Butterfly
מקווה שתאהבו :)

מרגלת צעירה- פרק 2

Butterfly 18/03/2014 1281 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו :)

"טיי מותק, באלך לקנות לי בקבוק מים בבקשה?" שאלה אנדי במתיקות, כורכת את ידיה סביב צווארו. הוא הינהן והוריד אותה בעדינות מברכיו.
טיילור חזר לאחר כמה דקות והתיישב הפעם לצידה, מושיט לה הבקבוק.
"אתם רואים את אלו? הן בוהות בנו מתחילת ההפסקה" נאנחה אנדי, מצביעה על ילדה שזופה עם שיער כהה, על אחת בהירה עם קוקו הדוק ואחת עם שיער קצוץ.
"אוח.. היא איתי במטמתיקה." נאנחה ליז והעיפה את השיער הסגול שלה למאוחרי גבה.
"באלך להבריז איתי מהשיעור הבא?" הצמיד דייל את שפתיו לאוזנה של רונה ולחש לה.
"לא דייל, אין לי כוח.." אמרה רונה ודחפה אותו קלות מעליה, אך הוא נצמד לאוזנה בחזרה.
"דייל דיי.." היא חייכה ודחפה אותו שוב.
"את נהנת מזה אני יודע.." הוא לחש לה שוב וחייך.
"אולי תמצאו חדר?!" קראה אנדי בעצבנות והשניים הפסיקו. אנדי הייתה כמו המלכה של הכל, וכולם תמיד היו עושים מה שהיא מבקשת.
"טיילור כואב לי הראש. תלווה אותי לאחות" אמרה אנדי וקמה. טיילור נאנח וקם אחריה.
"גם אנחנו נלך" מילמל דייל בחיוך וקם, מושך את רונה אחריו. ליז תיעבה את זה שדייל מנצל את רונה בצורה הזאת, אבל היא התעלמה מזה.
"רוצה שגם אנחנו נבריז?" שאל דניאל בחיוך ערמומי והתחיל להזיז את כיסאו לעברה.
"ממש לא." היא אמרה וקמה באחת מהשולחן.

"טיילור הוא לא חכם במיוחד, והוא גם קצת הכלבלב של אנדי, אבל הוא כלכך חתיך אלוהים.." אמר ג'ייד. הן קמו וזרקו את האוכל שלא אכלו לפח.
"איך לעזאזל אני גורמת לו להתאהב בי?!" שאלה קיה.
"נתחיל עם זה שיכיר את השם שלך בכלל" אמרה ג'ייד.
"יש לי רעיון!! נכון אמרת שהחברה שלו, אנדי, היא קפטן המעודדות? אז תתקבלי למעודדות!! זה בטוח יגרום לו לפחות לדעת שאת קיימת" הציעה דיאנה.
"גאוני ! שמעתי שיש מבחנים מחר בהפסקה השניה" אמרה ג'ייד.
"יש בעיה אחת קטנה. אני לא פאקינג גמישה !!!" אמרה קיה בעצבנות.
"תעשי רגע 'קיק' " אמרה ג'ייד. הבנות הלכו לעבר הלוקרים של שכבת י'א.
"הא?" שאלה קיה והרימה גבה. "אני מזה לא מהבנות האלה שיודעות מונחים כאלו.." הוסיפה ביאוש.
"תרימי את הרגל" אמרה ג'ייד.
"לא ! זה רעיון גרוע. משהו אחר" אמרה קיה.
"את יכולה לעזור לו בשיעורים או משהו כזה.." הציעה דיאנה, בזמן שהיא מסובבת את המנעול שלה.
"ואיך אני ידבר איתו על זה בדיוק? 'אה טיילור, שמעתי שאתה דיי טיפש, ואני חכמה, רוצה שאני יעזור לך בשיעורים? אה אתה לא אוהב שקוראים לך טיפש…?!" אמרה קיה בטון ציני, מנסה לחקות את השיחה שכביכול תהיה להם.
"אולי פשוט תיתקלי בו וזהו. את דיי יפה, וחדשה. זה יכול לעשות את העבודה" אמרה ג'ייד.
"תודה, באמת" אמרה קיה בציניות.
"רק צריך לסדר אותך קצת כדי שתהיי יותר מ'דיי יפה' " אמרה דיאנה, מתבוננת בקיה בעיניים בוחנות.
"וואו אני ממש לא מרגישה נאהבת כרגע." אמרה בציניות מוחלטת, וניגשה אל הלוקר שלה, עושה את הקוד ומוציאה ספר צרפתית.
"בסדר, אני הולכת להשיג לך את המערכת של טיילור. בומוואיר (להתראות בצרפתית)" אמרה דיאנה והפריחה לעברן נשיקה באוויר, בעודה רצה לכיוון הקפיטריה.
"אז.. מה הקטע עם ליז הזאתי?" שאלה קיה.
"מה הקטע איתה?" לא הבינה ג'ייד.
"היא איתי באלגברה למתקדמים" אמרה קיה בהרמת גבה.
"אה זה.. כן מסתבר שליז היא כמו אממ, חכמה בסודיות..? היא הייתה דיי חננה ביסודי, ואז אנדי כמו החליטה ל'אמץ' אותה, ועשתה לה מיקאובר כזה. היא צבעה את השיער שלה בסגול כדי להסוות את עברה" אמרה ג'ייד.
"מה? מאיפה את יודעת את זה? זה לא נראה כאילו היא מספרת את זה לאנשים.." אמרה קיה. הן הלכו לכיוון מסדרון של לימודי השפות.
"אני סוכנת בבית הספר הזה כבר שבע שנים. לא נראלי שיש פה משהו שאני לא יודעת" אמרה ג'ייד.
"טוב, נפגש בהפסקה השניה, להית' " אמרה ג'ייד וניכנסה לאחת הכיתות.
"רגע, מה זאת הכיתת צרפתית??" שאלה קיה בחוסר אונים, אך ג'ייד כבר נכנסה לכיתתה.
"אוי, שוב הקטע המביך זה.." מילמלה קיה לעצמה בעצבנות.
היא נכנסה לכיתה הראשונה שראתה.
"סי" פנתה אליה המורה בהרמת גבה.
"כיתת ספרדית.." מילמלה קיה. היא בחנה את הכיתה, ועיניה נתקלו בטיילור, שישב בשורה האחרונה והתעסק בטלפון שלו מתחת לשולחן. היא נאנחה, מילמלה סליחה חלושה וסגרה את הדלת. הדבר היחיד שמעניין אותו זה כדורסל! איך אפשר לנהל עם ילד כזה שיחה אינטיליגנטית?! אולי בעצם הוא כמו ליז הזאת, סתם עושה את עצמו מטומטם?
היא ניכנסה לכיתה הבאה, ובכיסאות ישבו ילדים שנראו כבני 13 בערך, כיתה ז'.
"סליחה.. את יודעת איפה זה שיעור צרפתית ל-יא' בבקשה?" שאלה קיה בבושה.
"הדלת הבאה, חמודה" אמרה המורה. קיה הינהנה בתודה ונכנסה לחדר הבא.
כמה מהילדים עמדו ליד החלון בצד אחד של הכיתה והאחרים היו מפוזרים. היא הבינה שהמורה עוד לא הגיע, כך שהיא לא איחרה. היא שמה את הדברים שלה על אחד השולחנות שנראו פנויים, ואז ראתה קווצת שיער סגולה מזווית עינה. היא הסתובבה קצת וראתה את הנערה עם השיער הסגול עד למותניה שכונתה 'ליז' מדברת עם נער גבוה עם משקפיים במסגרת שחורה ושיער חום מתולתל וקצר. ליז העיפה את שיערה בחינניות אחורה, והיה נראה שהיא קצת מפלרטטת עם הילד, מה שהיה מוזר מפני שהילד הזה לא נראה אחד מ'בני המעמד הגבוה' כמו שליז תיארה אותם, והוא גם לא ישב איתם על הבמה ולא היה כלול ברשימת ההדרכה של ג'ייד.
הילדה הסתכלה לרגע אחורה וקלטה במבטה את קיה. היא ניסתה להתעלם, אבל חושיה של קיה כסוכנת אמרו לה שלליז מפריע שהיא בוהה בהם. היא ניסתה לחשוב מה יכול להפריע לליז בזה שקיה ראתה אותם.
אולי הילד הזה הוא באמת לא מ'המעמד הגבוה', והיא חוששת שקיה תספר את זה למישהו. אבל למי היא יכולה לספר? לאנדי? לטיילור? שתיהן יודעות שהיא לא מדברת איתם, וליז צריכה בינתיים לחשוב שהיא גם לא תדבר. אז מה מפריע לה?
המורה נכנסה והתחילה לדבר, דבר שהיקשה על החשיבה של קיה. בסוף השיעור היא אספה את הדברים שלה, ואז הרגישה מישהו מתקרב אליה. היא הרימה את ראשה, ומולה עמדה ליז בעיניים מצומצמות, ושהשיער הסגול שלה אסוף בצמה ארוכה ודקה. היא נראתה כמו איזה מכשפה, או אלה.
"עם את אפילו תזכירי את מה שראית פה, חמודה, השנתיים האלו עומדות להיות השנתיים הכי גרועות בחיים שלך" היא אמרה וחייכה חיוך מריר, "תאמיני לי אני יודעת" והלכה בהתנשאות עם העקבי חצי מטר שלה והחצאית הקצרצרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך