נתפסת- פרק 6- פרק אחרון!!!!

11/09/2015 543 צפיות אין תגובות

תודה לכל המגיבים והתומכים- תהנו

"חכי" מייגן שמעה את צעקותיו של עומרי, אך היא לא הקשיבה וטרקה את דלת ביתה. דמעה זלגה על לחיה ואחריה נוספו עוד כמה. "מייגן, אני רציתי לדבר איתך" שמעה את אמה מהסלון, לא היה לה חשק לשיחות 'אמרתי לך' אז היא יצאה מחלון חדרה. מייגן רצה, היא לא ידעה לאן "תובילו אותי לאן שבא לכן, לא אכפת לי" היא דיברה אל רגליה שנעו בקצב אחיד. הם הובילו אותה למקום הנעים ביותר ששהתה בו מאז שעברה לעיר, לגג בית הספר, היא עלתה על בליטות האבנים ושכבה שם בוהה בעננים. "מטומטמת אחת, מה חשבת!" היא אמרה לעצמה נותנת לדמעות לזלוג. "איך נתת לו, איך?!" מייגן מחתה את דמעותיה עם ידה. היא הוציאה את הדובי שנתן לה ג'יימס מכיסה וקרעה אותו, חלק אחר חלק. הטלפון שלה צלצל, על הצג היה כתוב 'אמא הכי בעולם' מייגן לא ענתה, רק האזינה לשיר שבחרה כרינגטון להתנגן. הצלצול הפסיק והתנגן שוב לאחר שניות ספורות, אך הפעם היה כתוב על צג הטלפון 'עומרי' מייגן התעלמה מהטלפונים והמשיכה לבהות בעננים. כשטלפון נוסף נשמע בפעם העשירית לאותן עשר דקות מייגן ענתה בכעס. "תעזבו אותי כבר!" היא צעקה לקו הטלפון. "מייגן?"נשמע קול תמים מהקו. "רוי?" מייגן התיישבה על הבטון. "אמא שלך התקשרה אליי, מייגן תחזרי, היא דיברה עם עומרי וג'יימס". הוא הסביר. "די רוי, הוא עבד עליי, אין לי כוח, אני רוצה להיות לבד" היא יללה. "איפה את?" הוא שאל. "אתה תגיד להם לבוא" היא אמרה בהחלטיות. "אני לא, מבטיח, איפה את" מייגן נאנחה "בגג של בית הספר" היא אמרה בעדינות "איך הגעת לשם?" מייגן נשמה עמוק, היא סומכת עליו. "בליטות באבנים מאחורי הבניין." היא אמרה והקו נותק. מייגן חזרה לשכב, היא שכנה שם עוד רבע שעה. "היי" היא שמעה קול מוכר מאחוריה, היא עמדה על רגליה. "רוי" היא צעקה כשראתה את ידידה, שיערו נקצץ וזה החמיא לו, הוא חיבק את מייגן, דמעותייה הרטיבו את שרוולו. "אני רוצה לחזור" היא בכתה. "אני לא רוצה שתחזרי" הוא אמר בשקט. מייגן נרתעה וצעדה אחורה. "למה?" היא שאלה. "כי המקום הזה, מחשל אותך, אני רוצה שתחזרי מחושלת, אחת שיודעת." הוא אמר בחיוך ומייגן התקרבה אליו. "יש לי משהו לספר לך" הוא לחש "אני יודע שזה לא מתאים עכשיו במיוחד, אבל אנחנו על הגג, הסביבה דוממת וככה דמיינתי את זה." הוא חייך והתקרב אל מייגן. היא חשבה שזה באת לא מתאים, אבל חיכתה לרגע הזה שנים רבות, הם התנשקו. "זהו, לכי אל עומרי ואל ג'יימס, תסדרי את העניינים, תוכיחי שאת גדולה מהם, שאת יודעת יותר מהם" היא הנהנה וירדה מהגג.
מייגן הלכה אל ביתו של עומרי ודפקה בדלת, בפעם הראשונה מאז שביקרה אצלו, הוא פתח. "מייגן אני…" הוא החל לדבר אך מייגן קטעה אותו. "אתה היית דביל, מגעיל, אחד שחושב רק על עצמו, ואכזבת אותי" היא השפילה מבטה "כן… זה" הוא ענה וחייך. "אני סולחת" היא השיבה "כי אני יותר חכמה ממך ומג'יימס וכי אני יודעת שבסוף הבנת מה טוב למרות שהתחלת עקום". היא אמרה "מייגן אני…" הוא החל לדבר והתקרב אליה. "אני לא יצור איתך קשר יותר כי הבנתי שאין בכך צורך"… מייגן יצאה מהבית הישר אל הגג, רוי היה שם.

"חיכיתי לזה" היא אמרה בחיוך והם התנשקו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך