לזוז ?" שאל טיילור שנכנסתי אל מקומי במושב האחורי לי ג'סמין וסטפני.
וקייל כבר על האופנוע שלו מוכן לנסיעה הארוכה שמחכה לנו , "כן" אמרתי והתמקמתי במקומי .
הוא התניע את הרכב , המנוע הדומם התעורר לחיים בשאגה שקטה , טיילור לחץ על הגז ועלה על הכביש , קייל אחריו נוסע במהירות שלו .
והנה , אנחנו בדרכנו אל מיין .

-קנטקי-

-נקודת מבט היילי-

עכשיו אנחנו בדרכנו אל אילנוי , הנסיעה ארוכה ולא נגמרת , ובשבילי זה כמו סיוט .
ברונו נהג , לצידו במושב הנוסע הקדמי ישבה ריין , ומאחורה ישבנו אני ר'יי וניק , כשניק באמצע ואני ור'יי משני צדדיו .
לא הפסקתי להזיע , והלחץ רק גאה בי ושיגע אותי , ניהיה לי חם , חם מאוד , הרגשתי כאילו אני בוערת מבפנים ומבחוץ .
גל של רעד נוסף פקד אותי , אגרפתי את ידי כדי להשתלט על הרעד לפני שמישהו יספיק לשים לב .
אבל ניק שם לב מכיוון ששלח אלי מבטים כול רגע , הוא הניח יד שרירית וגדולה על ברכיי , והמגע שלו איכשהו עזר לי להפסיק את הרעד המעצבן שהשתלט עלי .
שכבת זיעה כיסתה את מצחי , וחם לי כול כך , לחצתי על הכפתור החשמלי הפותח את החלון כדי שאוויר צח וקריר יכנס פנימה .
"היילי קר , תסגרי את החלון" התלוננה ריין , וברונו סגר את החלון שלי עם הכפתור השולט על כול החלונות .
"תרגעי" ביטא ניק בשפתיו בלי להוציא שום קול מפיו , הנהנתי קלות וחיפשתי אחר נקודת אחיזה במבטי כדי לא להשתגע .
ר'יי ישנה וברונו מגניב אליה מבטים דרך המראה האחורית , אבל מיד מחזיר את מבטו אל הכביש , ריין שיחקה באייפון של ריין .
ניק ליטף את הרגל שלי וגרם לי לסוג של שקט נפשי , אבל ביחד עם זה להמון רגשות שמציפים אותי .
אני לא מאמינה שהוא גילה , הוא גילה את הפרט הכי אפל ואישי עלי , לא רציתי שאף אחד ידע על זה .
העפתי את ידו מרגלי בעצבנות והעדפתי לתת לרעד להשתלט עלי , הבטתי על דמותי המשתקפת על זכוכית החלון .
העניים הכחולות ירוקות שלי הביטו אלי בחזרה , ושיערי הבלונדיני גלי אסוף בקוקו גבוה ומרושל .
מתחת לעניי התנוססו שקי שינה שחורים מחוסר שינה בלילה האחרון , רק התהפכתי במיטתה משתגעת מהכול .
העניים שלי אדומות ושרופות , אני יודעת שאני מכורה , אני חייבת את זה , אבל לא נותר שום דבר מזה.
ניק שפך הכול באסלה והוריד את המים .

עברה חצי שעה נוספת של הנסיעה הזאת , נסיעה ארוכה שנמשכת כמו נצח , ואני לא מפסיקה לרעוד במקומי , ולהזיע , עניי אדומות ושורפות ואני רק משתגעת ברכב הסגור .
ריין נרדמה , וברונו נהג בשקט , רק אני וניק עוד היינו ערים .
הוא הניח את ראשו על כתפיי , "אני מבטיח לך היילי , אני יעזור לך" לחש בשקט כדי שברונו לא ישמע .
בהתחלה לא עניתי לו , רק זזתי במקומי בחוסר נוחות וניגבתי את הזיעה שהצטברה על מצחי בכף ידי .
"ניק.." מלמלתי בשקט אבל הוא קטע אותי .
"אני יעזור לך" אמר כהד על דבריו ממקודם ונשק על כתפי , "את לא לבד" אמר לי ועצם את עיניו בשביל שגם הוא יוכל לישון .
"תנסי לישון גם" אמר בשקט כשעיניו עצומות .
"בסדר" מלמלתי ועצמתי גם אני את עניי נשענת על חלון הזכוכית הקריר .

-טקסס-

-נקודת מבט רום-

התעוררתי לצד הכביש , 'איפה אני לעזאזל ?' שאלתי את עצמי וקמתי לאט לאט לעמידה .
הבטתי מסביבי , הכול ריק ושקט , ושום מכונית לא עברה בכביש השומם והארוך הנמשך קילומטרים אל העיירה בה היינו וקילומטרים נוספים אל העיירה השכנה .
ואני באמצע , בלי שום כלי תחבורה , ייקח לי שעות על גבי שעות להגיע למקום כול שהוא .
איפה אוסטין בכלל? , הדבר האחרון שאני זוכרת זה שעפתי מהאופנוע .
העפתי מבט מהיר על גופי , אני בסדר , אין עלי שום פצע , אולי רק כמה שריטות קטנות , ועייפות וחולשה פקדו אותי .
זה לא הגיוני שאוסטין הלך והשאיר אותי פה לבד , זה לא הגיוני בכלל .
הבטתי אל מעבר שני הצדדים של הכביש , אבל הכול מדב ושדות צהובים , הנוף הדרומי של טקסס .
הבטתי אל עבר שני הכיוונים אליהם הכביש אספלט השחור מוביל , 'באיזה כיוון העיירה בה היינו ?' שאלתי את עצמי וניסיתי להחליט לאיזה כיוון לפנות .
לבסוף החלטתי ללכת לכיוון מזרחה , התחלתי לצעוד לצד הכביש , השמש החזקה הקופחת מעל ראשי סנוורה אותי והיה קשה לי ללכת , מפני החום ומפני החולשה שהרגשתי .
מעניין מה קרה לאוסטין , מעניין לאן הוא נעלם ומעניין אם הוא בדר ושהוא לא נפגע מהתאונה הקטנה שקרתה לנו .
"לעזאזל" מלמלתי בעצבים והשקפתי על עניי מביטה אל עבר האופק של הכביש , הכול כול כך רחוק מהכול , אני יצטרך ללכת
עכשיו קילומטרים עד שאני יגיע לעיירה כול שהיא .
החום המעיק סגר עלי , הרגשתי מסוחררת יותר ממקודם שקמתי , הבחנתי במשהו המתקדם במהירות בכביש .
צמצמתי את עניי כדי לראות מה מתקדם לעברינו , ואז קלטתי את הרכב של כריס נוסע במהירות על הכביש לכיווני .
"היי!!" צעקתי ונופפתי בידי כדי שמי שלא נוהג ברכב יראה אותי .

