אז פרק עשר? נגמר!! הללויה!!
הדרמה לא מתחילה עדיין, פרק עשר נועד רק כדי להסביר לכם ולהאיר לכם קצת את האפלה.
אז מה חשבתם?
אתם מרוצים?
תשפכו!! אני מצפה לתגובות עמוסות מכולכם!!

נצח: פרק עשר

05/03/2013 804 צפיות 7 תגובות
אז פרק עשר? נגמר!! הללויה!!
הדרמה לא מתחילה עדיין, פרק עשר נועד רק כדי להסביר לכם ולהאיר לכם קצת את האפלה.
אז מה חשבתם?
אתם מרוצים?
תשפכו!! אני מצפה לתגובות עמוסות מכולכם!!

שניהם ישבו כששולחן מפריד בינהם, שולחן לבן עליו מונחות קעריות מלאות אוכל.
הוא ישב כשמרפקו שעון על ברכיו, וראשו שעון על ראשו. אליסון ישבה שידיה תוחמות את הספה שעליה ישבה ורגליה מונחות כשרווח בין שתיהן.
אליסון פתחה את פיה, "מי אתה?" שאלה, את השאלה הברורה מעליו.
הוא נאנח. "זה הולך להיות ארוך.." סינן, נשען אחורנית והניח את ידו על ראשו.

"נולדתי לפני חמש מאות שנה, בוונציה שבאיטליה. אימי זרקה אותי מהבית ליער, וגדלתי לבד, ניזון מבעלי חיים, עד שנתקלתי בעוד אחת כמוני, שמו היה לואי. הוא לימד אותי כיצד לשרוד ואימץ אותי אל חיקו. לעולם לא הייתי אנושי, אליסון. נולדתי ככה, כמו שאני. אני.. יצור. כל קיומי נתלה על דבר אחד, שרשרת מזורגגת שאחראית להמשך חיי. השרשרת מעניקה לי חיי נצח, בגוף חייתי בדמות זאב, והעיינים שלי הם הסמל לזה. הן ככה כדי להעניש אותי על זה שלא הלכתי לגיהנום וברחתי מין המוות, הן סמל פולחן ומושכות את בני מיני מקילומטרים. אני לא חי בלהקה, כי זה מסוכן. כל עוד השרשרת אינה בשטח, אני תקוע בגוף זאב. כל היא בשטח, אני חוזר לגופי האנושי ומטרתי היא להשיג את השרשרת, כי עד שלא תהרס, בני מיני ימשיכו להילחם עליה כדי לזכות בכוח עליוני על כולנו. במשך שנים נלחמנו עליה, בקרבות עקובי דם ומזוועים, בהם אח הורג אח.
"השרשרת ניזונה מאיתנו. כל עוד אנחנו חושקים בה, היא ממשיכה להתקיים ומתחזקת מרגע לרגע, וככה מושכת אותנו אליה. השרשרת הגיעה בדיוק כפי שאנחנו הגענו אל העולם, בדרך בלתי ידועה שהשטן יודע מה הלך שם.." פתח, אומלל מעצמו ומבועת מהאמת שהכאיבה לו. הוא הביט בה, וראה אותה מנקבת את מבטו בעיינים קרועות לרווחה. היא רצתה לדעת עוד, הוא ראה את זה עליה.
אליסון לא יכלה להסביר מה היא מרגישה כרגע. היא משתוקקת לדעת עוד ולהישאר בקרבתו של היצור הזה, אבל גם אדרבה- פחדה ממנו ורצתה לברוח ממנו.
הוא דיבר על שרשרת מסוימת..לפתע הרגישה במשקלה של השרשרת על צווארה, לוחצת על לוח חזה ומקררת את הלהט שהצליף בה. בטנה התהפכה והיא רצתה להקיא.
"איך קוראים לך?.." שאלה.
"דימאן צ'ארלס." ענה, מופתע מהשאלה קלילה שזרקה אליסון לאחר ההסבר הלא-הגיוני שלו. הוא ציפה שתברח מפניו אבל נראה שעיניה בערו במין להבה כזאת.
"דימאן. דימאן צ'ארלס," ניסתה את שמו בפיה. השם העביר בה רטט, והוא נשמע ישן. "למה אתה עוקב אחרי? ממתי? איך אתה מכיר אותי? מה אתה רוצה ממני?" התחילה להשליך עליו שאלות בקצב, היא רצתה לדעת עוד. הוא סיקרן אותה, וגם תגובתה כאשר פגשה בו.
הוא גיחך. "אני לא עוקב אחריך, אני פשוט אוהב להימצא בקרבתך. את לא זוכרת בעצמך? את נהגת ללטף את ראשי בחורפים, בגיל צעיר, בעודך ישבת בנדנדת הגלגל השחורה והבטת בי. את לא הראית סימני חשש, ונראית מקסימה. היית שונה. אני לא רוצה ממך דבר חוץ מקרבתך.. אני פשוט.." הוא רצה להגיד את מה שחש כלפיה, איך לשונו נבלעה בפיו והוא לא מצא מוצא. "..מחבב אותך." פלט. הוא לא רצה להגיד את זה. הוא רצה להגיד לה שהוא אוהב אותה..
היא הצליחה לחלוב חיוך, "למה אתה גר דווקא במערה?" שאלה, והחשש עזב את פניה ואת נימת קולה.
הוא חשב לרגע. "אני מניח בגלל שעם הייתי גר באמצע העיר, בתור זאב, זה לא היה הולך לי במיוחד."
היא צחקה.
הוא צחק.
והם חייכו.

**
אליסון דפקה על דלתו של דמיאן. בשקט, מפחדת להעיר אותו עם הוא כבר ישן.
"כן?" נשמע קולו. היא פתחה את הדלת בעדינות והביטה לתוך החדר בהיסוס.
החדר היה מורכב מיטה גדולה, שמצעיה היו כחולים ופסים לבנים חצו אותה. שולחן כתיבה חום היה מול המיטה, מנורת פלורנס מאירה על דפים לבנים וספרים בעלי כריכה אדומה או ירוקה לחילופין.
"דיברת על שרשרת.." הזכירה, "היא דומה לזו?" שאלה בעודה שולפת את השרשרת אשר נחה על צווארה, מתחת לחולצתה, כבר יומיים.
הוא החוויר.


תגובות (7)

: yoyo :) ערב טוב ומבורך – מודה ומתוודה כי לא הגבתי לשום סיפור שלך וההפסד כולו שלי ממש כך.

את כותבת פשוט מושלם . ריגשת אותי בכתיבה והגדלת לעשות בסיומו של הפרק העשירי : "כאשר אליסון שואלת את דמיאן בשקט האם הכוונה לשרשרת זו ???? והיא שולפת לאיטה את השרשרת שמונחת מתחת לחולצתה."

פשוט מדהים תודה ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

05/03/2013 13:32

וואו, חתיכת פרק!
מרוצים? בטח שמרוצים!! (לפחות אני …חח) בהחלט הארת לי קצת מהאפלה, הדרך שבה הצגת את בני המין שלו, בתור זאבים אבל משונים – מין מפלצות לא צפויות… מקורי מאוד! חשבתי שהם אנשי זאב רגילים ואת לקחת את הבסיס ובנית עליו דמויות שונות ומרתקות! אני רוצה לדעת עליו הכל! (פתחת לי את התיאבון! חח)
והעניין עם השרשרת! לא רק שהיא מעניקה להם צורה אחרת היא גם ניזונה מהלהט שלהם כלפיה! גאוני, גאוני, גאוני!!!
הסיפור רק הולך ונהיה מעניין יותר עם כל פרק! מדהים! אין לי מילה אחרת! סחפת אותי פנימה ולפתע הפרק נראה לי לא יותר מכמה שורות! הוא נגמר לי כל כך מהר!

אה, יש שני דברים שהפריעו לי… לא נראה לי ששמת לב לזה (קורה…חחח) אז:
1. כתבת "… וראשו שעון על ראשו." XD
2. "בעוד אחת כמוני, שמו היה לואי." – תשני ל"אחד", חשבתי בהתחלה שהתכוונת לבת והופתעתי שקראו לה לואי…חחחח

חוץ מזה, אהבתי מאוד ואת חייבת להמשיך! לא צריכה, לא יכולה – חייבת! כי אני מכורה! D: ~מדרגת~

05/03/2013 16:06

ואווו!!!!!!!! ממש יפה!!!! עכשיו קראתי את כל הפרקים! וזו שמעלי צודקת.. היו כמה טעויות אבל זה לא נורא כל כך! מחכה להמשך!!!!!! ;)

05/03/2013 22:56

בקי: תודה רבה.
נעמי: לא שמתי לטעויות אופסי XP
,תודה על המחמאות! ואיזו תגוה עמוסה! ייאי! תודה תודה תודה!
אני יודעת שאני חכמה, את לא צריכה להגיד לי..
סתם חח.
אני שמחה שנהנת ושפתחתי לך את התאבון ;) עוד מעט נאכל קצת..
חח (עם הבנת את המטאפורה..)
נועה לוי (?): גם שמחה לשמוע שיש לי קוראת חדשה, אני מקווה שתתמידי :)
תודה לכולכם, קיצור.

06/03/2013 06:53

או מי פאקינג גאד!!!!!
איזה פרק מושלם!!! אני רועדת מהתרגשות!!! D:
דמאט, הכתיבה שלך מדהימה!! :)
היא ממש מעולה! ורהוטה והתיאורים מקסימים ויפים!!
וואי, איזה פרק.!!
זההשרשרת!!! אעעאעעאע!!!! אני…א נייי… אעאעעאעעאע1!!!!
פוו..
אוקיי, אני לא מתפקדת כמו שצריך… חחח סוריי.. אבל מי יכול לתפקד כמו שצריך אחרי פרק שכזה?!
חח איזה כיף לקרוא את זה!! :)
ווי, ואת באמת גאונה, כמו שנעמי אמרה!! איזה רעיונות מופלאים!! (והיי, קראת את 'הזאבים של גרייס'? כי הקטע עם נדנדת הגלגל, וזאב והכל, מזכיר לי.. חחח לא משנה..) את מדהימה! :)

וכמו שנעמי כתבה, הטעויות.. חח.. אה, ואני חשבתי שה'אחת' ההיא שם, זה היה בגלל שהוא חיה (אנימול כאילו..), ואז חיה זה נקבה, אז כתבת אחת.. לא יודעת, כנראה זה טעות לפי התגובה שלך..חח

טוב, חפרתי טיפה (רק טיפה..חח), אז..
נסיים בזה ש.
הלוווווו!! המשך!!!!! עכשיו!!!!!! D: אני מכורה לסיפור הזה…! 3>

06/03/2013 07:51

חחחחח תודה רוז, את מיד מוזמנת לחפור ככה ♥

06/03/2013 08:03

יויו, פרק מהמם 3> 3> 3> 3>
כבר אין לי מה להגיד כי כולן מעליי כבר אמרו הכל, אז אני יסתפק במילה אחת:
תמשייייכייייייי (=

07/03/2013 11:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך