sabriel123
מי בכתה בקטע של דארק וקלייר.... נכון עצוב???? אני נקרעת...
סורי על הפרק הקצר...תהנו!!!

נקמה מתוקה פרק -17-

sabriel123 17/03/2012 1037 צפיות 19 תגובות
מי בכתה בקטע של דארק וקלייר.... נכון עצוב???? אני נקרעת...
סורי על הפרק הקצר...תהנו!!!

טוב.. מצב הרוח שלי הוא יחסית בסדר.. והחלתתי להתחשב בכן בנות.. אל הפעם באמת.. הפרק הבא יבוא ביום שני!! חאלס, בגללכן אני לא עומדת במה שאני אומרת..
עכשיו, שתדעו לכן שהפרק הזה מוקדש לבקי… שכותבת מדהים!! ומי שלא קרה איזה סיפור או סיפורון שהיא כתבה ה-פ-ס-י-ד ברמות!! הילדה הזאת מוכשרת.. כמו הרבה בנות כאן.. אבל היא..וואו!!!!

ועכשיו אחרי שכולכן כזה… סבריאל תמשיכי!!!!!!!!!!!!! אז הנה פרק 17….

פרק -17-

קלייר צרחה בפחד וירדה במדרגות. היא ראתה את דארק מוטל על הרצפה וקליע של כדור תקוע בחזהו.
היא התקרבה לעברו וראתה שהוא מדמם והוא נושם בכבדות. היא פשטה את חולצתה נשארת עם הגופייה והניחה אותו על הפצע, מנסה לעצר את הדימום.
דארק הסתכל עליה וניסה לחייך, אך היא ראתה שזה מכאיב לו. "קליר, תקשיבי לי," אמר ולקח נשימה עמוקה.
"ששש… דארק, אל תדבר, אתה עלול להחמיר את המצב, בבקשה עוד מעט נטפל בך," אמרה. היא הרגישה את הדמעות זולגות ולא יכלה לעצור אותם.
דארק הרים את ידו והחזיק את ידה של קלייר, "בבקשה, קלייר, אני רוצה שתדעי…" הוא השתעל מעט והיא ראתה שמעט דם יוצא מפיו. "אני רוצה לבקש את סליחתך, אני מצטער שהתנהגתי כמו מניאק, אני מצטער שלא התייחסתי אלייך בכבוד הראוי לך,"
הדמעות זלגו במורד לחייה, היא אחזה חזק בידו של דארק ואמרה, "אתה לא הולך למות, אתה תהיה בסדר, אני מבטיחה."
הוא חייך מעט והמשיך. היא ראתה שהוא מתקשה לנשום, "אני כל כך מצטער, קלייר, אני אוהב אותך."
קלייר חייכה מבעד לדמעות ולחשה, "אני אוהבת אותך, בבקשה אל תמות, אני לא יכולה לסבול את זה, אני לא יכולה לאבד אותך עוד פעם, בבקשה דארק, אני לא חזקה מספיק."
הוא הרים את ידו ונגע בעדינות בלחייה. "את האישה הכי חזקה שפגשתי." הוא נגע בשרשרת המפתח ואמר, "התליון הזה אולי לא שלי אבל המנעול שעל החזה שלי הוא שלך לנצח אני בטוח שאת תמצאי את המפתח הנכון ותפתחי אותו יש בו משהו בשבילך. אני אוהב אותך קלייר ולכן אני רוצה שתבטיחי לי משהו."
היא הנהנה בראשה. "הכל."
"אני רוצה שתבטיחי לי שאחרי שאני אמות תמשיכי בחייך ותמצאי גבר אחר."
"לא, דארק, אני לא מסוגלת," אמרה קלייר בבכי, היא אחזה בידו ואמרה, "אני לא מסוגלת, אתה לא עוזב אותי!"
"קלייר, תבטיחי לי," והסתכל עליה. היא ראתה את זוג העניים היפיפיות מסתכלות עליה באהבה והיא הנהנה בראשה, לא מסוגלת להפסיק לבכות.
הוא חייך ואמר, "אני אוהב אותך." הוא לקח את השרשרת בצורת מנעול שהייתה על צווארו ושם בידה וכעבור רגע ראתה איך עיניו נעצמות וזרעו נשמטת על הרצפה.
קלייר צרחה בשמו והתכופפה אליו, מנסה לעשות לו החייאה, אך זה היה חסר סיכוי והיא ידעה את זה. "אני אוהבת אותך, דארק."
היא התקרבה לעבר שפתיו ונישקה אותו. היא התרומה מהרצפה וצרחה, "צא מהחור שלא תהיה בו וולדמיר יא בן זונה מפגר, צא פחדן חסר רגשות."
היא שמעה צחוק קר וכעבור רגע היא ראתה את וולדמיר על גרם המדרגות. היא הסתכלה עליו בזעם ואמרה, "תרפא אותו, תעשה משהו!"
וולדימיר ירד במדרגות בצעדים איטיים ואמר, "אני יכול לרפא אותו אבל יש לי תנאי קטן."
היא הסתכלה עליו בשנאה והוא אמר, "אל תסתכלי עלי ככה, אני יכול לרפא אותו, אבל אני רוצה משהו בתמורה."
"מה אתה רוצה?" סיננה מבין שיניה בזעם עצור.
"את הסרטוט של אבא שלך."
"אני בחיים לא אגיד לך, גם אם הוא היה נמצא מתחת לבלטה שאתה עומד עליה." אמרה בזעם.
הוא חייך חיוך מאופק ואמר, "אז כנראה אני לא אוכל לעזור לחבר שלך וחבל כי הזמן שלו אוזל. אם אני לא אכניס אותו לחדר הניתוחים הוא יהיה מת על בטוח אני בטוח שלא תרצי בזה, נכון?"
קלייר הסתכלה על גופתו של דארק ואז פנתה להביט בוולדימיר ואמרה, "בסדר אני מוכנה לעסקה, רק תרפא אותו."
"ידעתי שאפשר לעשות איתך עסקים," הוא נקש באצבעותיו וכעבור רגע הגיעו כמה בחורים עם אלונקה והרימו את דארק על המשטח והעלו אותו החוצה.
"אז איפה הסרטוט?" שאל וולדימיר.
קלייר לא ידעה מה להגיד. היא ידעה שאם תגיד שהיא לא יודעת הוא ישליך את גופתו של דארק לכלבים או גרוע. לשקר, היא גרועה בזה, אבל היא החליטה לנסות ואמרה, "זה נמצא בבית שלי."
"זה לא בבית שלך, סקרנו את כל הדירה," אמר וולדימיר והסתכל עליה במבט חשדני.
קלייר חייכה חיוך לגלגני מבעד לדמעות ואמרה, "מה נראה לך, ששמתי את זה במקום גלוי בבית שלי?"
וולדימיר הנהן בראשו ושאל, "אז איפה זה?"
קלייר ראתה את הלהיטות בעיניו של וולדימיר ואמרה, "לא כל כך מהר, אני קודם כל רוצה לוודות שאתם תרפאו את דארק."
וולדימיר עשה כמה צעדים לעברה ואמר, "קלייר, אני לא חושב שאת בעמדה של איומים, אני זה שיכול לגרום שדארק ימות ואת לא תרצי בזה, נכון?"
"ואם דארק ימות אתה תוכל לשכוח מהסרטוט."
וולדימיר לקח נשימה עמוקה וקלייר ראתה שהוא מתאמץ להירגע. "בסדר, אני מבטיח שלא אגע באחד משערות ראשו של דארק אחרי שתתני לי את הסרטוט."
"ו-?" המשיכה קלייר.
"ולשחרר אותו ואותך ברגע שהסרטוט יהיה בידכם."
קלייר הנהנה בראשה ואמרה, "אני לא סומכת עלייך, אני מעדיפה לדבר עם ליונל."
וולדימיר נשף בזעם ואמר, "בסדר, נעלה אבל למעלה, המקום הזה מתחיל לעצבן אותו יש כאן ריח מסריח של דם."
הם עלו למעלה ומספר שומרים אחזו בקלייר בגסות ודחפו אותה לעבר המטבח. הם הושיבו אותה על הכיסא סביב השולחן ונעמדו משתי צדדיה. כעבור כה דקות ליונל הגיע והתיישב מולה.
"שמעתי שאת רוצה לדבר איתי," אמר והסתכל עליה.
קלייר לקחה נשימה עמוקה ולחשה בשקט "אני מדברת איתך כי אני סומכת עלייך, אני יודעת שאתה לא עובד בשביל החמור הזה, אני יודעת שאתה בחיים לא תבגוד בדארק, בבקשה תעזור לי,"
ליונל התרחק ממנה מעט ואמר בקשיחות, "אם באת לדבר איתי על עזרה אז תדעי שאני לא מתכוון לחזור לסי האי. אי סבלתי שם מספיק מהיחס המשפיל ומהתנאים המגעילים."
קלייר הסתכלה על המטבח הגדול ושאלה, "כאן אתה מקבל את היחס הרצוי לך?"
"זה יספיק קלייר," אמר ליונל ונעמד. "אם זה מה שאת רוצה לדבר איתי אז את מבזבזת את זמני." והו הסתובב שקלייר אמרה בקול נואש, "רגע."
ליונל הסתובב והתיישב בחזרה. "אני מקווה שזה חשוב."
קלייר הנהנה בראשה ואמרה, "הסרטוט נמצא בבית שלי, ורק אני יודעת איפה נמצא."
ליונל הנהן בראשו ושאל, "איפה?"
"זה אני לא יכולה לספר לכם כי אני לא יודעת להגיד לכם במדויק, אבל אם תיקחו אותי לשם אני אוכל להראות לתת לכם."
ליונל הסתכל עליה בחשדנות ואמר, "אני צריך לדבר עם ולדימיר."
הוא התרומם מהשולחן ושלף את הפלאפון שלו, הוא אמר מספר מילים לטלפון הנהן בראשו מספר פעמים ואז סגר את הפלאפון והחזיר אותו לתוך כיס מכנסיו.
"וולדימיר הסכים אבל הוא אמר שצעד לא נכון ודארק ימות."
קלייר הנהנה בראשה ושאלה, "מתי נצא?"
"הלילה," אמר ליונל. "תהיי מוכנה" והוא עזב את המטבח. השומרים הקימו את קלייר מהכיסא ולקחו אותה לחדרה. ברגע שהייתה בחדרה אמרו, "תחשבי על לעשות משהו מטופש ואת תצטערי על זה."
"וולדימיר אסר עליכם להרוג אותי," אמר קלייר מעט בפחד.
השומרים חייכו אחד לשני ואמרו, "נכון, אבל לא אמרו שאנחנו לא יכולים לשבור לך על שתי הרגליים." והם טרקו את הדלת, קלייר שומעת את צחוקם.
קלייר הסתכלה על שעון ידה, השעה הייתה שבע וחצי בערב. היא נשכבה על המיטה ונאנחה. היא חשבה על מה שעומד לקרות, ברגע שוולדימיר יבין שהיא לא יודעת איפה הסרטוט הוא יהרוג את דארק, המחשבה שדארק ימות הרגה את קלייר מבפנים, כעבור כמה זמן היא שמעה את הדלת נפתחת והשומרים נכנסו, "את מוכנה?"
קלייר הנהנה בראשה והתרוממה מהמיטה, "אבל אני קודם כל רוצה לראות את דארק, לוודות שוולדימיר מקיים את הצד שלו בהבטחה."
לחדר נכנס וולדימיר. "את תראי את דארק ברגע שהסרטוט יהיה בידי. אל תדאגי מיטב הרופאים מטפלים בו,"
קלייר ידעה שעדיף לא להתווכח ואמרה, "אז בואו נלך."
השומרים הובילו אותה החוצה לעבר מכונית לקסוס שחורה. הם הכניסו אותה לתוך המכונית ונכנסו אף הם. אחד השומרים התניע והמכונית פרצה בדהירה מהירה על הכביש לעבר ביתה של קלייר.


תגובות (19)

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!!
~צרחהצרחהצרחהצרחה~
דארקקקקקקק!!!
איזה מאמי!!
ואווהווו איזה סיפור מעולה!!
מתה על שניהםםםם!!
ומה יהיה באמת עם דארק?!
הרי לקלייר אין שמץ של מושג איפה זה נכון??
את חייבת להמשיך מהר!
יום שיני פרק חדש וארוךךךךךךך!!
אוהבת אותך…:)

18/03/2012 11:13

יום שני*
אופס…
~חיוךמתנצלחיוךמתנצל~
חחח

18/03/2012 11:13

לא..נאלי פרק ביום שלישי..זה לא פייר..הפרק יצא היום…הוא היה אמור לצאת במוצ"אש!!
אתן תחכו .. דרך אגב ידעתן שעוד פרק או שניים לא זוכרת במדויק הסיפור נגמר?!
מוחחחחחההה….

18/03/2012 11:18

*נטלי…
אופס…(זה לא היה בכוונה…)

18/03/2012 11:19

לא רק בכי, אלא…
גלים.
גלים של צמרמורות עוברים בי, את לא מבינה…….. .
זה….זה פשוט עצוב….. .
אבל אני מאושרת שלפחות אפשר לרפא את דארק (אהובי…).
בבקשה תמשיכי מהר…
חי חי חי.
אמרת שאת ממשיכה בשני……-אכל אותה…-.
אוהבתתתתתתתת-אפריל:).
ושתדעי לך גברתי- שיש לך סיפור פשוט מושלם.