-נקודת מבט אלין-

פשוט נמאס לי מהכול , אני כבר לא יכולה להישאר פה , אני לא יכולה להיות במקום הזה , קרובה לכריס , מספיק היה קשה לי בבית בטולדו , ועכשיו בכלל .
ארזתי את כול הדברים שלי ונסעתי אל שדה התעופה הקטן שבטקסס , בלי ששמתי לב , כריס עקב אחרי במונית שונה .
"לאן את חושבת שאת הולכת ?" צעק עלי כשיצאתי מהמונית אוחזת ביד אחד בטים וביד השנייה במזוודה הגדולה .
"בחזרה לטולדו" אמרתי בקול מת וניסיתי כמה שיותר להימנע ממבט עיניו .
"את לא הולכת לשום מקום , אמרנו שאנחנו ביחד בסיפור הזה ושננסה כמה שיותר למצוא את בלייר " אמר בעצבנות .
הרגשתי איך כול הזעם שמילא אותי בחודשים האחרונים והארוכים משתלט עלי , ונתתי להכול לצאת החוצה , אני לא יכולה יותר ככה
הוא חייב לדעת את כול האמת .
"כריס נמאס לי לראות אותך בכול יום , אתה שברת לי את הלב !!" צעקתי עליו .
"חשבתי שהתגברת על זה , הרי תראי יש לך כבר ילד ממישהו אחר , בדיוק אחרי שנפרדנו " אמר לי וכול מילה שלו ננעצה בלבי כמו סכין .
"אתה דפוק או שאתה עושה את עצמך ?" שאלתי בעצבים .
הוא לא ענה ורק שלח לעברי מבטים , כול מבט שלו גרם ללבי להחסיר פעימה , ולבטני להתכווץ .
"אני לא התגברתי עליך , אני לעולם לא יתגבר עלייך" אמרת והפעם יותר בשקט .
"אני חושב שהתגברת יופי!" אמר והביט לכיוון של טים שעל פניו הקטנות והתינוקיות יש מבט מופתע ולא מבין מה קורה פה .
"אני לא התגברתי כריס ! , אני לא יכולה להתגבר כי אני מחזיקה את הילד שלך בידיים !!" צעקתי עליו .
נתתי להכול לצאת החוצה , לכול האמת , לרגשות שלי שניסיתי להסתיר המון בזמן האחרון נתתי להם לברוח החוצה בדיוק כמו האמת .
לא הצליח להביט על פניו של כריס , רק נעצתי מבט קר ברצפה , אבל מזווית עין הצלחתי להבחין במבט המופתע שעל פניו .
הוא לא הצליח לומר דבר , כול המילים שלו הלכו לאיבוד , הוא ניסה לומר משהו אבל רק גמגם .
"זה הילד שלי ?" שאל מגמגם והמבט שעל פניו היה מבולבל עוד יותר .
הרמתי את מבטי מהרצפה ונעצתי את מבטי הישר בעיניו הכחולות ירוקות , "כן כריס , לעזאזל זה הילד שלך" אמרתי בשקט .
הרגשתי איך הכול עוצר מלכת , הכול שקט מסביבי , בכול מקרה לא היו אנשים בכלל , הכול היה ריק ושומם רק אני כריס , וטים התינוק שבידיי .
הכאב שבעיניו של כריס השתקפו לעברי , לא הצלחתי להביט עוד בעיניו , אז הזזתי את מבטי בחזרה אל הרצפה .
לקחתי את המזוודה שלי ובאתי להתקדם אל עבר הכניסה לשדה התעופה הקטן .
הרגשתי יד גדולה ושרירית אוחזת במותניי , הבטתי לעבר היד ואז לעבר כריס , "אני מצטער" לחש באוזניי ולקח את טים מידיי .
הנחתי את המזוודה בחזרה על הרצפה , "כריס זה בסדר את הלא חייב להעמיד פנים שאכפת לך" אמרתי לו והתקדמתי לעברו כדי לקחת את טים מידיו .
הוא לא נתן לי לקחת אותו , הוא רק משך בידו הפנויה אותי לחיקו וחיבק אותי ואת טים התינוק שחייך חיוך לא מובן .
"אני מצטער" לחש לי שוב באוזניי , ואז הרגשתי את השפתיים שלו על השפתיים שלי , הוא נישק אותי , אני לא התנגדתי ונישקתי אותו בחזרה .
כול הרגשות שלי אליו שניסיתי להדחיק הציפו אותי , אני אוהבת את כריס , מעולם לא הפסקתי לאהוב , ואני לעולם לא יפסיק לאהוב .


תגובות (26)

טוב תשמעי קראתי את הפרק כבר פעמיים, פעם אחת רגילה ופעם אחת כדי למצוא הערות ודברים שאפר לשפר……
אבל הגעתי למסקנה שזה סיפור מושלם<3
אי אפשר לתקן אותו!!!!!!!
מושלם,כמו מי שכתב אותו<3
תמשיכי כמה שיותר מהר*_*
love you<3
-N.K-

27/02/2013 10:12

אמאאאאאאאאאאא
איזה מושלמותתתתתתתת
אבייה שיחקת אותה
איזה סיפור מושלמיייייייי
איזו עלילה מדהימה
אני מתה על זה
וסוף סוף אלין גילתה לכריס:)
חחחחח איזה כיףףףף
חסר לך את לא ממשיכה בקרוב ממש
כי אחרת יהיה לך עסק איתי
אני יעשה לך…(אמממ אין לי מושג.. אז תמשיכי מהר כי נתקעתי פה אין לי מושג מה להגיד לך כדי שתמשיכי…)
חח אהובה שלי זה מושלם כמעט כמוךךך
חפרתיייי
חחחח
ביי

רגע
עכשיו

בייי
:)

27/02/2013 10:13

יאוווווווווווווו כמה חיכיתי לרגע הזה שהיא תספר לווווווו מהמםםםםםםםםםם מהמם מהמםםםםםם תמשיכיייייייי!!!!!!!!!!!!

27/02/2013 10:18

אביה הסיפורים שלך מדהימים ומרתקים! הכתיבה שלך כל כך סוחפת ומרתקת ואת תמיד מצליחה להשאיר אותי במתח: )
יש לי רק הערה קטנטונת- שמתי לב שאת הפעלים בזמן עתיד את תמיד כותבת עם יוד ( אני יעזור לך…) כשבעצם צריך לכתוב עם אלף (אני אעזור לך…)
מקווה שלא העלבתי או משהו כזה; )

27/02/2013 10:33

פרק מושלםם ובכללי הסיפור מדהים.
כל פעם הוא סוחף ומרגש ומה לא מחדש.
תמשיכי מהר!!!

27/02/2013 10:44

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייי! :)

27/02/2013 10:47

מושלם מושלם מושלם !!!! אין לי מילה אחרת אני מאוהבת בסיפור הזה ובך ובדמויות ובמתח שאת עושה ושאת אפילו נראלי לא מתכוונת אליו.
את לא מבינה כמה אני אוהבת את הסיפורים והכתיבה שלך !
אין לי אפילו מה להעיר ! זה מושלם !
ויש מצב את כותבת את התיאור של ניק כי אני לא זוכרת איך הוא נראה :)
חחחחחחחח אוהבת אותך נסיכה 3>

27/02/2013 10:47

תמשיכי
כי אם לא
יש לך עסק איתי
ברור?!

27/02/2013 11:10

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את כשרונית ברמות שלא ראיתי….
הארתי לילדים בכיתה שלי את הסיפורים שלך והם אמרו שאין מצב שילדה כתבה את זה…
אז אמרתי להם שיש מצב כי את מיוחדת♥
ומצאתי סרטון כואב ומצחיק מההופעה אתמול של וואן די…
דיירקשניות כנסו:http://www.youtube.com/watch?v=UoLomYTOCnQ

27/02/2013 11:11

מדהים מדהים מדהים!! זה מושלם!
אני מצפה להמשך בקרוב מאוד!!!
<3<3<3

27/02/2013 11:26

בדיוק 10 תגובות!!! תמשיכככי <3

27/02/2013 11:28

תודהה מדיהמיים ומדהימות כל התגובותת המדהימות האלהה , אני לא יכול הלתאר לכם כמה זה משמח אותי ונותן לי עוד כוח ורצון להמשיך הלאה ……
אוהבתתת את כולכםם , אני מתחילה עכשיו לכתוב את הפרק אני לא יודעת מתי אני יעלה עוד פרק א זה היום או מחר …. אבל יש למה לצפות <3 <3 <3

27/02/2013 11:49

תמשיכייי , מה קרה בין ר'יי לברונו ?
ומי זה ברונו ?!
תמשיכייי !!!

27/02/2013 12:23

היי אביה יש מצב את עונה לי למייל !?

27/02/2013 12:29

וואו פשוט מהמם תמשיכיי!!!!

27/02/2013 15:53

אביייהההה נווו תמשיכייייי אני מחכה כבר ! תעלי עכשיו -,-!
פליזוש ? נו אני במתח !

28/02/2013 14:53

אביייהההה נווו תמשיכייייי אני מחכה כבר ! תעלי עכשיו -,-!
פליזוש ? נו אני במתח !

28/02/2013 14:54

חיים שלי עדיין לא כתבתי את הפרק , אני יוכל להמשיך רק מחר , סורי :/
❤❤❤

28/02/2013 15:00

>_< :(

28/02/2013 15:37

אביה, מתי את מעלה את הפרק הבא אני במתח…XD
<3
-N.K-

01/03/2013 11:29

אני לא בבית :/
רק בערב אני יוכל להמשיך ;-)

02/03/2013 01:18

אז אני יחכהXD

02/03/2013 01:24

אני מחכהההההההה !!!!! -,-
אוף תעלי כבר !
ואיך ניק נראה אני חייבת חייבת חייבת לדעת ;)
תמשיכיייי היום !

02/03/2013 15:53

אביהההההה למה את לא ממשיכההה :( אני עצובה תמשיכי היום פליזזזזזז

03/03/2013 08:58

כן תמשיכי היום!!!!!!!

03/03/2013 09:02

אני ימשיך היום הפרק יעלה בקרוב , אני מתחילה לכתוב אותו , ובנוסף אני יכתוב הרציתי להוסיף תיאור קצרצר של כול הדמויות בסיפור , פאקינג 23 איש חחחחחחחחחחח זה יהיה קשה , אבל אני מתה עליכם ❤❤

03/03/2013 09:16
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך