Butterfly
מצטערת שלקח לי כלכך הרבה זמן להעלות את הפרק.. פשוט לא היו תגובות אז קצת ירדה לי המוטובציה. בואו תשכנעו אותי ששווה לי להמשיך..

מרגלת צעירה- פרק 4

Butterfly 28/03/2014 1019 צפיות 2 תגובות
מצטערת שלקח לי כלכך הרבה זמן להעלות את הפרק.. פשוט לא היו תגובות אז קצת ירדה לי המוטובציה. בואו תשכנעו אותי ששווה לי להמשיך..

ליד השולחן ישבו חמישה בחורים, והארי, המנומש, הציג אותם כחברי נבחרת הכדורגל. מסתבר שחברי הכדורגל דיי מנותקים משאר החברה. דיאנה, שישבה ליד הארי, לא הפסיקה לפלרטט איתו וגרמה לקיה ולג'ייד לגלגל את עיניהן.
"טיילור חזר" לחשה ג'ייד לקיה ושתיהן הסתובבו לעבר הבמה. טיילור ליווה את אנדי, שהייתה נראית דיי מסוחררת, והושיב אותה ליד השולחן בעדינות.
"בואי" לחשה קיה. היא הסתכלה על השולחן, וראתה את הארי, שהיה מרוכז כולו בדיאנה, שניים אחרים התעסקו באוכל שלהם, אחד התעסק בקשית השתייה שלו בשעמום, והאחרון נעלם.
"אף אחד לא ישים לב עם נלך. בואי" לחשה שוב קיה ואז קמה בשקט.
"לאן?" שאלה דיאנה מיד, וסובבה את ראשה.
קיה רצתה לסמן לה שטיילור כאן, אבל היא לא רצתה שהבנים יחשדו.
"לשירותים.. את יכולה להשאר כאן אנחנו נחזור עוד כמה דקות" מילמלה ג'ייד ודחפה את קיה קלות. דיאנה הינהנה, בהתחלה בחשדנות, אבל אז הארי אמר לה משהו והיא העדיפה פשוט לדבר איתו מאשר להתעסק בקיה וג'ייד כרגע.
קיה וג'ייד הלכו במהירות לכיוון הלוקר של קיה, והיא החלה להתעסק עם המנעול.
"מה אנחנו צריכות מהלוקר שלך?" שאלה ג'ייד בעוד קיה פותחת את המנעול ומוציאה ספר מתמטיקה.
"מתמטיקה?" ג'ייד הרימה גבה וקיה נאנחה.
"לא סתם מתמטיקה. תראי" אמרה קיה ופתחה את הספר. הדפים של הספר היו גזורים באמצעו בצורת ריבוע, ויצרו מין קופסא קטנה. בתוך הקופסא נחו שלושה עיגולים קטנים ושחורים, ולידם דף מוזר עם מדבקות משונות עליו. קיה חייכה והוציאה את הדברים.
"מזה??" שאלה ג'ייד בסקרנות. היא אמנם הייתה סוכנת כבר יחסית הרבה זמן, אבל קיה הייתה מהסוכנות הגבוהה, וזכתה במכשירים מיוחדים.
"מכשיר מעקב. את הדבר הקטן הזה, את מכניסה לאוזן ככה" אמרה קיה, והכניסה את אחד מהעיגולים השחורים הקטנים לאוזנה ולחצה. "ואת זה" הוציאה את דף המדבקות "את מדביקה על מי שאת רוצה לעקוב אחריו וזה מקליט כל מה שהוא אומר, עושה. הכל. קלי קלות." אמרה וחייכה. היא סגרה את ספר המתמטיקה ונעלה את הלוקר שלה.
הן החלו ללכת חזרה לכיוון הקפיטריה, וקיה נתנה לג'ייד אחת מהאוזניות.
"שימי את שלך על אנדי. אני יעקוב אחרי טיילור, ודיאנה אחרי רונה." אמרה קיה.
"מה עם ליז?" שאלה קיה בעודה מכניסה את האוזניה הקנה לאוזנה ולוחצת, בדיוק כמו שקיה עשתה. קיה משכה בכתפיה. "אפשר שדיאנה תהיה גם על ליז, אבל להחליף אנשים שאת שומעת באוזנייה זה קשה יותר. וגם עדיף שהיא תשמע כל מה שקורה לבן אדם אחד. אפשר גם שדיאנה תעקוב רק אחרי ליז.. מה את חושבת?" שאלה קיה את ג'ייד. הן הגיעו לאולם הקפיטריה, והתיישבו במקום שישבו קודם. ליד השולחן ישבה דיאנה לבדה ושיחקה באוכל שלה בשעמום.
"למה את לבד?" שאלו קיה וג'ייד והתיישבו משני צדדיה.
"היה להם אימון כדורגל.." אמרה דיאנה וחשקה את שפתיה.
"הבאנו לך הפתעה" אמרה ג'ייד וקיה הוציאה מהכיס את האוזנייה והמדבקות. חיוך נפרס על פניה של דיאנה והיא דחפה את האוזניה לאוזנה.
"אני על טיילור, ג'ייד על אנדי, ואת על רונה או ליז. מה שבאלך" אמרה קיה. דיאנה נראתה מבואסת לרגע. "אתן לקחתן את הקשים?" היא שאלה בעצב מסוים.
"אהה.. המשימה שלי היא קצת על טיילור.." אמרה קיה.
"ואני מכירה את אנדי הכי טוב מבין שלושתנו" הצתדקה גם ג'ייד.
"אוף בסדר. אז אני יעשה על רונה. תביאי לי" אמרה דיאנה וקיה הגישה לה את דף המדבקות.
"אוקיי רק עכשיו איך שמים עליהם את המדבקות? ואיפה שמים אותם?" שאלה ג'ייד.
"לא משנה איפה, את יכולה אפילו על הסוליה. ואיך, קלי קלות." אמרה דיאנה. היא הוציאה את האוזניה שלה והצמידה אותה לאחת המדבקות עד שהשמיעה מין ציפצוף קלוש, ואז החזירה אותה לאוזנה והוציאה את המדבקה הקטנטנה.
"תראו ותלמדו." אמרה דיאנה וקמה מהכיסא. היא הלכה לעבר עמדת ההגשה, ששם עמדה רונה וסילסלה את שיערה משיעמום. דייל עמד לידה וניסה לשכנע אותה כנראה להבריז איתו מהשיעור הבא.
דיאנה נעמדה מאחוריהם, ואז לקחה את בקבוק המים שלה ושפכה את תכולתו על בגדיהם של דייל ורונה.
"מה לעזאזל את עושה?!" צעקה רונה.
"מטומטמת תסתכלי לאן את הולכת!!" צעק גם דייל בעצבנות.
"סליחה סליחה.." מילמלה דיאנה בחיוך קל ו'ניקתה' את בגדיה של רונה בידיה, מדביקה עליה את המדבקה הקטנטנה.
"עכשיו תורי" אמרה קיה. היא הצמידה את האוזניה שלה לאחת המדבקות ואז החזירה אותה לאוזנה. היא קמה וניגשה לעבר הבמה, שם ישבו טיילור ואנדי.
"מה את עושה פה?!" התעצבנה ליז שראתה אותה ראשונה. ארבעה פרצופים בוהים ומזלזלים הביטו בה מחכים לתשובתה.
"אני.." אמרה קיה והניחה את ידה ב'טעות' על שכמו של טיילור, ומיד הרימה אותה. היא הצליחה במשימתה, המדבקה הייתה על כתפו.
"עם את לא רוצה להסתבך לכי מכאן ועכשיו. אסור ליצורים כמוך אפילו לנשום ליד אנשים כמונו. עכשיו, עופי מפה!" אמרה אנדי בקול מזלזל ומתנשא.
"כן אני.. סליחה.." מילמלה קיה והלכה, לא לפני ששמה את ידה ב'טעות' גם על שכמה של אנדי, מדביקה את המדבקה של ג'ייד.
קיה חזרה לשבת עם ג'ייד ודיאנה.
"איכס, אני לא מאמינה שהיצור הזה באמת נגע בך" שמעה קיה את קולה של אנדי הנגעל באוזיינתה. היא ניחשה שבגלל שטיילור ואנדי כה קרובים היא שומעת גם את אנדי באוזנייה שהדביקה על כתפו של טיילור.
"את לא צריכה להיות כזאת מגעילה.. אחרי הכל גם היא בן אדם.." אמר טיילור וקיה הופתעה.
"אני לא מגעילה. היא באמת יצור" אמרה אנדי תוך כדי לעיסה.
"היא בן אדם אן.." אמר טיילור.
"אחי אתה באמת מגן על.. זה..?" שאל דניאל בקול נגעל.
"אחי, אתה ראית את הגוף שלה? ה-זה.. הזאת דיי כוסית" אמר טיילור ולגם ממשקה כלשהו.
"טיילור !" אמרה אנדי בזעף.
"מה.. אני רק אומר.. היא דיי כוסית." אמר טיילור באדישות. הוא לא בן אדם רגיש, חשבה קיה בליבה, אבל לפחות הוא הגן עלייה.
"טיילור תלווה אותי לאחות. הראש שלי כואב" אמרה אנדי והבנות ראו אותה קמה ממקומה.
"כל יום כואב לך הראש.." מילמלה רונה.
"מה אמרת?!" שאלה אנדי והסתובבה לעבר רונה.
"היא דיי צודקת אן.. כבר הפסדת שלושה אימוני מעודדות.. וקצת קשה לעשות אימון בלי הקפטנית שלנו את יודעת.." אמרה ליז ולגמה מהמשקה שלה.
"וזה עניינך כי?!" התעצבנה אנדי.
"לא אמרתי כלום.." מילמלה ליז והשפילה את מבטה.
"בואי אן." משך אותה טיילור. היא הסתובבה אליו ושניהם צעדו לעבר היציאה מהקפיטריה.


תגובות (2)

סיפור נחמד, ואם הבנתי נכון היא אמורה להיות בהריון?

29/03/2014 11:50
סיפורים נוספים שיעניינו אותך