18/03/2012 11:30

אפריל…לא מבטיחה שאפשר לרפא אותו…
אהמ אהמ…

18/03/2012 11:32

נו, דיי ,סבריאל….
אל תעשי לי את זה!!!!!!!
אמרת שאפשר לרפא אותו..(סיפור).
ו..אם הוא לא יתרפא…אז…..(אני צריכה תרוץ טוב)…אז…..
אני אני אחשוב שאת שקרנית!!!!
חחחחחח, סתם סתם, אבל בבקשה שייחיה, אחרת את ממש כלבה!!!!
(בצחוק, מקווה שאת מבינה צחוקים, כן?)
ו..ברצינות?
עוד מעט נגמר הסיפור המושלם הזה? איך יכול להיות…????
אוככככככ- פשוט תמשיכי וזהוווו!!!

18/03/2012 11:54

ואוו איזה סיפור מדהים אהבתי מאד מאד תודה ובהצלחה בכל אשר תהיי ממני באהבה בקי ♥♥♥

18/03/2012 12:07

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלא ! מה זה התגובה הזאת שאולי אי אפשר לרפא אותו ?!?! אני רוצה בסוף הסיפור את דארק וקלייר עומדים מתחת לחווווווווווופה ! <3

18/03/2012 12:13

ידעתי ידעתי ידעתי וידעתי
אני רוצה את דארק חיי אוקיוש ונראה לי שאני יודעת מה המשמעות של המפתח חאחאחאחאאחאחאחאחאחחאחאחא עכשיו תמשיכי ולא הכלב הרצחני של אח שלי שהוא הרבה יותר גרוע מרקסי הנורבי הזה רצחני וגדול אז להמשיךךךך

18/03/2012 14:06

יובלי..לא כולן חכמות כמוך אז..ששש! אל תגלי… פרק הבא ש-ל-י-ש-י!!!

18/03/2012 15:31

חחח מגניב…
אני חושבת שיש לי רמז…
מוחעחעחע!!
ולא, את מעלה *ביום שני* פרק, ז"א, *מחר*!!
ולא אני תולה אותך על עץ גבוהההההה!!
וגאדדדד!! אני לא מאמינה שעוד פרק או שניים הכל נגמרררר!!!
לאאאאאאאאאא!!
:)

18/03/2012 16:22

אני כל כך מסכימה עם התגובה של יובל, כיח ידעתי ידעתי ידעתי ואני מסכימה גם עם התגובה של נטלי….
דחוף המשך!!!!!!!!!!

18/03/2012 23:56

בקר אור סבריאל
טוב אני לא מסוגלת להתמודד עם המגיבות הנ"ל אבל אני כן יכולה לחזור ולומר שאהבתי את הסיפור ♥ ממני בקי ♥

19/03/2012 00:45

סבריאל, חסר לך אם היום לא העלת פרק!!
ח-ס-ר ל-ך!!!!
אל תעצבני אותי עכשיו…
~מבטמאייםאבלחמודמבטמאייםאבלחמוד~
חיחי

19/03/2012 10:53

סבריאל יקירתי אני במקומך הייתי מתייחסת ברצינות שיא לאיומיה של נטלי שלנו ראי הוזהרת חחחחחחחחחחחחחח אני את שלי אמרתי עכשיו הכדור בידך ממני בקי ♥

19/03/2012 10:59

חחחח סבריאל, בקי היא אישה מאוד חכמה!
אז תקשיבי לעיצות שהיא מייעצת לך!!
בקי- תודה שאת עוזרת לי:)
אוהבת אותכן… חיחי

19/03/2012 11:01

נטלי..קחי נשימה עמוקה…..
נשמת?
אוקי!
אז…העלתי…ואני מקווה שיאשרו מהר..
אבל נטלי…את לא תאהבי את הסוף…:X
ובקי ככה את בוגדת בי?!?!?!?

19/03/2012 11:11

נטלי יקירתי מלים כדורבנות חחחחחח צריך להציב כל אחד במקומו כדי שמאוחר יותר לא יאמר "לא שמעתי", "לא ידעתי" חחחחחחחחחחחחחח מתה עליכן בנות חמודות שכמותכן ♥♥♥♥

19/03/2012 11:29
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך