נתפסת- פרק 4

11/09/2015 470 צפיות 2 תגובות

וואו כמה זמן! מצטערת כל מי שקרא הסיפור ואני מקווה שהפרק יחפר על כך, מזכירה, סיפור קצר- שישה פרקים, מתקרבים לסוף!!! תהנו-

"היי, את יודעת מה שמעתי?" דריה התקרבה אל מייגן נלהבת. "מה שמעת?"שאלה מייגן באדישות והורידה את תיקה מגבה. "שלעומרי יש חברה חדשה" היא התקרבה אליה. "את מאמינה לכל מה שאומרים לך?" שאלה מייגן בפשטות. "לא, אבל לזה ספציפית, כן" היא הוציאה את הטלפון הנייד שלה והצמידה אותו אל פניה של מייגן. "מה זה?" היא הרחיקה את המכשיר מפניה. "תראי" ענתה דריה והעבירה את הטלפון לידיה של מייגן. על צג הטלפון נפרשו הודעות מחברי הכיתה, מייגן קראה את ההודעות בקול רם.
"מני רוט: שמעתי שלעומרי יש חברה חדשה
דליה מר: דיייי!!!  מי?!
מני רוט: החדשה,מייגן
אלעד אלם: שמעתי שבהפסקות הם מבלים ביחד כל הזמן!
אלכס בנש: מה?! דווקא את החדשה?!
רועי מתי: לא מתפלא, מתחילת השנה הם היו דביקים"
מייגן העבירה את הטלפון לדריה. "יופי, אז הם שמעו, שמועות לא תמיד נכונות ו…" כניסתו של עומרי לכיתה קטעה את משפטה. "היי יפה" הוא אמר ונישק אותה. "שמועות…" לחשה דליה בחיוך ויצאה מהכיתה. "מה הקטע שלך?" שאלה מייגן והתנתקה מהנשיקה. "אתמול, את לא זוכרת?" היא גלגלה את עינייה. "אני זוכרת, זה לא קשור, למה כל השכבה יודעת?!" היא שאלה בכעס. "כדי שאף אחד לא יתחיל עם יפה כמוך" מייגן חייכה ונישקה אותו. "מאושרים?!" נערה גבוהה בעלת שיער בלונדיני שפוזר לתסרוקת, עיניים חומות שהודגשו באיפור מוגזם, נכנסה לכיתה ולעגה להם. "די דנה" אמר עומרי והתנתק ממייגן. "רק שאלתי" היא יצאה מהכיתה. "דנה?" שאלה מייגן בחשדנות. "האקסית שלי, נפרדתי ממנה כי היא הייתה כל כך… כל כך חושבת רק על עצמה" הוא אמר והתיישב על אחד השולחנות. "ואתה בטוח שאין לך רגש אליה?" היא התרחקה ממנו מעט אך הוא התקרב. "יש לי רגש רק למישהי אחת וזו לך" הוא אמר והם התנשקו בשנית. "אהם, אהם" נער, לא גבוה אך גם לא נמוך, נכנס לכיתה, שיערו השחור הוצב לצד בעזרת ג'ל לשיער ועיניו החומות ננעצו בעומרי ומייגן. "מה אתה חושב שאתה עושה?!" הנער צעד אל תוך הכיתה והתנגש בעומרי. "די, גבר…" הוא אמר באדישות. "שום גבר, אני נתתי לך הסבר מפורט על מה קורה פה ולמה ואיך" הוא אמר בחדות "סליחה, מה קורה פה?" שאלה מייגן. "את, שקט, ואתה…" הוא הצביע על עומרי. "תזהר " בצעדים קטנים הוא יצא מהכיתה. "מה לעזאזל קורה פה, קודם דנה ועכשיו הנער הזה" היא צעדה לאחור. "ג'יימס" נאנח עומרי. "וה… ג'יימס הזה, מה הוא רוצה?" היא שאלה בחשש אך עם זאת בביטחון. "הוא…" החל עומרי להסביר בגמגום מועט. "הוא בן דוד שלי, זה סיפור מהבית, זה קצת כואב" הוא הסביר בשקט. "טוב, סליחה שהתערבתי" היא ענתה בחיוך מנחם. "זה בסדר" אמר עומרי והביט ברצפה בחשש.

שבוע לפני, היום הראשון ללימודים,7:33, חצי שעה לפני תחילת השיעור הראשון.

"היי גבר" ג'יימס התקרב אל עומרי באיטיות, הוא נשען על כמה לוקרים. "היי…" הוא ענה. "תקשיב, זוכר שבחופש נפרדת מדנה ואתה מצטער על זה והכל…" הוא לחש בעודו מסדר את שיערו לצד. "נו…" האיץ בו עומרי. "אז אני יכול להחזיר לך אותה" הוא אמר מרוצה. "דבר אחי" אמר עומרי סורק את השטח. "טוב, יש מישהי חדשה בכיתה השנה והיא מטריפה, שיער חום ועיניים כחולות שאתה מת."גם ג'יימס בדק שאף אחד לא מאזין. "תשמע, אתה תהיה חבר שלה, תזמין אותה הביתה, כמו שאתה יודע, דנה תקנא, וכשתחזור אליה אז החדשה תישבר ותנחש מי יהיה שם לעזור?" ג'יימס הצביע על עצמו בגאווה. "אני לא יודע, היא תישבר, זה לא בסדר ג'יימס" הוא נאנח, ג'יימס הסתכל עליו. " תקשיב עומרי, במשך השנים, מהיסודי ועד היום, למדתי שבשביל אהבה הולכים עד הסוף" הוא הסביר בחיוך, עומרי בהה בחלל האוויר לכמה שניות ולבסוף הביט בג'יימס. "אני אעשה את זה" הוא הכריז לבסוף והושיט את ידו, ג'יימס לחץ אותה בתגובה. "הנה היא" ג'יימס הצביע על מייגן שהתקדמה לעבר הכיתה. "יפה" אמר עומרי. "קדימה, לך, תציע לה עזרה, תגרום לה להרגיש אותך, והכי חשוב על תיקשר אליה יותר מדי" הוא ענה ועומרי הנהן. "צא" עומרי צעד לעבר מייגן והחל לדבר איתה. "יופי" לחש ג'יימס "נהיה מושלמים יחד"


תגובות (2)

תמשיכי!!!…

11/09/2015 14:13

אנסה להעלות עוד היום פרק נוסף :)

11/09/2015 14:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך