Butterfly
מקווה שאהבתם :)

מרגלת צעירה- פרק 3

Butterfly 19/03/2014 754 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם :)

בשעה שש וחצי בדיוק התאספו שלושת הבנות בביתה של דיאנה. ג'ורדן, אחיה, עוד ישן, והבית הענק היה לרשותן.
"את מוכנה שנהפוך אותך מ'דיי יפה' ל'יפה מהממת שאין אחד שלא שמע עליה בבית הספר'?" אמרה דיאנה וחיככה את ידיה זו בזו.
קיה בלעה את רוקה. היא אהבה את המראה שלה; הקוקו ההדוק, נעלי הספורט הנוחות, ומכנסי הטרינינג המחממים. היא הינהנה באיטיות.
ג'ייד, שהייתה איתן, ישבה על מיטתה של דיאנה והתעסקה במערכת השעות של טיילור.
"איך בכלל השגת אותה?" שאלה ג'ייד.
"זה היה קל. אמרתי שאני בת דודה שלו שאמורה להיות כאן למשך הקיץ, ושהבטיחו לי שבשבועיים הראשונים ישבצו אותי בכיתות של טיילור, כדי שיעזור לי להתאקלם, ואחרי זה שיעבירו אותי לכיתות אחרות לפי המבחנים. היא הדפיסה לי את המערכת בלי למצמץ, ואז כתבה את שמי 'דניאלה קוגן" אמרה דיאנה. דניאלה קוגן היה השם קוד שקיה השתמשה בו במשימה שעברה כשהן עברו ממדינה למדינה במרדף במשך שנה וחצי. יש לה דרכון עם השם הזה, ואפילו פאה, כך שאם המזכירה של בית הספר תרצה אי פעם לראות מי זאת דניאלה קוגן, הבת דודה המסתורית, יהיה אפשר לסמוך על הדרכון והפאה האלו.
דבר ראשון דיאנה פיזרה את שיערה השחור של קיה והרטיבה אותו. אחר היא סירקה אותו וייבשה אותו במגבת, מסדרת אותו בפיזור על כתפיה של קיה.
היא החלה לחטט בארון, וכעבור כמה שניות יצאה עם סט בגדים בידיה.
"תחליפי" היא אמרה לקיה והושיטה לה את הבגדים.
קיה נאנחה, לקחה את הבגדים והלכה לחדר האמבטיה הצמוד. היא חזרה כעבור כמה דקות.
היא לבשה גופיית קרופ-טופ בצבע אפור וחצאית מיני שחורה.
דיאנה סימנה לה להסתובב עם אצבעה, ובחנה את גופה בתוך הבגדים הללו.
"החצאית יושבת עלייך בול ועושה לך תחת יפה.. יש לך בטן יפה, זה גם טוב.. הבעיה היחידה היא שני אלו" אמרה דיאנה מצביעה על חזה השטוח של קיה.
"מה את רוצה מהם?" שאלה קיה בהתגוננות וכיסתה את חזה בידיה.
"תירגעי.. הם סתם קטנים מדי" אמרה דיאנה, גורמת לג'ייד לפרוץ בצחוק ולקיה להאדים ממבוכה.
"הם ממש לא קטנים מדי! הם בסדר גמור" אמרה קיה ואז הביטה למטה, לעברם.
"הם כן קטנים" אמרה דיאנה וציקצקה בלשונה.
"תלבשי את זאת" אמרה דיאנה והוציאה מתיקה חזיית פוש אפ בצבע ורוד בהיר.
"איכס נראלך?!" קראה קיה.
"את רוצה שטיילור ישים עלייך? שימי אותה." אמרה דיאנה בעקשנות.
"אני לא עומדת לשים אותה." אמרה קיה ושילבה את ידיה על חזה בעקשנות. "עם צריך שטיילור יתאהב בי, הוא יתאהב בי בגלל עצמי, לא בגלל חזייה מפגרת" הוסיפה וגרמה לדיאנה וג'ייד לגחך.
"כן, זה חירטוט שדפקו לנו בכיתה ד'. חמודה, התבגרנו! מה שהבנים בגילנו רוצים זה כוסיות, ואת תהיי כוסית." אמרה דיאנה והושיטה לה שוב את החזייה המרופדת.
אחרי כמה שניות של התלבטות, החליטה קיה שדיאנה צודקת ולקחה את החזייה לחדר האמבטיה שוב. אחרי כמה דקות היא יצאה.
"זהו, עכשיו רק חסר איפור ואת מושלמת!" אמרה דיאנה בשימחה ומחאה כפיים.
"ממש לא נוח לי עם החצאית הזו.. אני מרגישה שכל התחת שלי בחוץ.." אמרה קיה וניסתה למשוך את החצאית כלפי מטה.
"זה הקטע. עכשיו תעמדי ישר אני שמה לך ריסים.." אמרה דיאנה והוציאה לשון כדי להתרכז.
כעבור עשר דקות הייתה קיה נראת שונה לגמרי. דיאנה נתנה לקיה נעליים שחורות עם עקבים יחסית קטנים, כי הדבר האחרון שצריך עכשיו זה שקיה תיפול.
"עכשיו הדבר האחרון.." אמרה דיאנה בהתרגשות והוציאה מתוך מגירתה זוג משקפי שמש ענקיים. היא הרכיבה אותם על עיניה של קיה.
"מהממת!!" היא אמרה בהתרגשות.
הבנות נסעו במכוניתה של קיה. הן הגיעו, וקיה חנתה במרכז חניית בית הספר, לפי הוראתה של דיאנה.
"שואו טיים" אמרה דיאנה בדרמטיות, ושלושתן יצאו מהמכונית.
ג'ייד נפרדה מאיתן בשניה שהן יצאו בטענה שהיא לא רוצה לקלקל את הרושם הראשוני שקיה עושה.
קיה בלעה את רוקה והחלה לצעוד בביטחון מדומה, מבליטה את החזה המזויף שלה.
הן שמעו שריקה מאחד הנערים ודיאנה חייכה. זה עובד.
"עכשיו תרימי את המשקפיים על הראש בסקסיות, שיראו את העיניים היפות שלך" לחשה דיאנה. קיה עשתה כדבריה, אמנם קצת מגושם אבל עדיין.
היא חייכה סביב והלכה לעבר הכיתה הראשונה של טיילור היום. היא ודיאנה נפרדו, ובדרך עוד כמה מבטים ושריקות של בנים מכל עבריה תקפו אותה.
היא נכנסה לכיתת מתוגבר. היא התבאסה שדווקא באנגלית, המקצוע האהוב עלייה, היא צריכה להיות נוכחת ב'מתוגבר', אבל היא העלתה על פניה חיוך 'זה הזמן לפעול' חשבה לעצמה. היא התיישבה לצידו, מתבוננת בו בזמן שהוא התעסק בנייד שלו. שוב.
היא זכרה את מה שהיא ודיאנה עבדו עליו אתמול אחרי בית הספר, תכניקות לגרום לבנים לשים לב אלייך. דיאנה משתמשת בתכניקות האלו מכיתה ז', והיא כבר הספיקה להחליף שבעה עשר חברים מאז (!!)
קיה נשמה עמוק, ואז דחפה את הספר שלה בעדינות מהשולחן. הספר עשה רעש כשנפל וגרם לטיילור להרים את ראשו מהטלפון.
"שיט" מילמלה קיה כאילו בשקט, והחלה להתכופף להרים את הספר שלה. 'בבקשה תעבוד, בבקשה תעבוד' היא חשבה לעצמה בזמן שהתכופפה באיוטיות משוועת לעבר הריצפה.
"אני ארים" טיילור אמר באבירות והרים את הספר שלה מהריצפה, וחייך אליה.
"אני טיילור, דרך אגב. את חדשה כאן נכון?" הציג את עצמו טיילור והיא הינהנה.
"הו, קיה" היא הציגה את עצמה, והעיפה את שיערה אחורה בחינניות. היא ניתקה את מבטה מפניו והורידה את המשקפיים, מחייכת לעצמה.
השיעור התחיל. היא קיבלה פתק מטיילור.
"איפה את גרה?" היה כתוב שם. היא הניחה את הפתק בצד. לתת לו לחכות קצת.
נשמע הצילצול והיא קמה ממקומה.
"מה זה, את חושבת שבגלל שאת חדשה את יכולה לסנן אותי?" שאל טיילור בהרמת גבות בזמן שהיא החלה לאסוף את דבריה.
'לא להלחץ, לא להלחץ.' היא חשבה לעצמה, נושמת עמוק.
"אני מעדיפה להקשיב בשיעורים, טיילור." היא אמרה בלי להרים את מבטה מהספרים.
"ובגלל זה את חושבת שאת יכולה לסנן אותי?" הוא המשיך לרטון.
"תקשיב. לימודים זה דבר שחשוב בשבילי, ובשביל בחור אני לא עומדת להפסיד חומר. עכשיו אני ממהרת בבקשה." אמרה קיה ועקפה אותו במהירות. היא קיוותה שהיא תישמע מלאת ביטחון הרבה יותר ממה שהרגישה.
"נווו איך היה??" התקיפו אותה דיאנה וג'ייד ברגע שיצאה מהשיעור.
"לא יודעת.." אמרה קיה בחוסר אונים. היא ידעה שזה שהיא התעלמה מהפתק של טיילור יוסיף לה כמה נקודות שחורות.
"נוו תספרי כבר!" אמרה ג'ייד.
הן הגיעו לקפיטריה, אחרי שקיה סיפרה לבנות על הפתק. הן אמרו שזה בסדר ושאין לה מה לדאוג.
ברגע שנכנסו לקפיטריה, והתבונננו סביב, לעבר הבמה הקטנה של 'המעמד הגבוה', הן הבחינו שמשהו חסר. אנדי וטיילור. השולחנות היו דיי ריקים בלעדיהם, והילדים האחרים לא ידעו כלכך מה לעשות בלי שני ה'מלכים' שלהם.
"מתערבת איתך שהם באיזה חדר נידח עושים דברים מלוכלכים" אמרה ג'ייד בזעף. הן תיכננו לרגל אחרי טיילור, לשמוע איפה הוא מסתובב היום וללכת לשם.
"היי אתן חדשות כאן נכון?" הפריע להן פתאום ילד מנומש וגבוה שחייך חיוך חמוד.
"תאמת אני נמצאת כאן כבר–" התחילה ג'ייד אך נקטעה בגסות על ידי דיאנה.
"כן, אני דיאנה, קיה וג'ייד" הציגה אותן דיאנה. ג'ייד נראתה זועפת. לא רק שהיא נמצאת בכיתה של הילד הזה במשך ארבע שנים, היא הייתה הבת זוג שלו במעבדה שנה שעברה.
"רוצות אולי לשבת איתנו?" שאל המנומש והצביע לעבר שולחן של כמה בנים חמודים עם כובעים מגוחכים.
"בטח" אמרה דיאנה בחיוך ומשכה אחריה את שתי האחרות לעבר השולחן.
"זה לא טוב שטיילור יראה שאני מסתובבת עם בנים אחרים.." לחשה לה קיה.
"מה אכפת לך הוא במילא לא פה.." לחשה לה דיאנה בחזרה והתיישבה ליד הבנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך