A-188
מקווה שאהבתם , מחר אני יעלה את פרק 3 ואני ימשיך גם את הסיפור Live My Life ....
מעל שבע תגובות ממשיכה את הסיפור D:
תודה על כול התגובות המדהימות שלכם , באמת שאתם עושים לי את היום עם התגובות שלכם ....
בהמשך הסיפור הם יעברו גם מקומות , הם היו בכול ארצות הברית D:
אז תגיבו , ומקווה שאהבתם את הסיפור , אם יש הערוך על הכתיבה או משהו אשמח לשמוח :)
וטוב דיי חפרתי *~*

נעדרת – פרק 2 (הסיפור שלכם)

A-188 16/02/2013 1366 צפיות 20 תגובות
מקווה שאהבתם , מחר אני יעלה את פרק 3 ואני ימשיך גם את הסיפור Live My Life ....
מעל שבע תגובות ממשיכה את הסיפור D:
תודה על כול התגובות המדהימות שלכם , באמת שאתם עושים לי את היום עם התגובות שלכם ....
בהמשך הסיפור הם יעברו גם מקומות , הם היו בכול ארצות הברית D:
אז תגיבו , ומקווה שאהבתם את הסיפור , אם יש הערוך על הכתיבה או משהו אשמח לשמוח :)
וטוב דיי חפרתי *~*

-כעבור שבוע –

-נקודת מבטה של האנה-

התעוררתי די מאוחר , הבטתי על השעון המתקתק שעל הקיר , קרוב לשעה 12 בצהריים .
העפתי מבט מהיר על החדר , סטפני ישנה שינה עמוקה במיטה התחתונה בקומותיים שממולי , במיטה שמעליה בריטני קראה ספר .
קמתי מהמיטה באי חשק , הבטתי על המיטה שתחתי , ור'יי גם היא ישנה שינה עמוקה .
יצאתי מהחדר אל המסדרון , והלכתי אל חדר המקלחת שבקצה המסדרון , זה די קשה לחלוק בית עם 23 איש .
במרתף יש חדר מקלחת נוסף , וגם בעליית הגג , וכולם מתחלקים בכול חדרי המקלחת .
דלת חדר המקלחת סגורה , דפקתי על הדלת , "מי פה ?" שאלתי את מי שנמצא בפנים .
"זה אני , אני כבר יוצא " שמעתי את קולו של ניק .
תוך דקה אחת הוא יצא , "אתה כמו בחורה" מלמלתי צוחקת ונכנסתי מהר אל חדר המקלחת בעוד הוא צוחק .
שטפתי פנים וצחצחתי שיניים , והנה מתחיל עוד יום של לשבור את הראש לאן נעלמה בלייר .
עבר שבוע מאז , מאז שהיא נעלמה כאילו מחקה אותה האדמה .
הגשנו דוח היעדרות במשטרה , אבל הם אמרו שצריכים לעבור 24 שעות כדי שיכריזו עליה כנעדרת .
והנה עבר שבוע מאז שהיא נעלמה .
הבטתי על הבואה שלי במראה , שיערי החום בלונדיני החלק נח בשלמות על גבי והגיע כמעט עד למותניי .
עניי הירוקות הביטו בי בחזרה בוחנות אותי כמו שאני בוחנת את דמותי הנמצאת במראה .
יצאתי מחדר המקלחת ובריטני נכנסה מיד אחרי , ירדתי אל הקומה התחתונה .
דלת הכניסה של הבית פתוחה ובשביל הגישה הצמוד לכביש , אוסטין ושון מנקים את הרכבים , הם כאלה חתיכים .
השיער השחור חזק של שון המסופר בתספורת קוצים פרועה הבריק לאור השמש , חיוך יפה מרוח על פניו ועיניו הכחולות בהירות בוהקות .
העיינים החומות של אוסטין בהקו גם הן לאור השמש , ושיערו החום קצוץ בתספורת צבאית .
לידם ישבו כריס שירז וג'סמין .
לכריס יש שיער בלונדיני בתספורת קצוצה דומה לשל אוסטין , ועניים כחולות ירוקות מושלמות .
שירז בעלת שיער חום גלי וארוך , עניים ירוקות זוהרות היא רזה וגבוהה .
ג'סמין בעלת שיער שטני בלונדיני ארוך המגיע עד אמצע הגב , עניים ירוקות זוהרות דומות לשל שירז , יש לה חיוך יפה החושף גומות חן מתוקות .
נופפתי להם לשלום והתקדמתי אל עבר המטבח , ג'ק , טום , ומייקל ישבו כרגיל ועישנו סיגריה .
חייכתי אליהם והלכתי אל עבר הסלון , רום ישבה וצפתה בטלוויזיה בעוד אביה שוכבת על ברכיה ומנסה לישון .
ג'ן והיילי ישבו על הספה השנייה צפו גם הן בלית ברירה בתוכנית בישול שרום החליטה לראות .
כנראה כול השאר בחדרים בחצר או המרתף , ישבתי ליד ג'ן והיילי וראיתי גם אני בלית ברירה את התוכנית בישול .
"איפה אלין וטים?" שאלה אותי ג'ן בלי להוריד את ענייה מהמסך .
"אני חושבת בחוץ בחצר " אמרתי לה ומשכתי בכתפיי .
"אה אוקיי" מלמלה , קמתי מהספה ויצאתי בחוץ אל החצר .
ושמה מצאתי את אלין מרימה בידיה את טים התינוק הקטן , אלין יצאה בערך שלושה חודשים עם
כריס , הוא עזב אותה בלי לדעת שהיא בהריון .
הם גרים באותו הבית , וכריס בכלל לא יודע שיש לו ילד , הוא מרים אותו ומשחק אתו בלי לדעת שזה הילד שלו .
"היי" אמרתי לאלין והתיישבתי על הספת נדנדה לידה .
"היי " אמרה והניחה את טים על ידיה , טים בסך הכול בן שלושה חודשים .
"את לא חושבת שהגיע הזמן לספר לכריס?" שאלתי אותה בלי להוריד את עניי מטים הקטן והחמוד .
יש לו שיער בדיוק כמו של אלין פלומה רכה בצבע בלונדיני שטני אבל הוא לקח את צבע עיניו של כריס כחולות ירוקות .
"אני מפחדת מהתגובה שלו , זה היה שוק עבורו , הרי יצאנו בסך הכול שלושה חודשים ועל הפעם הראשונה ששכבנו , שזאת הייתה גם הפעם הראשונה שלי בכלל , נכנסתי להריון" אמרה והכאב בענייה נצץ .
היא באמת האמינה שכריס אוהב אותה ושהוא האחד בשבילה , אבל הוא זרק אותה מיד אחרי
ששכבו , היא הייתה שבורה מזה .
במשך חצי שנה היא לא יצאה מהחדר ופחדה להיתקל בכריס בבית , ועכשיו היא עוד נכנסה להריון ממנו וילדה לו ילד .
"את חייבת לספר לו אלין , זה הילד שלו" אמרתי לה בקול נוקשה , כמה שלכריס יש מגרעות יש לו גם יתרונות .
כן יש לו אופי די חרא , והוא ערס מטומטם , אבל יש בו גם צדדים טובים .
"זה פשוט בושה , ילדה בת 16 וחצי שנכנסת להריון ויולדת בגיל 17 , זה לא גאווה , זה בושה , אני לא יכולה לספר לכריס" אמרה לי .
"אבל זה הילד שלו" אמרתי וחייכתי אל טים הקטן .
"אבל האנה את חייבת להבין , הוא עכשיו בן 19 וחצי , אני לא יכולה להפיל עליו את זה עכשיו , יש לו חיים משלו" אמרה מתרצת .
"היי בנות" שמעתי קול מוכר בדלת האחורית הצמודה לאיפה שאני ואלין ישבנו .
אלין החווירה וגמגמה מעט , "אני צריכה ללכת" אמרה במהירות ונכנסה מהר לבית כשטים בידיים שלה .
"כריס" אמרתי וחייכתי אליו , "ממש תזמון מושלם" גיחכתי .
"תזמון מושלם למה?" שאל והביט עלי בעניים הכחולות ירוקות היפות שלו .
"לא משנה" צחקתי ונכנסתי בחזרה אל הבית .
ג'ן והיילי נרדמו על הספה , גם אביה ישנה על ברכיה של רום , ורק רום צפתה מרותקת לתוכנית הבישול הארוכה שעדיין לא נגמרה .
שום דבר לא השתנה , כרגיל ג'ק טום ומייקל במטבח מעשנים והפעם ניק הצטרף אליהם , וגם אלין וטים הקטן ישבו אתם .
ג'ק הקפיץ את טים שצחקק צחוק חמוד , וניק עשה לו פרצופים מצחיקים .
"היי תקשיבו כולם" שמעתי את קולו של מייקל מהמטבח .
כולם התאספו לאט לאט במטבח הצפוף , מייקל עמד באמצע ובא לדבר .
"המשטרה התקשרה ממקודם , אין שום זכר לבלייר" אמר .
כולם התלחששו מסביב , כמו "לאיפה לעזאזל היא נעלמה?" , "ואיפה היא?" בסגנון הזה .
"אנחנו חייבים לצאת לחפש אחריה " אמר ניק וכולם השתתקו מסביב .
"אני מציע שנתחלק לקבוצות ונלך לחפש אותה ברחבי ארצות הברית" אמר מייקל בנוסף לדבריו של ניק .
"רחבי ארצות הברית ? אתם חושבים שהיא התרחקה עד כדי כך ?" שאל כריס ולקח את טים מידיה של אלין שהחווירה לגמרי .
זה כול כך מוזר שהוא מחזיק את הילד שלו בלי לדעת , אלין עוד שנייה התעלפה במקומה .
היא סלחה לכריס , אבל היא לא יכולה לשכוח את השיברון לב שגרם לה , במיוחד שיש לה תזכורת חיה בשביל זה .
"אנחנו לא יכולים לדעת , היא נעלמה כאילו נמחקה מהעולם " אמר לו ניק .
כולם התחילו להתפזר לאט לאט בבית , כולם חזרו לעיסוקיהם , רק ניק מייקל שובל ואני נשארנו לחלק את כולם לקבוצות .
לקבוצות קטנות , וכול קבוצה תצא אל חלק אחר בארצות הברית לחיפוש אחר בלייר , שנעלמה .
ניק רשם על דף שורות מדפדפת את הקבוצות –

קבוצה מספר 1 – קנטקי – ר'יי , היילי , ריין , ברונו , וניק .
קבוצה מספר 2 – ניו יורק – סטפני , האנה , ג'סמין , מייקל , קייל , וטיילור .
קבוצה מספר 3 – אלבמה – ג'ן , שירז , שובל , בריטני , ג'ק , וטום .
קבוצה מספר 4 – טקסס – אביה , רום , אלין , שון , כריס , ואוסטין .


תגובות (20)

מדהיםםםםםםםם!!!!
מחככה להמשךךךך! <3<3<3

16/02/2013 15:00

אמאאאאאאאא!!!!!!!! זה כזה יפה !!!!!!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףף !!!! אוהבת אותך 3>

16/02/2013 16:04

אומיגדדדדדדדדד השחקניתתת שליייי יאו אני חולה עליך אביה!!!!!!!!!

16/02/2013 22:58

מדהים!!
ויש אני עם שירז בקבוצה (למרות שאין לי מושג מה זה המקום הזה שאנחנו נחפש בו) אבל לא משנה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/02/2013 00:02

דייייי אמא מושלמות!!!!
אני מרותקתתתתת
מדהים אבייושית מה זה הכישרון הזה מה?!
תמשיכי כ"כ כ"כ מהר חסר לך שלא…חחחחח;)
אהבה שלי…..3>

17/02/2013 00:05

תודה על התגובות המדהימות נסיכות היום אני ימשיך את הסיפור ;-)
וגאיוש נסיכה שלי אלבמה זה מדינה בארצות הברית :-)

17/02/2013 02:19

זה היה ברור אבל איפה
ארצות הברית גדולה

17/02/2013 02:26

בפרק הבא אני יוסיף קישור של מפת ארצות הברית :-)

17/02/2013 05:03

נוווווו אביהההה !!!!!! תעלי כבר !!!!! אני מחכה ומחכה ומחכה ….. את חייבת לעלות אני מתחילה להתאהב בסיפור הזה !!!! זה סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםם…….
תמשיכי היום ! עכשיו ! פליז ?
לאב יו אביוש 3>

17/02/2013 06:02

חחחחח אהובתי בקרוב אני מעלה את הפרק , סורי רק בערב כי אני עסוקה ;)

17/02/2013 06:53

אההה…:( אופי …
אבל לפחות את מעלה בערב :)
חחחחחחח אוהבת אותך.
העלתי גם עוד פרק עם את רוצה לקרוא ;)

17/02/2013 07:28

מדהים!!!!!!!!!!!
יש לך כישרון ענק תמשיכי ^…^
גאיה אנחנו ביחד וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחח

17/02/2013 07:36

תמשיכי (:

17/02/2013 08:31

טוב אביה תקשיבי ותקשיבי לי טוב !
כדי לך מאוד לעלות פרק של נעדרת עכשיו עם לא את מתה !
חחחחחחח סתם סתם אבל נו !!!!!!! את מעלה פרק של live my life ולא של נעדרת ?! קדימה !!!!!! אני מחכה. חחחחחח לאב יו

17/02/2013 08:34

טוב אביה תקשיבי ותקשיבי לי טוב !
כדי לך מאוד לעלות פרק של נעדרת עכשיו עם לא את מתה !
חחחחחחח סתם סתם אבל נו !!!!!!! את מעלה פרק של live my life ולא של נעדרת ?! קדימה !!!!!! אני מחכה. חחחחחח לאב יו

17/02/2013 08:36

כככןןן נווו חחחח פליייייייייזזזזזזזזזזזז תעליייייי

17/02/2013 08:52

אהבתי נורא :)
אני מקווה שהסיפור הזה לא יהיה צפוי בשבילי , כי יש לך את החשיבה שלי :)
תמשיכייי !
אה ושלחתי לך במייל הודעה :)

17/02/2013 08:53

אל תדאגי אני בטוחה שתופתעי ואני עכשיו יכנס לראות התודעה ;-)

17/02/2013 08:54

אני מבין שאת לא שמה אותי…:-)
אוקיי, אני יסתדר..*_*
את כותבת מהמם!!
תמשיכי….^_^

17/02/2013 09:00

NK הוספתי אותך , אתה מייקל שחכת ? חחחחחחחחחחחחחח תראה בהקדמה את מה שכתבת לי D:

17/02/2013 11:08
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך